İnsanlarla iletişim kurarken tebessüm ederim. Ilımlı olurum. Bed suratlı olmayı sevmiyorum yürürken toplum içinde asık suratlı insanlara yaklaşamıyorum.. Böyle çok mutlu oluyorum samimi oldugunu düşünüyorum.. Siz nasılsınız böyle olmam cıvıklık mı sizce?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılgüler yüzlü olmak neden kötü olsun
ne güzel sıcak kanlı olmak insanlarla iletişim içinde olmak güzel bişey
cıvıklık ayrı bir davranış cıvık insan durduk yerde güler insanın sinirini zıplatır ve soğutur
ama bir ortamda gülüp eğleniyorsan tebessümünü ediyorsan sempatik görünürsün12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim bunu duymaya ihtiyacım vardı gerçekten :)
- +1 yıl
rica ederim
En İyi Cevaplar
Bende çok gülerim, gülümserim, hatta bazen kötü olduğumda bile gülümserim karşımdakilere, muhbbeti güzel olanlara, ben bile inanırım kendime o an, iyi mi kötü mü bilmiyorum, kötü değil sanırım ama kötüyken böyle yaptığımdaiçim kötü oluyor o an geçince :)
12 Yorumla
Soran+1 yılİyi bence devam et böyler :)
Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Bende senin gibiyim bu zamana kadarda kötü elestiri almadim , hic tanimadigim insanlar bile güler yüzlü neseli cana yakin oldugum icin taktir ettiler
01 Yorumla
Soran+1 yılKötü eleştiri değil de canım dışardan kötü mü durur diye tereddut ettim şimdiye kadar ters bir tepki almadım o ortamda hissediliyor zaten ama sitenin nabzını ölçmek istedim sadece :)
+1 yılGülümsemek bir kadına en çok yakışan şeydir o yüzden mutsuz kadınlar çekilmez.
:)10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
14
Cevap
28Cevap
kalbinde her insana gülüyorsa çok kırılırsın,, insanlık bu güleni ağlatmaya ağlayanı güldürmeye çalısırlar...:)
111 Yorumla
Soran+1 yılTam da budur ama insanın elinde olmuıyor. :)
Soran+1 yılBalıkkk :))
Soran+1 yılFazlasıyla. Ama çok hayal kırıklığına uğrarım ama yine de aptallık var galiba yine güvenirm. çok şeyim ne derler ppolyana ://
- +1 yıl
temiz kalplilik durumu, baştan bembayaz herşey herşeyin iyisini düşünürsün hep umutlusundur ama birileri çıkıp elinde siyah boyalarla birer birer fırça darbeleri vurur, bazen uzaktan bazen tam kalbinden odan öyle bir hal alır ki ne siyah olur ne de beyaz grinin en koyu tonunu yaşarsın, nasırlaşır sertleşirsin... bende böyle oldu :D
Soran+1 yıltamda beni anlattın ya ve çok güzel anlattın sen demi balıksın?
Soran+1 yılevet. bir işi yaparken elli kere kontrol edersiniz ona rağmen tereddut edersinz oldu mu diye :))
Soran+1 yılkesinlikle aşırı pinpiriklisinz ben hiç gelemem öyle şeylere :) çok iyi biliyorm burçları çevrem geniş o yuzden :)
+1 yılCana yakin oluyorlar, cevresine guzel enerji veriyorlar.
10 Yorumla
+1 yılGulmek gulumsemek herkese verilen ozgu birsey degil
Ben hep sert bir adamim neticede guler yuzlu olanlara imrenirim12 Yorumla
Soran+1 yılAma senin de yüzünü güldürecek birileri elbet vardır hep de öyle sertt değilsindir :)
- +1 yıl
Evet var canım merak etme:D
Sürekli somurtan insan ne kadar iticiyse, her durumda sırıtan da o kadar itici..
Ciddiyetle birlikte, hafif tebessüm şart.11 Yorumla
Soran+1 yılTabi ki de yerine göre. Herşey dozsunda olmalı bunu inkar edemem :)
Allah (c. c) mutluluklarını daim etsin diyorum :). Ayrıca ben de o kategoride yerini alabilecek biriyim.
13 Yorumla
Soran+1 yılBöyle insanlar var olsun hep ozaman :)
Soran+1 yılTabi onun için de gönderildi :)
+1 yıltebessüm iyidir her zaman hatta çoğu yerde yani sık sık kahkahaya dönüşmeli ciddiyette bir yere kadar :D
02 Yorumla
Soran+1 yılHayat zaten yeterince ciddi bize karşı :)
- +1 yıl
yani :)
Herkesin hoşuna gider sıcakkanlı, güleryüzlü insanlar:)
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumun için güzel insan :)
+1 yılDunyanin em guzel insanisin sen :) Gulumseyen insanlara bayilirim.
03 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim eminim sende öylesindir. Bence gülmek herkese yakışır. herkes gülümsemeli. sıkıntılar bitiyor :)
- +1 yıl
Tesekkurler ben gulumsemeyi cok gec ogrendim ama artik hep gulumsuyorum. Keske herkes gulumsese.
Soran+1 yılKeşke. Ama herkesin mizacı farklı iste. Senin adına da sevindim. daim olur inşallah:)
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılHarika ötesi insanlar çok severim neşeli insanları:)
01 Yorumla
Soran+1 yılAnladım hanfendi yorumunuz için teşekkür ederim yüzünüzden gülücük eksik olmasın :)
+1 yılSıcak kanlı sohbet etmekten sıkılınmayacak insan derim.
02 Yorumla
Soran+1 yılAnladım Teşekkürler yorumun için :)
- +1 yıl
Teşekkürler.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen cok sogugumdur. Kolay kolay herkese guler yuz gostermem. Anca sevdiklerime gosteririm o guler yuzu. oyle sarilmaydi, opmeydi, iltifat etmeydi falan hele onlariasla yapmam.
01 Yorumla
Soran+1 yılYakınlık ayrı mesele canım. Ben güler yüzlü olmaktan bahsettim bende herkesle içli dışlı olmam sevdiklerimin yanında daha ayrıyım :)
içten gülüyorsa yanlarında kendimi iyi hissederim ebn de mutlu olurum ama sahte gülücükler hakkaten ömür törpüsü
06 Yorumla
Soran+1 yılSahte olup olmadıgı anlaşılır tabikide :)
Soran+1 yılO esnada gözler devreye giriyor işte.
Soran+1 yılHemen not alıyorum İzleyeceğim :;)
- Kişilik & Karakter konusunda 4,9b cevap paylaştı.
u +1 yılTadindan yenmez bende oyleyim inan Allah hic suratini asmasin hep gul
01 Yorumla
Soran+1 yılAllah razı olsun sağoll :)
+1 yıl@Sametiedi
@FreezoN
@TonqueFu
@Rusasigi
Ne dusunuyonuz len hakkimda ahahahha116 Yorumla- +1 yıl
Soran+1 yılSordugun bir kaç kişiye inanmıyorum :DD:DD
- +1 yıl
Knka senin gamzeleri calcam ahahah @FreezoN
@TonqueFu sagol bebekimmm
@Sametiedi noldu kuzummmm - +1 yıl
- +1 yıl
Tekini versen yeter ahahaha @FreezoN
- +1 yıl
Belimde benimde var ahahahaha onemli olan surattakiler @FreezoN
- +1 yıl
Ulennn manyak yirim seni kankiii @FreezoN
- Kişilik & Karakter konusunda 576 cevap paylaştı.
+1 yılhiç mi derdi yok derim keşke bende onun kadar mutlu olabilsem derim.
01 Yorumla
Soran+1 yılDert vardır da işte içine atıyordur :)
Bende senin gibiydim ama artik deistim tebessum etmiyorum fazla
04 Yorumla
Soran+1 yılAaa neden ki ama :(
Soran+1 yılİnan o kadar zor günler geçirdim ki anlasaydım çoktan anlardım :)
+1 yılGüler yüzlü insan samimidir mutludur ve çevresine mutluluk yağdırır.. eğer kalpten gülüyorsa o insandan kimseye zarar gelmez ( bakınız@slipknot_28 ) Gözlerimin içi bile gülüyor :))
00 YorumlaCıvık demeyelim de. Neden böyle davrandığı anlayamadım
00 Yorumlatüm insanlık somurtkanlık yaparken bu insan avladı neden gülmeyi seçti derim:)
02 Yorumla
Soran+1 yılAy çok iyi ya. :) evet bazen bakıyorum ciddi anlamda can çekiyorlar sanki. Bende hayatımda çok zor şeyler yaşadım ama bir gün olsun dışarıya yansıtıp insanların moralini bozmadım :)
+1 yılDuruma göre kanka oda iyi her zamanda güler yüzlü olunmuyor işte
04 Yorumla
Soran+1 yılAnladım :)
- +1 yıl
bazen suratımı astıım günlerde olur bazen cezbeden gülüşlerimle baktığımda :D
Soran+1 yılvay vay vay :) iyiimiş:)
- +1 yıl
güldüğüm sana herkes mutlu oluyor :D
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yoo kesinlikle güler yüzlü olman çok sempatik , samimi.
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim Tereddütteydim sormadan edemedim :)
Gülme sekline bagli hafif bir gulumsemeyse iplemiuir derim ama guzel guluyorsa tamam bundan olur saglikli iletisim derim :)
04 Yorumla
Soran+1 yılGülümsemenin yakışmayacağı bir insan tanımam ;:)
Soran+1 yılAnladım :) Teşekkür ederim görüşünüz için :)
+1 yılAynı ben. Somurtamam hayatta. Kim ne düşünürse düşünsün valla, doğal halim bu :)
02 Yorumla
Soran+1 yılTebrik ederim cidden :)
- +1 yıl
Teşekkür ederim :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılSurekli gulumsedigim için insanların beni civik vs sanmasindan bıktım
10 YorumlaAyni seyleri dusunuyorum ve yapiyorum :) ama bazen bekletenler oluyo o hos degill
02 Yorumla
Soran+1 yılBekleten? :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılgülüyorum diyorsun gülme, yazıktır. ümit verdigini sanacaklar.
15 Yorumla
Soran+1 yıl:) şiiri andırdı bu sözler çıkarmaya çalışıyorum şu an :)
Cevap sahibi+1 yılbak ya ben gülme ümit verdigini sanacaklar diyorum hem başında hem sonunda gülmüş
Soran+1 yılTamam gülmüyorum [ :)):):):) ]
Cevap sahibi+1 yılçirkinsen sorun yok :) güzelsende benim için yine problem degilde, etraf manyak dolu, ümit verdigini düşünüp sonra seni 52 yerinden pıçaklarsa görürsün, (B)
Soran+1 yılYok pıçaklamazlar ya :) kim kime ümit verir bir gülüşle bu devirde :) ne düşündükleri umrmda değil ben böyleyim doğal halim bu başka türlüsü olmuyor :)
Hayır çok sevimli :) güler yüzlü olmak güzeldir :)
10 Yorumla
+1 yılGuru ne demek biri yazsın bana
03 Yorumla
Soran+1 yılXper seviyesi en yüksek rutbe :)
- +1 yıl
Tamam işte sen güler yüzlü bir insansın , hoşgörülü iyisin , bir güldün öyle düşündüm. Saol bilgi için
Soran+1 yılRica ederm teşekkürler :)
Bence güzel birşeydir
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler güzel insan :)
+1 yılsıradan gerzek ve samimiyetsiz olduğunu düşünürüm
00 YorumlaBende cok şen neseli biriyim ve iyiki boyleyim
04 Yorumla- +1 yıl
İyiki oylesin askimmmm.
- +1 yıl
Asgummmmm:))))
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. sempatik olduklarını dusunuyom
10 YorumlaTebessüm iyidir tadında olunca
01 Yorumla
Soran+1 yılkakara kikiri gülmüyoırum :)
+1 yılallah gulmekten ayırmasın
01 Yorumla
Soran+1 yılAmin. Teeşekkür ederim. :)
+1 yılKarsilik veririm ayni sekilde
09 Yorumla
Soran+1 yılBilmez miyim :)
- +1 yıl
Bana yaklasmazsin gerhalde asik suratli diye
Soran+1 yılYok güldürmeye çalşırım :))
- +1 yıl
Yalandan gulerimde icim gulmez :))
Soran+1 yılhangimizin içi kahkaha atıyor ki zaten :)
- +1 yıl
Gukuyosun ya iste
- +1 yıl
Resimde degismis vay be
Soran+1 yılAnlamadım =)
- +1 yıl
Profil fotosu deyrum :)
Bakim benim hakkımda ne düşünüyorlar
02 Yorumla
Soran+1 yılçok iyidi bu :))
+1 yılcıvıtan değil ama tebesümlü olanlara bayılırım :D
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim yorumun için :)
+1 yılBanada güleçsin derler:)
00 Yorumla:) Güler yüzün altında ne yatıyor o önemli gibi
039 Yorumla
Soran+1 yılCidden arrt niyet aranır mı ki
Soran+1 yılO derece mi iticiyim ki ya :/
Soran+1 yılBişey anlamadım. İyisede kötüysede yorumun teşekkürler. Ben buyum doğal halim bu değiştiremem kendimi :)
Soran+1 yılAnladık kötü cadı çirkin demek oluyor bu can çekişme :))
Soran+1 yılUyuzsun sende Gülücem işte inat değil mi :)))
Soran+1 yılAçılarını çözemedim 36o derece döndüğünü görüyorumm :))
Soran+1 yılgörüyorum.))
Soran+1 yılAy ne alakaaaaaaaaaa. hiç aklımdan geçmedin bile. bu ne yani herşeyden nem kapıyorsun ya inanmıyorn sna:D
Soran+1 yılHe öyle desene nem kapma da sen herşeyden :D
Soran+1 yıliçim şişti ya beni uyuz etmeyi de başardıysan bişey demiyorum :D
Soran+1 yılburcun ne senin :D
Soran+1 yılçok güler yüzlü Özgür ruhlu mukemmeliyetçi burç :)
Soran+1 yılEvet aşık oldum ilk görüşteee evlen benimlee.
Soran+1 yılparadan bol ne var bende :D
Soran+1 yılAliağaoğlu babam olur da
Soran+1 yılGörmese bu kadar zengn olur muydum tuvalet kagıdımız bile para.
Soran+1 yılsen yazma bırak gözlerin yazar destan
Soran+1 yılufaktan yürüyorum :D
Soran+1 yıltamam hadi uyuym ben yürümeye üşendim iyi geceler :)
Çok güzel bir şey bence :))
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim yorumun için :)
ben iyi düşünüyorum çünkü ben çok güleryüzlüyüm :D
00 Yorumla
+1 yılMütevazilik
01 Yorumla
Soran+1 yılBağlantı kuramadım yardımcı olsanız? :)
Devamını Gör(27)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar