Hayattan çok bunaldım 19 yaşındayım sıkıldım hep böyle kötü gidecek gibi kalabalık ortamda bile yalnız hissediyorum?

En azindan beni sevdiklerini zannettiğim insanların hepsi binlerce * yapıp gittiler geriye bu * ve anıları kaldı şimdi kimseye güvenemiyorum birine platoniktim oda sevmiyor gibi duruyor zaten
Mutlu olduğum bir vakit bile yok hep huzursuz mutsuz berbat bir hayat
Ve düşüncelerim susmuyor
Hayattan çok bunaldım 19 yaşındayım sıkıldım hep böyle kötü gidecek gibi kalabalık ortamda bile yalnız hissediyorum?
Cevapla