Kendimi Çok Yalnız Hissediyorum Ama Kalabalıklaşmak Da İstemiyorum, Neden Böyle Oluyor?

Asosyal biriyim ama sosyal de olmak istemiyorum. Aşırı yalnız hissediyorum ama Kalabalıklara karışmak da istemiyorum. Güzel bir açıklama yapar mısınız, neden böyle hissediyorum?
Kendimi Çok Yalnız Hissediyorum Ama Kalabalıklaşmak Da İstemiyorum, Neden Böyle Oluyor?
Cevapla