Hayatına almak istediğin kişideki hangi özelliklere daha çok önem verirsin?

Hayatına almak istediğin kişideki hangi özelliklere daha çok önem verirsin?

Zeka ve nezaketin vurgulandığı bir haber metnini görünce size de sormak istedim: Yapılan araştırmaya göre; karşı cinsin yüksek zekası ve bununla ilişkili olarak (istisnalar dışında) nezaket seviyesinin yüksekliğinin, karşı cinsin beğenme odağını en az tip ve diğer unsurlar kadar epey yüksek düzeyde etkilediği (ki genelgeçer bir kriter, doğru), bunla bağlantılı olarak da sapyoseksüelitenin giderek arttığı belirtilmiş. Ben de sitede bir yoklama yapmak istedim:

Tipi ya da genel havası pek hoşuna gitmeyen birini, çok zeki ve nezaketi yüksek diye sever miydin? "Hayır" diyorsan, sorunun devamını okumak zorunda değilsin; "Evet" diyorsan seni aşağıya alalım:

"Evet sevebilirim" diyebiliyoruz fakat bunun realiteye yansıması ne kadar gerçekçi oluyor; bunu düşünmek gerek.

"Sen daha iyilerine layıksın" sözü aklıma geldi, düşününce ne kadar anlamlı aslında:))

Hayatına almak istediğin kişideki hangi özelliklere daha çok önem verirsin?
Cevapla