
Zeka ve nezaketin vurgulandığı bir haber metnini görünce size de sormak istedim: Yapılan araştırmaya göre; karşı cinsin yüksek zekası ve bununla ilişkili olarak (istisnalar dışında) nezaket seviyesinin yüksekliğinin, karşı cinsin beğenme odağını en az tip ve diğer unsurlar kadar epey yüksek düzeyde etkilediği (ki genelgeçer bir kriter, doğru), bunla bağlantılı olarak da sapyoseksüelitenin giderek arttığı belirtilmiş. Ben de sitede bir yoklama yapmak istedim:
Tipi ya da genel havası pek hoşuna gitmeyen birini, çok zeki ve nezaketi yüksek diye sever miydin? "Hayır" diyorsan, sorunun devamını okumak zorunda değilsin; "Evet" diyorsan seni aşağıya alalım:
"Evet sevebilirim" diyebiliyoruz fakat bunun realiteye yansıması ne kadar gerçekçi oluyor; bunu düşünmek gerek.
"Sen daha iyilerine layıksın" sözü aklıma geldi, düşününce ne kadar anlamlı aslında:))
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer