Kişilik & Karakter Sakinliğinizi koruyabiliyor musunuz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Gün içerisinde olan olumsuz olaylara karşı sakin kalabiliyor musunuz? Sakinliğinizi koruyabiliyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
MadagaskarAslanı Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Fikret abi, hatırlar mısın tapınakta bir gün tandır yapalım demiştin de herkes sana gülmüştü.EheheEvet koruyorum ama tersten 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Yeter Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Konuya göre değişir :D bu arada şu sahneye baya gülmüştüm ben.. altı üstü parmak koyuyor ama onlara göre kutsal 1 0 Yorumla
Canselllqx Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 92% +1 yıl Korkuyorum tabi sinirimi bozanları hayatımdan çıkarıyorum 1 2 Yorumla Canselllqx +1 yıl Koruyorum olacaktı.. Yorumla Soran +1 yıl Biz öyle kabul ettik Yorumla
BirPeriKızıı Takip Et Master Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Genelde korurum ama damarıma basıldığı zaman deliririm 1 2 Yorumla Soran +1 yıl O zaman deli peri olursun Yorumla BirPeriKızıı +1 yıl Hahah😂 oda iyimiş Yorumla
durusehr Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Bazen ben buna nasıl bişe demeden durabilmişim dediğim oluyorgenelde tepki veririm ama kararında.Damarıma basılmadığı sürece sakinim. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Sakin kalıyorum ama nasıl kalıyorum bir ben bilirim. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Başkası bilmezse olur. Yorumla
___Piraye___ Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Çok çabalıyorlar ben de onlara uyuyorum napim yani🙄 1 0 Yorumla
Birkirlangicmisali Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. O konuda istedigim basariya gelemedim henuz. 1 0 Yorumla
YoğurtluCikolataa Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 945 cevap paylaştı. 1 senedir sakinlik diye bi olay yok ben de 😟😵💫 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ben o kadar sakinim ki bu meseleyi biraz abarttim sanırım doktor ilaç verdi duygularını yasayabil diye skaosk 1 0 Yorumla
Yamaal Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Sonuna kadar korurumu 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Doğruduru Yorumla
KnightsSword Takip Et Master Yaş: 26 , eic 81% +1 yıl Çıtırından kankağmm 1 11 Yorumla Soran +1 yıl Iktan 😂 Yorumla KnightsSword +1 yıl ıktan mı dsfj Yorumla Soran +1 yıl Iktan tabii 😂 Yorumla KnightsSword +1 yıl o ne oo dksjfl Yorumla Soran +1 yıl İzmireceyi bırak Türkçe'ye dön 😂 Yorumla KnightsSword +1 yıl Ik ne diyorum google amcaya insan kaynakları diyor ben ne yapayım jkdsflg Yorumla Soran +1 yıl https://eksisozluk.com/iktan--3703470 Yorumla Soran +1 yıl Aramasını bileceksin 😂 Yorumla KnightsSword +1 yıl 😂😂😂😂😂 evet Iktan kankam sdjklfgdfgdg Yorumla Soran +1 yıl İyi ki varım demi 😂 Yorumla KnightsSword +1 yıl Sen iyi ki varsın 😂 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı. Eskisinden biraz daha iyiyim 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Sen sakin falan değilsin 😂 Yorumla Semih6934 +1 yıl Sinan Engin gibi oluyorum bazen 😂 Yorumla
Besara Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 90% +1 yıl Hayır anında saldırıya geçiyorum 😂 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Ne kadar saldırgan bir kız. Yorumla Besara +1 yıl O benim maalesef 😂 Yorumla Soran +1 yıl Neyse dikkat edelim 😂 Yorumla Besara +1 yıl Hahahh😂 Yorumla
mütesellî Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Pek koruduğum söylenemez açıkçası. 1 8 Yorumla Soran +1 yıl Seeen? 😂 Yorumla mütesellî +1 yıl İnanamadın dimi :)) Yorumla Soran +1 yıl Aziz Nesin gibi adamsın he 😂 Yorumla mütesellî +1 yıl Düşün, bizi bile gerenler oluyor. 😂 Yorumla Soran +1 yıl Sizde insansınız azıcıkta geriliverin 😂 Yorumla mütesellî +1 yıl Kabul edildi 😂 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler 😂 Yorumla mütesellî +1 yıl Ben ederim teşekkür sana. 😂 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Kalsam süper olur da çoğu zaman kalamıyorum kalabilmek duasıyla 🤲 1 0 Yorumla
raif1923 Takip Et Master Yaş: 50 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. absürb bir durum olmadığı sürece korurum 1 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı. En sevdiğim, gayet sakinim.. 1 0 Yorumla
Mayarüya Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Korumak için elimden geleni yapıyorum. 1 0 Yorumla
Rozes52 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bazen hayır cinnet geçiriyorum resmen😂 1 0 Yorumla
Daiys_m Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hayyatta kalamam 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Kalama 😂 Yorumla Daiys_m +1 yıl 😂😂 Yorumla
bsrtpl Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. bazen 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Sen görüşlerde hep atarlı gibisin Yorumla bsrtpl +1 yıl ne alaka Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Tabii ki 1 2 Yorumla Soran +1 yıl İnanmadım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İnanmayabilirsin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Fikret abi, hatırlar mısın tapınakta bir gün tandır yapalım demiştin de herkes sana gülmüştü.
Ehehe
Evet koruyorum ama tersten
Yeter
Konuya göre değişir :D bu arada şu sahneye baya gülmüştüm ben.. altı üstü parmak koyuyor ama onlara göre kutsal
Korkuyorum tabi sinirimi bozanları hayatımdan çıkarıyorum
Koruyorum olacaktı..
Biz öyle kabul ettik
Genelde korurum ama damarıma basıldığı zaman deliririm
O zaman deli peri olursun
Hahah😂 oda iyimiş
Bazen ben buna nasıl bişe demeden durabilmişim dediğim oluyor
genelde tepki veririm ama kararında.
Damarıma basılmadığı sürece sakinim.
Sakin kalıyorum ama nasıl kalıyorum bir ben bilirim.
Başkası bilmezse olur.
Çok çabalıyorlar ben de onlara uyuyorum napim yani🙄
O konuda istedigim basariya gelemedim henuz.
1 senedir sakinlik diye bi olay yok ben de 😟😵💫
Ben o kadar sakinim ki bu meseleyi biraz abarttim sanırım doktor ilaç verdi duygularını yasayabil diye skaosk
Duygularımı kontrol etmekte güçlüyüm
Sonuna kadar korurumu
Doğruduru
Çıtırından kankağmm
Iktan 😂
ıktan mı dsfj
Iktan tabii 😂
o ne oo dksjfl
İzmireceyi bırak Türkçe'ye dön 😂
Ik ne diyorum google amcaya insan kaynakları diyor ben ne yapayım jkdsflg
https://eksisozluk.com/iktan--3703470
Aramasını bileceksin 😂
😂😂😂😂😂 evet Iktan kankam sdjklfgdfgdg
İyi ki varım demi 😂
Sen iyi ki varsın 😂
Eskisinden biraz daha iyiyim
Sen sakin falan değilsin 😂
Sinan Engin gibi oluyorum bazen 😂
Hayır anında saldırıya geçiyorum 😂
Ne kadar saldırgan bir kız.
O benim maalesef 😂
Neyse dikkat edelim 😂
Hahahh😂
Pek koruduğum söylenemez açıkçası.
Seeen? 😂
İnanamadın dimi :))
Aziz Nesin gibi adamsın he 😂
Düşün, bizi bile gerenler oluyor. 😂
Sizde insansınız azıcıkta geriliverin 😂
Kabul edildi 😂
Teşekkürler 😂
Ben ederim teşekkür sana. 😂
Genelde evet, özelde hayır..
Kalsam süper olur da çoğu zaman kalamıyorum kalabilmek duasıyla 🤲
Bu ara herşeye sakinim
absürb bir durum olmadığı sürece korurum
En sevdiğim, gayet sakinim..
Korumak için elimden geleni yapıyorum.
Bazen hayır cinnet geçiriyorum resmen😂
Hayyatta kalamam
Kalama 😂
😂😂
bazen
Sen görüşlerde hep atarlı gibisin
ne alaka
Tabii ki
İnanmadım
İnanmayabilirsin
Fazlasıyla
Evet
Değişiyor
Kalamam
Evet
Evet kesinlikle