Erkeklerin küsme durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Erkeklerin küsme durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kimisi barbi erkektir kimisi annesinin prensesidir demektedir.

O değil erkeklerin ağlaması bile absürt karşılanırken kırılma durumu bile yaşamaları, gücenmeleri bile gizliden gizliye engellenmeye çalışılıyor.

Sizin düşünceleriniz nedir?

Erkeklerin küsme durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla