İçinizi karartmadım umarım sorularımla🙈 napiyim bugünlükte böyle olsun...
Teyzem yaa benim de hiç gülesim yok vallahi
#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg.
İçinizi karartmadım umarım sorularımla🙈 napiyim bugünlükte böyle olsun...
Teyzem yaa benim de hiç gülesim yok vallahi
#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg.
Sen keyifsizsin bu ara. Bazen oluyor yataktan kalkmak da istemiyor, konuşmak da. gulmek. de istemiyor insan. Bazen de olmadık yerde bir kahkaha patlatiyorsun :)
Bazen değil.. hiç bir zaman gülmüyorum ben.. hayatımın son yılları bu şekilde geçiyor.. arada işte komedi filmi izlersem gülüyorum.. ama o da mutluluk değil.. sadece anlık bir şey benim için.. zaten gülmeyi de belemiyorum.
Deme öyle de Barış ya.
Peki 😌
Genel olarak asık suratlı bir insanım. Nadiren gülerim veya tebessüm ederim.
Çok komik bulduğum bazı şeylere gülemediğim anlar oluyor. Bazen dolu dolu güldüğüm anlar da oluyor.
Bazen mi son bir yıldır içten hiçbir şekilde gulemiyorum ne zaman gülsem kötü hatıralar aklıma geliyor yarım kalıyor mutluluğum keşke bir çözümü olsa da kötü olan tüm anıları unutsak
Cevap
17Cevap
Ben en acı günümde bile gülmüştüm. Bilmiyorum belki de kendi benliğimi böyle saklıyorumdur.
Sen de gül bi daha mı gelicen dünyaya 😃
Ooo enerji düşüklüğü ben kaçar. 😃
Bulaşmaz merak etme 😂
Zaman zaman bana da oluyor ama modumun düşük olduğunu dışarı belli etmemeye özen gösteririm.
şu an mesela gideyim de uyuyayım
Geçmiyor alışıyorsun
tebessüm ettiğimizi görenler içten güldümüzü sanıyorlar ama bu büyük bir yanılgı.. İçimden gelerek gülmediğim çok uzun zamanlar olmuştur..
Çok büyük bir şey olmuşsa evet o günüm, haftam veya ayım keyifsiz geçebiliyor. En son depremde öyle olmuştu.
Amin
Bugün efkar modundasın woman. O bana has rica edeceğim çıkar mısın bu durumdan :) Bazen evet, hiç bir şeye gülmüyorum, güldüğüm ne varsa.
Hiç gülesim olmasa da bazen çok gülüyorum mantıksız şeylere, depresyon durumunda duygusuz bitik hissediyorum
Evet oluyor, benim içim zaten kararmış daha fazla kararmaz.😄Tükenmişlik sendromu...
Çıkmaya çalış imkanın varsa gerçi zor ama.🫣
Fazla efkarlısın sanki🥹 … evet oluyor ya modum düşükse yalnız kalmak isterim hiç bi şey güldüremez
Oluyor tabi ama uzun zamandır bu duyguyu yaşamadım umarım da yaşamam
Karamsarlık bana da sana da yakışmaz aşkom. Gülmek güzeldir 🤭
😊 gülelim daha da güzelleşelim o zaman
Tabisiii 🧜
Jilet yok mu kendimi kesecem..
Gülecek bir şeyler illa ki buluyorum.
Hazırla jiletleri Müslüm baba açıyorum şimdi
https://youtu.be/5lJN1lrQuXc?si=hj6PJlDyUrrjeyEj
Yaktın beni dünyaa
Hayır bu olsun gel
https://youtu.be/Gb0YC8ODoBE?si=MSxXnQcmzlGvmpeQ
Oluyor ama biliyor musun asıl işte o zaman kendisi için en doğrusunu yapmaya başlıyor insan.
Dimi belki de
Aç bir şarkı, yap bir kahve kendine ❤️ kendi adıma konuşayım dikkat çeken değerli bir üyesin benim için. Senden gelen soru bildirimlerin içimi hiçbir zaman karatmadi. Aksine çok güzel bir şeyi hatirlatiyorsun her zaman her sorunda..."always keep smiling"❤️ sen kırmızilar kraliçesisin ❤️her zaman gülmek zorunda değiliz. Canımız ne zaman isterse güleriz ne zaman ağlamak isterse ağlarız. Sıkılırız bunalırız yeri gelir yarı yoldan dönmek bile isteriz.. Yine de yaparız elimizden gelenin en güzelini ve en iyisini.. Çünkü biz güçlü kadınlarız ❤️✌️
Yaa çok teşekkür ederim duygulandırdın beni gerçekten 🥺 beni anlayıp, hislerimi o kadar güzel ifade etmişsin ki, içimi ısıttın. Yazdıkların benim için çok çok değerli desteğin samimiyetin için tekrar teşekkür ederim ❤️
Gidip kendime bir kahve yapayım en iyisi😊
Bilmukabele rica ediyorum ❤️ afiyet bal olsun yüreği güzel insan❤️✌️
❤️
Ay aslan etkisi sağolsun üzerimdeki gülecek illa bir b. k buluyorum en zor anlarda bile.
Evet oluyor öyle günlerim. Hep morelsizlik, keyifsizlikten. İç sıkıntısından kaynaklı bişey.
Beni güldürmek çok kolay yeterki karşı taraf samimi olsun.
Bilmiyorum olduğu oluyordur ama genelde meye neye ota gülerim
Yo ben mutsuz bile olsam gülmediğim gün olmaz. Komik gelen şeylere gülerim tutamam
Elbette öyle bazen içim o kadar sıkılıyor ki normalde bana çok komik gelen şeyler bile etki etmiyor.
Evet oluyor..
Uzun zamandır olmuyor çok şükür o kadar depresif olamıyorum bir şey muhakkak yüzümü güldürüyor
cok az gülen bir insanim tebbesum ederim sadece.
Evet olmuştu öyle günler
Her şey manasız ve boş
Yaa ne de tatlı minnoş bi kadınmış, teyzem benim ya 🥰😍
Depresyonda olduğim zamanlar
Yalandan gulmelerim oluyo bazen
Evet mesela sinirliyken hiç gülemiyorum 😄
Evet hemde çok maalesef..
Dönem dönem oluyor evet
Evet mahkeme duvari deseniz yeriyim
şu an o modda gibiyim
Evet, kaşlarım da çatık oluyor 😏
Oluyor tabiki olmaz mı...
Şu an mesela o haldeyim
Evet oluyor
Evet oluyor hemde çok
Heralde insanim yani gulmem bide kolay kolay
Çoğu zaman oluyor evet
Zaman zaman oluyor evet.
Güler yüzlü biriyim ama arada oluyor böyle.
Oluyor mesela bu aralar öyleyim
Bazen içimden gelmiyor
Yinede gülebiliyorum.
Gülmek çok zorlayıcı bir eylem bu ara
Olmaz mı
Hep gülmeyi başarırım
Oluyor bazen.
oluyor
Maalesef
Fazlaca
Bazen mi
Evdeyken evet
son zamanlarda öyle.
Evet oluyor
Evet bazen oluyor
Oluyor evet.
Çoğu zaman
Ivit.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?