Neden böyleyim? Algılarım mı kapalı, salak mıyım, yoksa psikolojik mi?

Arkadaşlar anlatılan söylenilen şeyleri hemen kapıp algilayamiyorum herkes gibi değilim ağırım hani mall salkk gibi derler ya işte öyleyim. Uyanık değilim algilarım baya kapalı bir seyi 3 4 kere tekrar ettiriyorum. Aslında dikkatli biriyimdir ama son 3 4 sende kaybettim o şeyi. Sosyal zekam kötü uyumsuzum ve sürekli depresiflik var. Sürekli uyku hali uyuşukluk bitkinlik var. Okulda derslerim o uyanik şeytan gibi denilen kişilere göre daha iyidim matemetik hariç ortanın üstündeydim
. Sizce bu dikkat eksikliği neden kaynaklı ne yapmam lazım algilarım kapalı insanların yayında rezil olurum korkusuyla ortama bile gitmiyorum. Bu psikolojik Bisey mi yoksa mall mıyım nasıl anlicam
Güncellemeler
+1 yıl
Guncllllll
Güncellemeler
+1 yıl
Gggg
Neden böyleyim? Algılarım mı kapalı, salak mıyım, yoksa psikolojik mi?
Cevapla