- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılHiç kimseyi bırakmadım yarı yolda da bırakılmadim aslında bitmemesi için çok savaş verdim gözyaşı döktüm ama Sabrımın bittiği yerde Baktım olucak gibi değildi bitirdim diyelim
29 Yorumla- +1 yıl
Yani senide üzen artık maviş ne diyim pamuk gibi kalbin var senin 😌
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 ama bazen ahlakli namuslu iyi birvinsan olmak bir değer kazandırmiyir ki canım.
- +1 yıl
Bencede maviş kazandırmıyor gerçekten bu arada iyi bayramlar ☺️
- +1 yıl
@Cendere1910 Canımın içi çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏 sevdiklerinle birlikte nice güzel bayramlar gecirmen dileğiyle 🙏🙋🥰❤️❤️
- +1 yıl
Bende sizin bütün ailenizin içtenlikle kutlarım maviş küçükleri sev yerime 🌹🌹☺️
- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm 🙏 olur olur severim , onlar erkenden kalktılar giyindiler süslendiler bir görsen 😂 aynanın karşısına geçip duruyorlar 😂
- +1 yıl
Haha kim var sana gelin geliyor ozaman 😂
- +1 yıl
Yakında kaynana da olurum artık 🤣
- +1 yıl
Getirdimi gelin sana 😂
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılValla kimseye umut vermedim ama baştan sınırları çizerim öyle geniş bir insan değilim ama zamanla uymayarak gerçek yüzleri görünce umursamdım soğurum onlar bitirip kendi yoluma bakarım bende her şey nettir Ama kendini kaptırıp giden freni patlamış kamyon gibi olanlar oldu ama benim çizgilerime uymayana işim olmuyor ne düşünürse düşünsünlerr...
11 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel söylemişsin onlar zaten geri donmesin giden gitsin
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Umut verip bırakan taraf olmadım şükür. Degersiz hissettiğim yerden gitmek zorunda kaldım. Vicdanen rahatım. Bazen biz o umudu kendimiz yaratıyoruz gerçi adam ben hıyarın tekiyim diyor ama biz illede yanalım diyoruz 😄
273 Yorumla- +1 yıl
Valla bak o doğru ama hıyarı koklayamiyosunki napcaz 😂
- +1 yıl
Cacikli hıyar o değil insanlar neden böyle hep yarı yolda birakir ciddi merak etmisimdir bak sevgi acısı değil başka konularda da hep böyle olur
- +1 yıl
Kişi sözünün eri değilse , değerleri yok ise iş hayatinda da namert, özel hayatin içinde de böyle kazanmak pahasına herşeyi mubah gören bir kesim var maalesef. Biz kalp kırınca , ya da üç kuruş borcumuz kalsa rahatsız oluyoruz ama bazısı zerre umursamıyor. Velhasil kul hakkını bilmek en büyük erdem.
- +1 yıl
Bilmiyolar işte herşeyde bir kul hakkı var bugünkü soruda kovboy olmadık sanırım 😂
- +1 yıl
Ne gibi ciddi merak ettim şimdi 😂
- +1 yıl
Yani hayat benim için ciddi tecrübe bizdeki ıssız adam güzel oldu bak beğendim yani şöyle soylim binbir türlü insan gördüm ondan her insanı çözüyorum
- +1 yıl
Doğru ama sende benim kadar tecrubelisindir o Vibe veriyosun
- +1 yıl
Anladım sen direk ilk izlenim ozaman hisler kuvvetlidir sende
- +1 yıl
Yani başaklar iyi birde güzel yemek yapıyor başaklar nerden aldınız bu özelliği 😂
- +1 yıl
Haha biliyorum burdada çok var başak hepsi yemek fenomeni 😂
- +1 yıl
Haha benim o koşullarla ağırlıkla çıkmaz hayvan gibi yesemde 😂 ama hamarat kadını severim bak erkeklerde ahçı oluyor ama lezzet veremiyor yemeklere kadın veriyor
- +1 yıl
İçli kofteyi severim balgatta Urfalı ciğerci müslim yedim güzeldi sen nasıl yapiyosun bakim
- +1 yıl
Valla ben severim güzel olur yap yiyelim valla yerim 😂
- +1 yıl
Ruslar ayrı onlar bilmiyor ama onlar yemek servis yapıyorlardı bak güzel 😂
- +1 yıl
Ne yönden ama onu söyle
- +1 yıl
Şimdi bak Ruslar cildi daha iyi yaşlanınca kötü Türkler her daim iyi ben milliyetciyim şimdi sıcaklık onlarda daha iyi kıçının dibinden ayrılmıyorlar medeni değiller misal otelde açık büfede bişey bırakmıyorlar 😂 kaprisleri yok
- +1 yıl
Yani biliyorum birde örgülü mavi gözlü olanları var türk kizlari kıskanıyordu soleyim 😌
- +1 yıl
Valla bizde fazla renkli göz yok şimdi sence kim rusmu türk kizimi
- +1 yıl
Rus kültürüne hakim değilim Rus kızlarına ama fizik olarak fark atar. Bunu en iyi Türk erkeği bilir. Tanıdığım bir arkadaş vardı eşi rusmus bosanmislar genel olarak anlasiyoduk ama o Türkiye'de yapamadı kültür olarak alisamamis o handikap olabilir kız yemeği güzel tapiyomus ama kültür farkı bı tek zorlayabilir yoksa mutlu olduktan sonra milliyet bence fark. etmez. Bi de dini hassasiyetler zorlayabilir
- +1 yıl
Doğru diyosun yani sana göre hangisi bakım
- +1 yıl
Ondan diyosun yani bizlere aciyosun doğru söyle türk kizlari diyosun baş etini yer 😂
- +1 yıl
Bak diyosun sende Rus bak türk kizlarimiz güzel anlayışlı olanlarda var ama bazıları ne dediği ne dediğini tutmuyor misal birgün iyiyse birgün deli o derece yani diyorsun ben buna iyi diyordum ertesi gün bu deli çıktı onun gibi 😂
- +1 yıl
Haha olabilir hele ikizler burcunun adı cikmiş. Belki bastırılarak yetistigimiz için doğru ifade edemiyoruz kendimizi belli bir olgunluğa erişemiyoruz. Yetişme tarzıyla da ilintili kız 20 yaşında daha yumurta kirmamis, sorumluluk almamış ne kadar olgun olabilir. Ama bazısında da bakıyorsun 30 yaşında akla sahip kendini yetistirmek de önemli biraz. Erkek selam verse cevap vermeye ürken kadınlar var hep yetiştirilme tarzından kaynaklı. Ama bana kadın olarak sorarsan türk erkeğinin zor yanlari vardir belki ama. ben yabancı erkekle anlaşamadım. Adama laf soksan anlamaz, bir deyimden bahsetsen anlamaz hadi gel bir türkü söyleyelim desen bilmez sıkılır. insan yaf. Karsindaki insanın kulturune vakıf olmak lazım onunda seninkine iletişim zorlayabilir yoksa..
- +1 yıl
Doğru diyosun ne desen anlamaz yabancı dilde ama bilirim Rusça 😂 arada güzel şarkı söylerim çekerim
- +1 yıl
Valla bak o doğru sevgi herşeye kadir sen naparsin peki hadi bakım 😂
- +1 yıl
Haha vallami giydirirsn yıkarsın helal olsun sana valla oklar sana döndü 😂
- +1 yıl
Yani ama sen iyi bakıyorsun işte ankaranin havasını almışsın ondan değerini bilirim diyosun 👏
- +1 yıl
Ozaman sen demekki titriyorsun üstüne helal 😌
- +1 yıl
Öyle bir erkekte olmadı doğru mu
- +1 yıl
Doğmasını bekliyorsun
- +1 yıl
Yok olmadı değersiz geziyoruz biz ıssız adam gibi 😌
- +1 yıl
Oldu ben sevemedim ben
- +1 yıl
Yok ben baglanmam çocukluk napcan piskolog hanım 😂
- +1 yıl
Boğulursun valla benim geçmiş güzel ama 😌
- +1 yıl
Uluslararası olduk maşallah ben kimseye yüz vermezdim onu soleyim
- +1 yıl
Valla bende öyle iyi ama ben öyle kolay seven adam değilim soleyim
- +1 yıl
Tamam bak güzel oldu ıssız kadın sana 😂 yapalimmi
- +1 yıl
Verim hemen paketmi olsun evde yersiniz 😂
- +1 yıl
Okuzluk elimizde kalmadı 😂
- +1 yıl
Tamam o kalsın bize okuzluk olmaz güzel uykular sana dikkat et kendine 🌹
Kişilik & Karakter konusunda 588 cevap paylaştı. Ne bıraktım ne de bırakıldım.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır ama insanların çoğu bende hayal kırıklığı oldu maalesef..
11 Yorumla- +1 yıl
O insanlar tehlikeli barış herkese güven olmaz her güvendiğin bir darbeye hazırlanır unutma
Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. Umut vermedim ve yarı yolda bırakmadım. Orası yolun sonudur.
13 Yorumla- +1 yıl
En güzelini yapmışsın kardeşim umut verip yarı yolda bırakmak bize yakışmaz
- +1 yıl
Hakedenler ayrı 😂
Hiçbir zaman bırakılan bir insan olmadım.. Bitirmemek için çok çaba sarfederim.. Sabrım tükenirse ve karşımdaki insan kotasını doldurduysa tüm gemiyi ateşe verip terketmesini bilirim.. İpleri hiç acımadan kopartırım..
11 Yorumla- +1 yıl
Valla senin izlenimin güzel senden şunu hissediyorum kimseye acimazsin bu özelliğin güzel 😌
Kimseyi yari yolda birakmadim.. olanı olduğu yerde hak ettiği yerde bıraktım
23 Yorumla- +1 yıl
Güzel laf ozaman bu olanlar tehlikeli diyelim bu arada iyi bayramlar ☺️
- +1 yıl
Tskrler 🌹
+1 yılKimseyi ne yarı yolda bırakırım ne de boş umut veririm.
Ama yarı yolda bırakıldım.31 Yorumla- +1 yıl
O kötü olmuş işte o yari yolda bırakan hakkına girmis senin
- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılYarı yolda bırakıldım ama kimseye umut vermedim o kişi halende hevesli benden ümidi kesip yoluna devam etsin
13 Yorumla- +1 yıl
Üzüldüm o kaybetmistir emin ol bu arada iyi bayramlar
- +1 yıl
Evet öyle oldu teşekkürler iyi bayramlar
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı. Anlasarak bosandim. Kalp kirmayi sevmem, cünkü insan oldugumu her daim hatirliyarak yasadim ve yasiyorum.
13 Yorumla- +1 yıl
Ama seviyosun hala sanırım
- +1 yıl
Sevmedin ozaman kurtulmussun diyelim ☺️
+1 yılBırakıldım hayatım da hep vazgeçti herkes benden😄
13 Yorumla- +1 yıl
Neden herkes senden vazgeçti bakım
- +1 yıl
Bende bilmiyorum şansız nasipsiz olduğumu düşünüyorum başka açıklaması yok uyumuş uyanmışım neyse
- +1 yıl
Yok öyle düşünme üzülme ok seninde nasibin var birgün çıkar 😌
Umut verip kimseyi bırakmadım ama çok bırakıldım
186 Yorumla- +1 yıl
Seni kim bıraktı more
- +1 yıl
Vallami kaç tane more 😂
- +1 yıl
Yokkk okadarda yoktur 😂
- +1 yıl
Yani 100 fazla ama more 😂
- +1 yıl
Yani kalmaz iyi eglendin bugün more
- +1 yıl
Valla benmi güzel söylüyor omu 😂
- +1 yıl
Sorarım ben bilirsin 😌
- +1 yıl
Yani morem şimdi ben ondan daha iyiyim sestede 😌
- +1 yıl
Kıyaslamadim morem sesi dedim 😌 iyimiydi orası peki
- +1 yıl
Ee laz bu demekki Karadenizli
- +1 yıl
Biliyorum normal Karadeniz havaları değişik olur 😂
- +1 yıl
Ahu ahu diye bağırıyor yok ya 😂
- +1 yıl
Vallami nasıl ekin 😂
- +1 yıl
Haha ne dicen kız 😂
- +1 yıl
Serdar ekinlemi kaçtı baksen😂
- +1 yıl
El öpmeye benim eli 😂
- +1 yıl
Ben ama genç gosteriyorum biliyosun 😌
- +1 yıl
Bak sen ama büyük gosteriyon 😂
- +1 yıl
Harçlık veririm sıkıntı yook ama sen büyük gösterdini kabul et 😌
- +1 yıl
Haha kız şaka öyle düşünmüyorum 😂 şu an büyük küçük tartışması yapıyoruz 😂
- +1 yıl
Bak sen şuna iyi bayramlar 😌
- +1 yıl
Saol kuzum sanada şekeri sevmem 😂
- +1 yıl
Haha yok cicide sevmiyorum bugün gene somurtkanlim üstümde 😂
- +1 yıl
Valla eski bayram yok çocuk bile gelmiyor şeker verelim haha
- +1 yıl
Yok kız ne gomusu takiliyorum biliyosun 😂
- +1 yıl
İyiyim kız bomba gibi sende beni sınırlı yaptın hepten 😂
- +1 yıl
Yani var az suratsızlik bende bayram sanki yok gibi eskiden ne bayram olurdu millet artık eskiyi arıyor
- +1 yıl
Yenisi dahada kötü oluyor
- +1 yıl
Yani kuzu bizim zaman güzeldi harbi
- +1 yıl
Valla kendi halini bırak piyasada çocuk kalmamış gibi sokaklar bile boş
- +1 yıl
Yani oda kalmadı şeker yenmezki çocukkende sevmezdim
- +1 yıl
Valla bende bilmiyorum ne sevdimi
- +1 yıl
Yani herşeyi sevmeye gerek yok 😌
- +1 yıl
Yani ondan somurtkan biri oldum napcez 😂
- +1 yıl
Ben burada gülerim emojide ama gerçekte öyle gülme felan olmam ciddiyim yerine göre Gülerim 😌
- +1 yıl
Varya benim sınırlı halim kötüdur more yanlisi sevmem 😌 bakma güleç bir adamım sinirim bombadir
- +1 yıl
Sence ben nasıl biriyim😂
- +1 yıl
Sinirli değilim damarıma basılınca sinirliyim 😂
- +1 yıl
Yani bende o durumda uzak durulsun sinirim kendi kendime geçer
- +1 yıl
Bak sen daha kötüsün kız bu durumda 😂
- +1 yıl
İyi biri sanıyorum niye kötümü sanmam lazım
- +1 yıl
Vay ciğer sote severim yap yiyelim 😂
- +1 yıl
Güzel bende severim öyle
Umuda giden yollara esir olmadık.. En nihayetinde her şey olacağına varıyor..
12 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel bir söz esir olunca esir düşüyoruz 😌
Yarı yolda bırak zorunda kaldığım çok oldu. Napayım onlarda uslu dursalardı. 💅🏻
13 Yorumla- +1 yıl
Yani acımam diyosun bana acimayana güzel bak 😌
- +1 yıl
Bana acıyacakları bir durumda olmadım da zaten. 😅
- +1 yıl
Biliyorum sen affetmezsin gözünün yaşına bakmazsin 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılKimseye umut verip yarı yolda bırakmadım, bırakmamda..
11 Yorumla- +1 yıl
Seni peki bırakan oldumu
+1 yılYarı yolda bırakmak huyum değil ama bırakılmışımdır.
15 Yorumla- +1 yıl
Kötü olmuş diğeri kul hakkına giriyor sana yaptığı için
- +1 yıl
Bilmem ama umrumda değil. Sözler ve yeminlere inanmıyorum icraat yoksa.
- +1 yıl
herkes bir yemin ediyor ama yapmıyor ne yazikki
- +1 yıl
Ultra günaha girme seansları asjsj
- +1 yıl
Ultra cehennem diyosun 😂😂 kalbe girmeyin valla ne erkek ne kadın seveceklerse tam sevsinler ciddi bazıları aşkını içinde yaşıyor yazık oluyor görüyorum üzülüyorum ben taş kalpli olmuşum bende sevgi kalmamış 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 582 cevap paylaştı.
+1 yılYarı yolda bıraktım ama geleceğim için onu kurtardım iyi ki de bıraktım
142 Yorumla- +1 yıl
Sen iyi yaptın o dediğin olmazdı zaten
- +1 yıl
Aynen öyle gencim daha kahır çekemem kimsenin dursam orada zaten ordanda kaçardım
- +1 yıl
Kaç zaten ama evinde dur normal şekilde
- +1 yıl
Giderken o evden kapıyı falan açık bırakıp gitmiştim 😄😄😄ohhhh sefam olsun
- +1 yıl
İyi kurtulmussun ben düşün senin yerinde olsam o yüreği yemezdim soleyim
- +1 yıl
Evde de bunalınca işte birde boşluğa düştün mü her şeyi yapıyorsun
- +1 yıl
Valla yapmican onu soleyim yanlışa düşme düşürmeye çalışan çok olur
- +1 yıl
İşte çok çakal insan var bunu kolluyor
- +1 yıl
Doğru çakal çok kurtta çok ama sen tabiki kendini yipratmican uzmucen o cakallara yem etmicen
- +1 yıl
O yüzden çok insan tanımak lazım tecrübe için
- +1 yıl
Ee boşa tecrübe demiyolar ama bir zamandan sonra tecrübeli insanda biliyor yıliyor herseyden
- +1 yıl
Tabi öyledir ama tecrübe etmek zorundayım yoksa herkese kanarsın anlamazsın
- +1 yıl
Yani bak abisinin gülü ben sana öğretecem iyiyi kötüyü
- +1 yıl
Sağol len 🤣bir kitap gibi insanı da okumak lazım
- +1 yıl
Yani ben okurum notu ona göre veririm
- +1 yıl
Öyle olmak lazım şu dönemin insanı çok kötü
- +1 yıl
Hemde nasıl kötü bomba bomba patlayabilir
- +1 yıl
İstanbul da hep kavga dövüş var mesela adam baltayla dolanıyor bugün haberde gördüm dedim Amasya insanı medeni burada öyle olmaz
- +1 yıl
Orası Esenlerdir 😂
- +1 yıl
Duymadım neresi olduğunu ama sıkıntılı yer İstanbul ben yaşamam orada sadece gezer gelirim
- +1 yıl
İst bir sürü ırktan insan var sikinti ama güzeldir İstanbul
- +1 yıl
Çok kalabalık gittim gördüm bir sürü bina falan bir kere kardeşimle konuşurken demiştik bizde şans yok kesin eli bıçaklı adamlar bizi bulur 🤨🤣🤣🤣
- +1 yıl
Öyle derseniz sizi kesin bulur az pozitif düşünün len 😂
- +1 yıl
😅 üç beş koruma lazım
- +1 yıl
Koruma lazım onsuz çıkamıyormusun
- +1 yıl
😅olmaz tek çıkmam korkarım
- +1 yıl
Adam öldürmezler öleceksen her halükarda ölürsün 😂
- +1 yıl
Olsun tedbir bizden takdir Allah'tan
- +1 yıl
Ama koruma kendini koruyamazsa napcan
- +1 yıl
😅vay canım derim seni ne diye aldık derim
- +1 yıl
Yaaa KS düzeltti ay deli olcam
- +1 yıl
Noldu neyi düzeltti
- +1 yıl
Ger*zekalı kelimesini 😑😑
- +1 yıl
Onu düzeltir İngilizceye bile karşı site 😂
- +1 yıl
Niye acaba
- +1 yıl
Türkçe dil istiyolar aslında uluslararası yapmak lazım 😂
- +1 yıl
Aslında bu yabancıların sitesi ordan almışlar böyle yapmışlar
- +1 yıl
Biliyorum ama normalde o dil yasak olmasa gelir çoğu Türkçe bilmiyor ama ilgisi var
- +1 yıl
Iraklı vardı bir ara 😅😅
- +1 yıl
Burdami vardı
- +1 yıl
Evet burada erkekti
- +1 yıl
Görmedim Iraklı burada
- Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılİkisi de olmadı...
13 Yorumla- +1 yıl
Güzel bak böyle olması acid senin adına sevindim bu arada iyi bayramlar ☺️
- +1 yıl
İyi bayramlar...🍬🍬
- +1 yıl
Saol can 🌹
Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Umut verip yarı yolda bırakmadım kimseyi , ama yarı yolda bırakıldım Rabbime havale ettik
17 Yorumla- +1 yıl
Seni bırakanlar ne diyim ben 😌
- +1 yıl
Biz kötü olalim en iyisi iyi onlar olsun gerçi biz niye kötü oluyoruz iyi biziz kardeşim 😌
- +1 yıl
Yani adamızda bizi bozmasinlar sinirlerimizi kardeşim 😌
- +1 yıl
Bencede veriyoruz kardeşim hiç acima yok 😌
+1 yılHiç umut vermedim. Baştan sınırı koydum zamanla uymayarak onlar bitirmemi sağladı. Bazen de umursamıyorum diye onlar bıraktı
13 Yorumla- +1 yıl
Yani seni soğuttular sende bıraktın
- +1 yıl
Aynen öyle büyük bir yanlış yoksa kolay bırakmam. Başka bir erkekle konuştuğunu görürüm bana arkadaşım der falan canım yerine koymaya çalışırsa direkt uçururum
- +1 yıl
En güzeli yapiyosun cidden
+1 yılHiç bana göre değil umut verip sırt üstü bırakmak.
23 Yorumla- +1 yıl
Ama birakanlar oluyor biliyosun umuduyla
- +1 yıl
Kötü bir karakter özelliği.
- +1 yıl
Bencede karektersizlik cano
+1 yılBıraktığım oldu bırakıldığım da oldu
13 Yorumla- +1 yıl
Üzüldüm bak ikiside olduna göre ama bundan sonra güzel olsun bu arada iyi bayramlar ☺️
- +1 yıl
Teşekkürler. İyi bayramlar
- +1 yıl
Teşekürler🌹
- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılKimseye umut vermedim 😔
13 Yorumla- +1 yıl
En güzelini yapmışsın umut vermek birisine tabiki tehlikeli iyi bayramlar bu arada
- +1 yıl
Mutlu bayramlar
- +1 yıl
Tskrler ☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılTabi ki yaşadım😬
14 Yorumla- +1 yıl
Yaşadın sonu güzel oldu sanırım bu arada iyi bayramlar kalbi güzel 😌
- +1 yıl
Aynen öyle sonunda daha iyi oldu. Teşekkür ederim ☺️
- +1 yıl
İyi bayramlar 🍬🍬
- +1 yıl
Tskrler sanada güzel bayramlar 🌹
+1 yılBen umut vermek istemeyen tarafım
17 Yorumla- +1 yıl
Ama sana umut veriyorlar
- +1 yıl
Gibi
- +1 yıl
Ozaman verenler sana hitap etmiyor
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Kötü napcan bu durumda
- +1 yıl
Aslında ne ben karşı tarafı umutlamdırıuorum ne de ben umutlanıyorum. İki tarafta eşit
- +1 yıl
Ozaman güzel en güzeli biliyomusun senin açından bu arada iyi bayramlar ☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.
u +1 yılYarı yolda bırakıldım.
119 Yorumla- +1 yıl
Neden peki
- +1 yıl
Anlatmayayım şimdi.
- +1 yıl
Anlatma tamam özel demekki seni görmüyorum bu aralar neler araştırıyon bakım bu kez 😌
- +1 yıl
Yok. Buradayım aslında. Pek bir şey araştırmıyorum şu sıralar.
- +1 yıl
Niye seni araştırıcı olarak bilirdim ben neden görmedim peki seni
- +1 yıl
Denk gelmemişsindir.
- +1 yıl
Soruda sormuyorsun doğrumu benidemi görmedin
- +1 yıl
Seni gördüm de sorular pek benlik değildi. Soru sormuyorum evet.
- +1 yıl
Bende hep bu tarz oluyor sorular biraz slow gibi haklısın bu aralar değişik bir soru sormak lazim
- +1 yıl
Bu soruyu sevdim. Tam benlik.
- +1 yıl
Senlik ama senlik olay şu an özel 😌
- +1 yıl
Bizim de üzüntülerimiz var ama anlatılmaz işte. Bazen öyle olması gerekir.
- +1 yıl
Doğru diyosun var herkesin bir derdi ama takma geçer her şey gibi senn şu araştırmalari niye bıraktın
- +1 yıl
Kafa olarak ve ruhen yorgun hissediyorum.
- +1 yıl
Sana noldu bakım herkes bir dertli
- +1 yıl
Bana çok şey oluyor da m boş ver. Çözümü yok.
- +1 yıl
İyi bir ara anlatmak istersen dinlerim
- +1 yıl
Teşekkür ederim.
- +1 yıl
Rica ederim 😌
- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılYolun sonunu görüp ayrıldık o kadar
12 Yorumla- +1 yıl
O kötü olmuş yolun sonunu görüp ayrılmak
- 1 yıl
İsmin ney
- Kişilik & Karakter konusunda 398 cevap paylaştı.
+1 yılne umut veririm ne umut alırım kafam rahat
13 Yorumla- +1 yıl
Yani relax yaşarim diyosun yani
- +1 yıl
ilgilenmiyorum kimseyle bekarlık iyi
- +1 yıl
Benim kafa değilmi no dırdır no yaşlanma 😌
+1 yılKonuşsam bi dert konuşmasam ayrı dert
13 Yorumla- +1 yıl
Ozelse tabi konusma ama ben anladım
- +1 yıl
Anlarsın sen kardeşim benim
- +1 yıl
Anladım kardeşim takma kafana sen
+1 yılUmut verip bırakmadım da birakilmadim da
10 YorumlaBırakılmıştım
21 Yorumla- +1 yıl
Hep öyle genelde yanlış yapiyolar ya neyse delikanlı adamsın sen belli
- Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı.
m +1 yılOlmadi
12 Yorumla- +1 yıl
Olmaması güzel kardeşim iyi bayramlar bu arada
- +1 yıl
Eyw.
İkisi de hiç olmadı.
15 Yorumla- +1 yıl
Bak ozaman güzel yanı yarı yolda kalmamak karşılıklı sevmek peki sevgiye inaniyomusun şu an
- +1 yıl
Bende inanmıyorum yalan dolan gibi hepsi
- +1 yıl
Bencede sende ben gibi olmuşsun napcaz😌
+1 yılHiçbiri
19 Yorumla- +1 yıl
İkiside olmadı yani sende
- +1 yıl
Şükür olmadı
- +1 yıl
Ama bak sende bir yarı yolda birakma hissi alıyorum acımaz gibi doğrumu
- +1 yıl
Doğru değil ama hakediyorsa bırakırım kimseyle ömürlük bir sözleşmem yok olamaz da ama gönül ister ki ömürlük olsun tabi ki
- +1 yıl
Ozaman bak senin düşünce güzel yanı bir sevdin olursa bebek gibi bakarsın ozaman sen ama iyi kızsın kendinden emin belli ediyosun
- +1 yıl
Teşekkür ederim fena sayılmam😄
- +1 yıl
Rica ederim fark ediyorum arada dikkat cekiyosun 😂
- +1 yıl
Arada dikkat çekmek güzel 🤣
- +1 yıl
Yani arada yani fazla çekme dikkatler dağılır ona göre 😂
Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı. Girmedim o işlere
12 Yorumla- +1 yıl
Bende yanlış olmaz diyorsun kardeşim 😌
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah hesabini sorar
21 Yorumla- +1 yıl
Bencede günahı büyük
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 