Güler yüzlü insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

İnsanlarla iletişim kurarken tebessüm ederim. Ilımlı olurum. Bed suratlı olmayı sevmiyorum yürürken toplum içinde asık suratlı insanlara yaklaşamıyorum.. Böyle çok mutlu oluyorum samimi oldugunu düşünüyorum.. Siz nasılsınız böyle olmam cıvıklık mı sizce?
Güler yüzlü insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla