Kişilik bozukluğu mu var sizce ayrılmam gerekir mi?

Her gün yazarız ararız. Çok ilgili. 2ci buluşmamızda. Hava sıcaktı. Canı Bira istemiş içelim dedi. Bende içme dedim yanımda. Kızmaya başladı. Sonra Saçların da beyaz var işte bacakların çok kalın üst tarafın iyi de dedi. Kahve içiyorum fincanın içine niye çok bakıyorsun. Yanlışlıkla Küçük Çocuk vardı ona çarptım niye çocuğa çarptın dedi. Parkta otururken kahve çay satan çocuk geldi 17 yaşında var. Benim ki içmek istedi dedim alalım. Sende para var mı dedi. Var dedim. Bende kart var dedi. Bende çocuğa 100 tl uzattım 2 çay 2 çekirdek aldık. Bayramdı. Abla üstü kalsın mı dedi. Kalsın dedim. Benimki de yok diyince. Çocuk abi biraz cimri galiba dedi. Gitti çocuk. Vay efendim çocuğun yanında beni küçük düşürdün. Niye para verdin sanki çok paran varmışta dedi. İyilik meleğimisin dedi. Tartıştık biraz. Bende kalkalım o zaman diyince. Bu sefer bana kızıyor odunsun konuş gönlümü al bir şeyler yap trip atma dedi. Neyse bir şekilde olayı toparladık. Gittik yemek yedik. Hesapları ayrı ödettim. Yok mok ben öderim dedi felan ama sinir oldum. Sarıldı öptü eski haline döndü. İlgili bir şekilde eve gitti herkes. Ama haraketleri kalbimi kırdı. Anormal belli ki hem yapıyor hemde ilgisini tekrar gösteriyor bir şekilde toparlıyor. Ben soğudum gerçekten ömür geçmez bununla sizce?

Kişilik bozukluğu mu var sizce ayrılmam gerekir mi?
Cevapla