#İnsanlar birbirlerine "seni çok iyi anlıyorum" demezler çünkü gerçekten anlamazlar, farkında mısınız?

#💛🐝⭐🌾
#İnsanlar birbirlerine "seni çok iyi anlıyorum" demezler çünkü gerçekten anlamazlar, farkında mısınız?

#💛🐝⭐🌾
Çoğu kişi maalesef ki çıkar için birini sever ya da daha doğrusu seviyormuş gibi yapar bu tür insanları da başta göremiyoruz maalesef.. ama gerçekten iyi olan verdiğimiz değerin farkında olan insanlar da var diğerleri umurumda değil zaten
Genelleme olarak pek mantıksız değil. Ama bana uymuyor. Çünkü ben sevmeyi Dr mutlu etmeyi de seviyorum. Karşılığı olsa da olmasa da umurumda değil. Bu hisleri sonuna kadar yaşıyor yorulduğum götüremediğim yerde ayrılıyorum.
Çıkar olarak bakıyorsa narsist bir yakalaşımdır bu zaten o seviyorum cümlesi de samimi değildir.. Ama bir şey beklemeden seviyorsa samimidir sohbetin bile ona iyi geliyorsa samimidir bence. Yakin hissetmedigin insanı sevemezsin zaten..
Cevap
15Cevap
Sevmek bencillik midir yani? Bu drdiğin bu manaya gelir.
Sevgi konusunda çıkart göz etmem. Eğer seviyorsam en saf ve duru haliyle severim.
Çıkar için ilişki yaşayanlara özel bir cümle. Sevmediğime çıkarım olsa da o kelimeleri kullanmam
Soruyu okurken sorunun bana uymadığını o kadar çok iyi farkettim ki. Sevmediğim insana seviyorum demem çıkarlarım için.
O zaman bende onları seviyorum çark böyle dönüyorsa yapacak bir şey yok. Ama bir de bunu kimden duyduğum önemli tabi
Kişiden kişiye değişen bir olgu bu. Böyle olmayan insanlar da var. Her genellemenin istisnası olduğu gibi.
Ben hem seni çok seviyorum hem de seni anlıyorum diyorum gerçekten sevdiğimden demek ki
Alakası yok.
Ya sen gerçekten sevmemişsin ya da seni sevmemişler.
Sevgi öyle bir şey değil
Gönülden söylemiyorsan öyle. Ama gönülden söylemenin anlamı başka.
Bir çıkar beklemeden sevmektir zor olan bence..
Erkekler hak edeni severim diye yazmışlardı başka bir soruya haspalarım. Bunun meali şerefsizim ben incinmem onun incinmeye hazır olması lazım. Bunları toplayıp döveceksin.
hiç farkında değildim benim hiçbir çıkarım yokki
İnsan mutlu olduğuyla beraber mutualist bir ilişki yaşamalı. Senin bahsettiğin parazitik ilişki iğrençtir
Çok doğru, menfaat olmuş her bir yanımız.
Çoğu kişinin amacı maalesef böyle
çok güzel bir tespit
Gerçek sevgi karşılıksız, çıkarsız olanı.
çıkarcılıktan mutsuz ölüyoruz...
Farkındayım. O yüzden sapım.
Bu kadar boş bir felsefe görmedim
Acı ama gerçek. :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?