Her şeyi aşırı aşırı aşırı sorguluyorum hiçbir şeye gücüm yok. Gözlerimi açmaya bile. Sizce neden böyleyim ve ne yapmalıyım?

Somurtkanlığımı tüm bedenimde hissediyorum sadece yüzümde değil. Duygu alamıyorum. Mutluluk neşe gibi. Sadece aşırı ümitsizlik var içimde. Ve kalbimin kanadığını hissediyorum

Her şeyi aşırı aşırı aşırı sorguluyorum hiçbir şeye gücüm yok. Gözlerimi açmaya bile. Sizce neden böyleyim ve ne yapmalıyım?
Cevapla