Bu hayattan aşırı derecede bunaldım. Niye geldiğimi sorguluyorum. Normal mi?

Boşa gelmiş gibiyim hiç mutlu değilim
Bu hayattan aşırı derecede bunaldım. Niye geldiğimi sorguluyorum. Normal mi?
Cevapla