
Gergin anlarda kontrolünüzü kaybeder misiniz? Neler sizi sakinleştirir?

Gergin anlarda kontrolünüzü kaybeder misiniz? Neler sizi sakinleştirir?
Selam👋😇
Ben çok çabuk sinirlenen biri değilim, ama sinirlendiğim zamanda gözüm sinirden kör olur. O yüzden aileme, arkadaşlarıma diyorum ben sinirlendiğim zaman bendn uzak durun diye.
Cevap
16Cevap
Ben sakin kalıyorum cahil insanlardan uzak durmayı deniyorum
Sakin biriyim zaten genelde ben ya. Kolay sinirlenmediğim için sorun da yaşamıyorum.
Gerginliğime neden olanlardan uzak dururum. Zaten böyle zamanlarda bana en iyi gelen şey yalnız kalmak oluyor.
Kendi kendime kalırsam sakinleşirim. İnadım vardır ama kinim yoktur. Iki tatlı söze hemen yumoş gibi olurum🤭
😄😄
Ben boğa burcuyum sinirlendigimde kimse önüme çıkmasın ateş çıkar gözlerimden ve ne yapsamda sakinleşemem zaman lazım..
Boğa burcu sinirli bir burç o zaman.
kaybetmem
metodum ise sakinliğimle karşı tarafı çıldırtmak : )
Etkilii 😂
sakinlik için sabit bir şekilde aynı noktaya bakarım
Sahi mi?
Peki aklımda tutayım denerim, teşekkürler. 😊
Sakinliği muhafaza ederim. Yoga dua tesbih çekmek değil de çok fazla dert çekmiş olmak, pişmek gerekiyor.
Susmak böyle bir durumda en önemli etken diyebilirim
Bazen zor oluyor, ama sakin kalmaya çalışıyorum
Çoğu zaman koruyan biri değilim sjs değil mi jsjsj @fesfs
Ben öğrencin olsam çok dayak yemiştim sanırım onun rahatlığı var
Haklısın ama bazen gerekiyor 😂
Her zaman sakin kalamıyorum ama soğuk kanlı davranmaya çalışırım
Ben hep sakinim sinir yerine cumlelerimi netlestirip keskinlestiririm ve bu yeterlidir.
Nefreti bendenimde besleyerek kendime ihanet edemem.
Empati kurmaya çalışırım genelde çizmeyi aştıysa hava almaya çıkarım
Sinirli olduğumda elim ayağım titrer genelde sonra sakinlesirim
Maalesef kolay olmuyor 😅
Tahmin ediyorum, kemik kıran kırana 😂
Duvarların dili olsa da konuşsa 😂
Hayda duvarların ne suçu vardı yahu, yumrukla duvarlar da pek haşır neşir onlarda geliyor kulaklarıma 😂
Duvarlar sapasağlam valla ben de yumruklar da alışkın duvarlar da 😂 Bazen kendime de vuruyorum ama başkasına vurmam, ben kendime belayım 🤷🏻♂️ Daha önce kimseye demedim diye biliyorum ama hisleriniz kuvvetli sanırım 😂
Yok yanlış anladınız sizin için değildi, virgül koyup hata yapmışım. 😂 Genel olarak böyle bir sinir atma tekniği var da onu demek istemiştim. Kusura bakmayın. 😂
Estağfurullah 😂 Anladım 😊🙏🏻
😂😊🙏
Telkin etmeyi bilirim kendimi
Insanlardan uzak duruyorum
O bok topluluğundan uzaklaşıyorum
Bağırıp çağırmak ancak rahatlatır
Ben hep sakinimdir zaten sinirlendigim nadirdir
Nefes egzersizi
Genellikle koruyamam o an ne olursa..
Rock dinliyorum
Eşya kırarım
Hep mi?
Sakinim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?