Çok büyük bir dost kazığı yedim moralim çok kötü?

Arkadaşım beni bir anda sattı ve yalnız kaldım. universitede artık yalnız oturuyorum ve çok canım sıkkın herkes yan yana oturuyor arkadaşı ile kendimi kötü hissediyorum ne yapmam lazım?

Çok büyük bir dost kazığı yedim moralim çok kötü?
Cevapla