
Ben acayip uyuz oluyorum..
veya yavaş konuşan veya en kötüsü geç tepki veren.

şimdi iş yerindeysem evet. insanların seri ve atik olmasını istiyorum.
ama
sevgilimin yanındaysam. herşeyi düşüne düşüne yavaaaş yavaş yapsın ki onunla daha çok vakit geçirebiliyim.
görecililik sanırım bu
Yavaş bir insan olduğum için bu cevaba mutlu oldum :)
Kaldırımda pazarda marketlerde merdivenlerde 😡😡mızmmızz
Teşekür ederim
Yavaş hareket eden insanlar 😏😏 kınamıyorum ama eşim ya da evladım öyle olmasın allahım😂
o ne oyle miy miy 35 saatte.
Cevap
9Cevap
Gösterdikleri yavşaklık konuya göre değişkenlik gösterebilir. Ne gibi? Yemeği yavaş yiyosa bu benim için sorun teşkil etmez. Ama paylaştığın gif gibiyse durum evet bu biraz can sıkıcı.
Bende biraz gec tepki verdiğim icin öyle kişilerle sorunun. Yok
aynen katılıyorum. bazen öyle bir sinir oluyorumki ağızlarının ortasına iki tane çakasım geliyor. Not (bazıları gerçekten insanı çileden çıkarıyor) :D
yok niye oluyum herkes istediği gibi davranabilir özgürler sonuçta iyice ne soracağınizi saştiniz
Of aynen mayışık mayışık davranıyorlar uykum gelir valla😂
hayır ne güzel bana ayak uyduruyor deyip daha çok seviyorum dd
Gec tepki veren insanlari bir odaya koyup orayi patlatmak istiyorum
özellikle önümde yavaş yürüyen insanlara cok acayip bakışlar atiyorum
Her gün gördüğüm öyle bir arkadaşım var artık tahammül edemiyorum çok sinir bozucu oluyor
yavaş konuşana değilde yavaş yuruyenlere ayar oluyorum
ayy hic sorma demiyorum bile
evet hayattan sogutuyolar butun enerjimi aliyolar
bilmnolmus tavuk gibi lanet pislikler
uyuz olurum en nefret ettıgım ınsanlardır
en sevmediğim şeylerden
Kesinlikle
Yok olmuyorum
kesinlikle ya :)
Evet oluyorum
evet...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar