İnsan kendini mesela küçük kız ya da ne bileyim bir prenses ya da en azından bir kadın gibi hisseder Bana sorulursa eşinin yanında yani nişanlının yanında nasıl hissediyorsun ezik gibi hissediyorum?
Nişanlımın yanında neden içimden kendimi ezik gibi hissediyorum siz nasıl hissediyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Öz güvenin yok.
Eziksindir belki? Benim çevremde de olur öyle insanlar.. bknz depressiyonda değilsiniz sadece hayatınız bktn
Demekki seni kircak şeyleri yapıyor ve sürekli eleştiri içindesin demekki
Kotu hissediyorsan doğru kişi değildir
Kötü hissetmiyorum ondan ziyade sadece yanın da durduğumda oturduğum da filan kendimi ezik hissediyorum
Milleti için de de kendimi ezik hissediyorum
O kapak o tencereye uygun değil demek ki.
Anlaşılan uyumsuzsunu,
Narsist mi
Bilirtiler hepsi olmasada az çok var bazı durumlar
Eziyor mu seni
Ezip etmediğini nasıl anlarım ki mesela ne gibi oluyor