Birine direkt mi laf sokarsınız alttan alttan mı?

Abartıyorsun diye manipüle ediciler çok fazla türediği için düşündürerek laf sokmak daha keyifli oluyor. Hem anladığı için kendini iyi hissediyor hem anladığı için kendini kötü hissediyor. İfade değişimleri daha hoş oluyor.

Birine direkt mi laf sokarsınız alttan alttan mı?
Cevapla