Asosyal insanlar ilginizi çeker mi? Sanki keşfedilmeyi bekleyen gizli cevher gibiler.🤔


Dışarıda ve sosyal medyada bu kadar sahte kişiler varken haklılar yani.
ben mutluyum valla
Cevap
2Cevap
Kimse a sosyal olmaktan mutlu olamaz.. yani bir insan kimseyle konuşmuyor sadece işe gidip geliyorsa bile a sosyal denemez
mutlu olmalarının sebebi sahte insanlarla zoraki iletişime girmek zorunda olmadıkları için olabilir
Ben de öyleyim o yüzden bu konu hakkında hiçbir şey düşünmüyorum
Aşırı asosyal olmak da iyi değil ya hayatı kaçırır insan.
aynen böyle düşünüyorum=
https://www.youtube.com/embed/wukbxNg6rWgben asosyal değilim mutluyum
Insanlar tarafindan nasil seviliyorsun bana hep haset kizlsr denk geldi
Bizi rahat bırakın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar