"Seni Seviyorum" dediğiniz birisi var mı?
"Seni Seviyorum" cümlesini çok kullanır mısınız?
"Seni Seviyorum Ela Gözlüm" 
"Seni Seviyorum" cümlesini çok kullanır mısınız?




Söylenilmesi en zor sözlerden birisi.
Sevgi kelimesine anlam yüklenmişse çok daha zor.
Sürekli denilirse anlamını yitirecek söz
Sık söylenmediği takdirde çok güzel ve anlamlı bir söz...
Anlamını yitirmemesi dileğiyle : ))
Anlamını yitirdi ama şimdilerde herkes birbirini çok seviyo...
Kimbilir belki de bir gün yeniden anlam kazanır. Şimdiki aşklara girmeyelim hiç, çıkamayız işin içinden 😄
Aman bırak ya aşk meşk fasa fiso işler.😄
Aşk adamı vurur döner döner vurur, döndükçe vurulursun vuruldukca dönersin 😄
Hem bak aşk fenomenine böyle aşk meşk faso fiso demek yani😄 hiç yakıştıramadım hicccccc 😄
Bir erkeğe söylemek yerine arkadaşlarıma ve anneme söylemeyi tercih ederim.
Teşekkür ederim🙏✨
Cevap
1Cevap
Her ağıza yakışmayacak bir kelimedir … benim ağzıma yakışmaz mesela 🤔
Bir şey ifade etmiyorum, kullanmıyorum da o kelimeyi.
Hiçbi şey ifade etmiyo, boş bi cümle
Evet var
Hicbise
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar