
Ya tamam kimse at gibi koşmak zorunda değil ama birazcık hareket etmekte fayda var. 🙄

Ya tamam kimse at gibi koşmak zorunda değil ama birazcık hareket etmekte fayda var. 🙄
Evet yavaş yürüyen insanlara bazen sinir olurum ama bu gençlere içindir.. yoksa yaşlıysa zaten hızlı yürümesini beklemem ve sabrederim.. ama bir de grup halinde yavaş yürüyenler var ki sinir krizi geçirme nedeni
Kesinlikle
evet sinir oluyorum. ama daha çok bu yürüyüş parkularında onu yapanlar var ya onlara. lan daracık yok inek gibi yayıla yayıla yanındakiyle yüksek sesle sohbet ede ede bir yürüyüşleri var ki sanırsın o yol sadece onlara ait. lan en azından biri gelirken kenara çekil. valla biz kenardan kenardan gitmek zorunda kalıyoruz. en çok kadınlar yapıyor bunu. pazarlarda var aynı tipler yolun ortasında durup tanıdığı biriyle konuşmaya başlıyor yanında da pazar arabası. nerden nasıl geçecen. yazarken sinir oldum. şeyi unuttum bebek arabalı kadınları. bunların hepsi ne zmn yok olurlar tahminen
Yavaş yürümesi değilde ben yürürken önümde engel olacak şekilde yavaş yürümesi. İnsan bi çevre alan kontrolü yapar. Bi kendisi varmış gibi mal mal yürüyenlere sinir olurum.
Cevap
31Cevap
Yoooo olmuyorum, solluyorum geçiyorum. Kafaya takacak kadar sinir olacak kadar önemsemiyorum. Daha mühim sorunlar varken bunlar boş şeyler. Ayrıca insanlar her gün enerjik olacak diye bir şey yok, bazen enerjileri düşük olabilir mutsuz olabilir falan filan işte...
Hele o yavaş yürüyenler önümdeyse var ya ayar oluyorum. Hayır sanki arkada gözleri var gibi tam sollayacağım zaman yer değiştirdikleri zaman bir tekme atasım geliyor 😬🤦♀️💆♀️
Çok sinir bozucu solucan ile mi yarış ediyorsun ne yapıyorsun nımına yaw he diye sövüyorum
Marangoz
Tosbağa daha hızlı yürür oylelerinden xd
Evet hele ki arkasında insan varken yol vermeden inadına yavaş yürüyen ve yolu kapatan insanlara inanılmaz gıcık oluyorum
Yolucam saçlarını az kaldı onların
Genel olarak yavaş hareket eden insan sevmem yemek yedin mi anında sofrayı toplar bulaşıkları makineye atar oturur kahvemi içerim. Öyle yemekten sonra ev b. k götürürken sadece oturup keyif yapanı da sevmem.
Çok mantıklı 😃o hızdan lazım
Hafif yağmurlu ve şemsiyenin altındanda sevgilimle barabar yavaş yürümeyi severim (hayalî sevgilim ) ama normal günlerde daha çok hızlı yürüyenlere sinir oluyorum kimse kovalamiyor ya hdhd önemli bir işim varsa hızlı yürürüm.
@вуηαяcσѕ hepimizin hayali sevgilisi var.
Ev t 😄
Şaka yapıyorum ben tabiki aslında demeye çalıştığım şey sevgilim olursa öyle yapmak isterim.
Teşekkürler ✨
@bynarcos hasta değiliz Narcos. Hayallerimiz var. Hayal kuruyoruz. Şöyle şeyler yaşasak, böyle şeyler olsa gibisinden. @zz___eeyuyy katılıyorum.
Cinnet geçiriyorum. Zaman değerli. Trafikte yolda bir şey yaparken markette alışverişte arkada insanlar mı bekliyorlar beklesinler tın tın hiç umurlarında değil.
Gıcık olacak çok şey bulunacağı için gıcık olmamayı tercih ediyorum
Evet uyuz oluyorum. Genel olarak her şeyi yavaş yapana gıcık oluyorum. Hızlı hızlı ve pratik olması gerekiyor.
Dar kaldırımda önümde ağır ağır yürüyen, kaldırımı kaplayan şahsiyetler alıp kenara itekleyesim geliyor
Bazen enselerine bir tane vurup hızlı yürüsene diyesim varda kibarlığımın dışına çıkmak istemiyorum. d
Yolu kapatıyorsa evet oluyorum. Bir de daracık kaldırımda el ele tutuşup gidiyorlar. Devlet size özel mi yaptı kaldırımları 😄
rahatsızlığı olan insanlar olabilir ama rahatsızlığı olmadığı halde yavaş yürürse evet gıcık olurum..
Beğeni için teşekkür ederim
🌸
Bugün de yavaş yürüyenlere mi gıcık oluyoruz🤔. Olmuyorum yaşlılarla yürürken oturup dinleniyorum😄😄
Aşırı sinir oluyorum yolda yürürken önümde sohbet ede ede yavaş yavaş yürüyen insan olunca ayyyyy çııık önümden diye bağırasım geliyor 😁😁
Itekleyip önlerinden hızlıca yürüyüp gitmek 😃😃
Kalabalık bir yerde ise ve ya önümde ise gıcık olurum ama yeri gelince ben de yavaş yürüyorum. Enerjim düşük oluyor arada.
yaşlılar hariç evli çiftler sevgililer küçük çocuklar hariç yanın da veya arkasında olduğumu bilmelerine rağmen yol vermeyenlere evet bi vuruşla yere veya araba önüne fırlatmak geçiyo içimden ama ne yazık ki kamuya açık alanda yapılamıyo maalesef
Yok olmuyorum ama penguen gibi yürüyen teyzeler çok dadlu jdfjdjjg
Yoo kendisinden 3 kat fazla hızlı yürüyorum, Kahretsin çok yavaşım ne Lamborghini gibi insanlar var be diye özeleştiri yapsın gıcık olan o olsun diye Bazen bazı şeyleri kelimeler değil hareketler çok daha güzel anlatıyor 🤦🏻♀️
Yani yolu kapatmadığı sürece olmam. Mesela benim annemle ablam çok yavaş yürüyor. Onlarla bir yerden dönerken yürüyeceksek. Ben önden gidiyorum normal yürüme hızımla. Onlar benden 20 dakika sonra geliyorlar. Beklemiyorum direkt olarak yani.
Kaldırımdan yola inip önlerine geçiyorum😄 uyuşuk insanlara pek tahammülüm yok
Benimde😃
Jsjjs mıy mıy insan sevmem hayatımda istemem çekemem çünkü
Yanımdakiyse sürüklerim eğer önümdekiyse bağırarak geçebilir miyim diyip şok yaratırım.
Ben de düdük çalayım iyi fikir
Arada yavaş yürümek gerek saaane ya belki derdi var takati yok..
Aaa kaba herif ya🙄😐
Bazen kafan o kadar dolu oluyor ki yolda yürümeyi bile unutup durmusdum 10 dk sfagsgs
Evet kisacik boyumla yildirim gibi hizli yürüyorum 😁🤣
Yavaş yürüyorum nefes nefese kalıyorum bünye o. Evet gıcık olursun ama saglik
Aynen öyle ben yavaş iş yapan yavaş konuşan insanlara da ayar oluyorum.
Hele de kaldırım da grup haline tosbağ gibi yürümeleri yokmu
Yolu ortalayarak yürüyorsa evet ayar oluyorum
Onlardan ziyade kaldırım darken tam ortadan giden ve yavaş gidenler morel bozuyor, geçmek istesen yola inmek tekrar kaldırıma çıkmak zorunda kalıyorsun.
Acele işe şeytan karışır 😅
Aceleye ne gerek var ayrıca anı yaşıyoruz tadını çıkara çıkara yavaş yavaş yürürüm işim yoksa tabi. Gıcık olmuyorum ne kendime nede yanımdakilere 😎
Evet evet yaaa lisede aşşırı yavaş yürüyen bi arkadaşım vardı ama çocuk bildiğin ağır çekimde yani çok kıl oluyordum ya yanına gidip "biraz hareket biraz hızlılık Ömer" falan diyodum yani
Evet uyuz uyuz yolu kaplayıp babasının tarlası gibi yürüyenlere ayar oluyorum tekmeyi koyunca ayakkabıyı bi tarafına sokasım geliyo ama yapamıyon işte
eskiden olurdum artık hızlı yürüyenlere sinir oluyorum, yavas yuruyenler keyif almasını bilen insanlarmış gibi geliyor
Heleki önümde olup da hiç istifini bozmadan aheste aheste yürüyen insanlara şiddet uygulayasım geliyor
Evet çok gıcık olurum, yavaş yürüyemem ben asla özelikle benimle yürüyen birinin arkada kalması sinir bozucu 😁
Evet. Genlede hızlı yürüyen birisiyim ve önümde yavaş yürüyenler bir de kaldırımı kapatıyorsa sinirleniyorum. :D
Ay evet. Çok hızlı yürüyorum bu bi alışkanlık olmuş arkadaşlarım hiç yetişemez ve nefes nefese kalırlar jdksjd
Hızımı düşürürse olmaz ama aynı hızda gideceksek sıkıntı olmaz
Yavaş iş yapana bir sinir oluyorum fazla tez canliliktan sanırım.:)
Yavaş yürüdükleri yetmezmiş gibi bide yürürken arkandan ayakkabına basarlar 😅 uyuz oluyorum
Yavaş yürüyen genci pek sevmem, engelliyse yasliysa orası ayrı
Evet ya kenardan geçecek yer olmayınca dahada deliriyorum
En sinir olldugum sey baska seylerde var bu türk milleti yolda yürümesini bilmiyor asla
Yavaş yürüyen yavas araba süren insanlara gicik oluyorum en cok yavas araba surenlere
Arkalarından yanaşıp bellerinin tam orta yerine ayak tabanıyla tekme atmak istiyorum
Ben çok hızlı yürüyen insanlara sinir oluyorum, gezmeye çıkmışız yani nereye yetişiyoruz🤷
Yooo gıcık olmuyorum yavaş yürüyen insan bizzat benim
Onu boşverdim bide sokağın tam ortasından yürüyor geçecek yerde bırakmıyor 🤬😤
Evet yolda önümde kaplumbağa gibi gidiyorsa (yaşlı ve sakat vs olmadığı halde) gıcık oluyorum
Sahilde dolanır gibi yürüyenlere gıcık oluyorum
Eğer turistik yerse ise normal ama ara sokakta uyuz olurum
Yavaşlığı tahammülüm asla yoktur her zaman hızlıyım
Bir rahatsızlığı olduğu için yavaş yürüyor olabilir 🤷🤷
Yavaş konuşan, yavaş yürüyen, yavaş araba süren… Hepsi “e hadi be” dedirtir bana.
Süzüle süzüle yürüyor ve yolu kaplıyorsa evet.
Kaplumbağa 🐢 hızında yürüyorum
Tadını çıkara çıkara hıhhh
Onlar yavaş yürümüyor ayakları yola yspışmış 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?