Yapmayın öyle şeyler, baktın kalmaman gerekiyor, bakma. Geçen zaman ömürden, değildir bilesin bu kalp, kömürden. 😂

Yapmayın öyle şeyler, baktın kalmaman gerekiyor, bakma. Geçen zaman ömürden, değildir bilesin bu kalp, kömürden. 😂

Bunu anladığımda kendime şu sözü vermiştim; Bir daha içime sinmeyen ve değersiz hissettirildiğim hiç bir yerde durmayacağım. Ne kadar kötülük görürsem göreyim, içinden sıradan geçerek, iyiliği, sevgiyi ve inceliği savunacağım. Bir daha yüzüme kapanan hiçbir kapının arasına elimi koymayacağım. Vakti geldiğinde yerini terk edebilmeli insan. Bir yol gidilmez olduğunda yollar değiştirilmeli. Bir insan sizin için artık aşılmaz duvar olduysa, size engel duvarlar değil, yaslanılacak bir duvar bulmalı. Bu misafirhanede yeterince yük var. İnsan, yük olmamalı insana...
Yaptım başından gitmem gereken yerde üç yıl fazla kaldım sebeplerim çaresizliklerim vardı sonra bir gün herşeyi göze alıp attım o koca adımı şu an olmak istediğim yerdeyim..
Kalmamam gerektiğini hissediyorsam derhal ayrılırım o yerden.
rica ederim kardeşim
Hiç fark etmedim kalmamam gereken yere giç gitmedim ama galiba
Teşekkür ederim
rica ederim kardeşim
Cevap
7Cevap
Evet olmuştur zamanında.. bazen dikkat etmiyoruz maalesef.. ya da zorunda olduğumuz için kalmak zorunda kalıyoruz.
Kalmamam gereken yerden hemen uzaklaşıyorum ben. Sevmem bünyeme iyi gelmeyen olayları.
Evet yaptım. Olacağı görmek yerine inanmak istediğim şeye inandım. Bazen gereğinden fazlasını istedim, belki daha çok şey kaybettim.
Yaptım öyle bir hata kalmamam gerektiğini bilmeme ve görmeme rağmen ısrarla kaldım sonuçta ders oldu.
Yaptık öyle hatalar bir daha tekrarlanmaması bekleniyor.
Yaptm evet fazlasıyla durdm sanırım kendime kastım vardı
Kalmak değilde hiç olmayacak birini gereğinden fazla tuttum kalbimde
Elbette hayatta bu hata bir kere yapılıyormuş
Gerek var mı? Daha fazla değersizlesmeye.
kovulmakla tehdşt edildigim yerde hala duruyorum 😁
O yerde kalmamış olsaydım doğru yolu bulmazdım.
Epey uzun bir 6 sene kadar oyalandım.
Evet.. Insan dalip gidiyor bazen unutuyor..
Okul gibi yerler diyebilirim 😂
İlla öyle hatalarım olmuştur
Yaptım öyle şeyler
@_infinitum neden
oldu öyle şeyler
kalmam derhal giderim
Yok ben olmayacağını dusunursem oyalanmam
Olmustur
Yaniiii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?