30 yaşındayım, ve sınırlarım yok bu yaştan sonra insanlara sınır çekebilir miyim?

Böyle büyüdüm böyle alıştırıldım kendime ait kararlarım ve değerlerim hiç olmadı hayatımda inanılmaz zorbalıklar yaşadım ve yaşıyorum sürekli benim neden başıma bunlar geliyor derken bulamıyorum kendimi daha yeni yeni sınır çiziyorum ama başıma kötü bir durum geldiğinde yapmayın durun gibi bir şey diyemiyorum nasıl aşacağım bu durumu

30 yaşındayım, ve sınırlarım yok bu yaştan sonra insanlara sınır çekebilir miyim?
Cevapla