Nişanlımın yanında neden içimden kendimi ezik gibi hissediyorum siz nasıl hissediyorsunuz?


İnsan kendini mesela küçük kız ya da ne bileyim bir prenses ya da en azından bir kadın gibi hisseder
Bana sorulursa eşinin yanında yani nişanlının yanında nasıl hissediyorsun ezik gibi hissediyorum?
Nişanlımın yanında neden içimden kendimi ezik gibi hissediyorum siz nasıl hissediyorsunuz?
Cevapla