• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Umut verip yarı yolda bıraktınız mı yoksa bırakıldınız mı?

Cendere1910 u
Cendere1910 Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
75
Yapay Zekaya Sor
Umut verip yarı yolda bıraktınız mı yoksa bırakıldınız mı?
Umut verip yarı yolda bıraktınız mı yoksa bırakıldınız mı?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
14 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Hiç kimseyi bırakmadım yarı yolda da bırakılmadim aslında bitmemesi için çok savaş verdim gözyaşı döktüm ama Sabrımın bittiği yerde Baktım olucak gibi değildi bitirdim diyelim

    2
    9 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani senide üzen artık maviş ne diyim pamuk gibi kalbin var senin 😌

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏 ama bazen ahlakli namuslu iyi birvinsan olmak bir değer kazandırmiyir ki canım.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede maviş kazandırmıyor gerçekten bu arada iyi bayramlar ☺️

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @Cendere1910 Canımın içi çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏 sevdiklerinle birlikte nice güzel bayramlar gecirmen dileğiyle 🙏🙋🥰❤️❤️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende sizin bütün ailenizin içtenlikle kutlarım maviş küçükleri sev yerime 🌹🌹☺️

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim gülüm 🙏 olur olur severim , onlar erkenden kalktılar giyindiler süslendiler bir görsen 😂 aynanın karşısına geçip duruyorlar 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha kim var sana gelin geliyor ozaman 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yakında kaynana da olurum artık 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Getirdimi gelin sana 😂

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Valla kimseye umut vermedim ama baştan sınırları çizerim öyle geniş bir insan değilim ama zamanla uymayarak gerçek yüzleri görünce umursamdım soğurum onlar bitirip kendi yoluma bakarım bende her şey nettir Ama kendini kaptırıp giden freni patlamış kamyon gibi olanlar oldu ama benim çizgilerime uymayana işim olmuyor ne düşünürse düşünsünlerr...

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok güzel söylemişsin onlar zaten geri donmesin giden gitsin

      Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Umut verip bırakan taraf olmadım şükür. Degersiz hissettiğim yerden gitmek zorunda kaldım. Vicdanen rahatım. Bazen biz o umudu kendimiz yaratıyoruz gerçi adam ben hıyarın tekiyim diyor ama biz illede yanalım diyoruz 😄

    2
    73 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla bak o doğru ama hıyarı koklayamiyosunki napcaz 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Bı cacık yapmali. önce güzel olursa tam hiyardir😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Cacikli hıyar o değil insanlar neden böyle hep yarı yolda birakir ciddi merak etmisimdir bak sevgi acısı değil başka konularda da hep böyle olur

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Kişi sözünün eri değilse , değerleri yok ise iş hayatinda da namert, özel hayatin içinde de böyle kazanmak pahasına herşeyi mubah gören bir kesim var maalesef. Biz kalp kırınca , ya da üç kuruş borcumuz kalsa rahatsız oluyoruz ama bazısı zerre umursamıyor. Velhasil kul hakkını bilmek en büyük erdem.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bilmiyolar işte herşeyde bir kul hakkı var bugünkü soruda kovboy olmadık sanırım 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Yok bugün daha bir ciddiye aldım seni😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi ciddi merak ettim şimdi 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Issız adam olsanda hayatı ciddiye alan bir yanın var gibi..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani hayat benim için ciddi tecrübe bizdeki ıssız adam güzel oldu bak beğendim yani şöyle soylim binbir türlü insan gördüm ondan her insanı çözüyorum

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Meslekten kaynaklıdır çok insan gormussundur tabi.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru ama sende benim kadar tecrubelisindir o Vibe veriyosun

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Senin kadar hayranimiz yok ama vardır az çok tecrübe. Ben sezgilerime ve ilk intibama artık guveniyorum. İlk izlenim kötüyse coğu zaman sonu kötü cikiyor...

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım sen direk ilk izlenim ozaman hisler kuvvetlidir sende

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Genelde kuvvetli gözlemcidir başaklar ve detaycı..%1 yalnilma payı olabilir tabi ama. genelde haklı cikiyorum..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani başaklar iyi birde güzel yemek yapıyor başaklar nerden aldınız bu özelliği 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Başak tanıdın mi hiç beceriklidir başak tanıdıklarım evet. Hamura kadar açarım o yüzden kilo veremiyorum 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha biliyorum burdada çok var başak hepsi yemek fenomeni 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Basakla evlenirsen senin göbek çıkar soyleyim uzak dur🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha benim o koşullarla ağırlıkla çıkmaz hayvan gibi yesemde 😂 ama hamarat kadını severim bak erkeklerde ahçı oluyor ama lezzet veremiyor yemeklere kadın veriyor

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Valla el lezzeti kişiye özel. Biraz da genetik şans benim abilerimde çok iyi yemek yapar ablamda çok iyidir içli köfteye kadar yapar..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İçli kofteyi severim balgatta Urfalı ciğerci müslim yedim güzeldi sen nasıl yapiyosun bakim

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Bende yaparım oyarak ama asıl üstadi ablamdir. İcini kuyruk yağı baharatla bol saganla yaparım dış harcinda da macun kıvamına gelene kadar iyice yogurmalı 👌

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla ben severim güzel olur yap yiyelim valla yerim 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Sana yapcak. kiz cokdur ya Ruslar bile öğrenir içli köfte senin için😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ruslar ayrı onlar bilmiyor ama onlar yemek servis yapıyorlardı bak güzel 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Sana soru rus kadın mı ideal, türk kadını mı dürüst konuş ama

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne yönden ama onu söyle

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Güzellik , çekicilik, sıcaklık medeni. olma genel, kapris😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Şimdi bak Ruslar cildi daha iyi yaşlanınca kötü Türkler her daim iyi ben milliyetciyim şimdi sıcaklık onlarda daha iyi kıçının dibinden ayrılmıyorlar medeni değiller misal otelde açık büfede bişey bırakmıyorlar 😂 kaprisleri yok

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Çok abjektif yorum. Dibinden. ayrilmamasi. sıkıcı değil mi? Bizim kızın anaokulunda Ukraynalı bir veli vardı cildine güzelliğine hayran kalmıştım. dogru

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani biliyorum birde örgülü mavi gözlü olanları var türk kizlari kıskanıyordu soleyim 😌

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Haha bizde renkli göz ve sarışın az bulunuyo ister istemez. Bi de türk erkekleri Rusları överken türk kizlarini fazla gomuyo bu da tepki yaratiyo illaki:)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla bizde fazla renkli göz yok şimdi sence kim rusmu türk kizimi

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Rus kültürüne hakim değilim Rus kızlarına ama fizik olarak fark atar. Bunu en iyi Türk erkeği bilir. Tanıdığım bir arkadaş vardı eşi rusmus bosanmislar genel olarak anlasiyoduk ama o Türkiye'de yapamadı kültür olarak alisamamis o handikap olabilir kız yemeği güzel tapiyomus ama kültür farkı bı tek zorlayabilir yoksa mutlu olduktan sonra milliyet bence fark. etmez. Bi de dini hassasiyetler zorlayabilir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun yani sana göre hangisi bakım

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Net bir şey söylemek zor ama bizim ülkede aileler çok karışıyor erkek olsam sırf bu yüzden Rus derdim heralde. Bizin kültürde evlilikler yıpratıcı , yüz göz olma durumu fazla..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ondan diyosun yani bizlere aciyosun doğru söyle türk kizlari diyosun baş etini yer 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Hahaha türk kızı olup ideal este var cehennemi yaşatan da var şimdi karakterle ilgili türk kadınlarının hepsini gömemem şimdi. Ayip. olur naz çok ama türk kizinda havasından mi suyundan mi bilmiyorum bu gerçek bunu kaldıramam ben diyen net Rus seçmeli objektif bakarsam..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak diyosun sende Rus bak türk kizlarimiz güzel anlayışlı olanlarda var ama bazıları ne dediği ne dediğini tutmuyor misal birgün iyiyse birgün deli o derece yani diyorsun ben buna iyi diyordum ertesi gün bu deli çıktı onun gibi 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Haha olabilir hele ikizler burcunun adı cikmiş. Belki bastırılarak yetistigimiz için doğru ifade edemiyoruz kendimizi belli bir olgunluğa erişemiyoruz. Yetişme tarzıyla da ilintili kız 20 yaşında daha yumurta kirmamis, sorumluluk almamış ne kadar olgun olabilir. Ama bazısında da bakıyorsun 30 yaşında akla sahip kendini yetistirmek de önemli biraz. Erkek selam verse cevap vermeye ürken kadınlar var hep yetiştirilme tarzından kaynaklı. Ama bana kadın olarak sorarsan türk erkeğinin zor yanlari vardir belki ama. ben yabancı erkekle anlaşamadım. Adama laf soksan anlamaz, bir deyimden bahsetsen anlamaz hadi gel bir türkü söyleyelim desen bilmez sıkılır. insan yaf. Karsindaki insanın kulturune vakıf olmak lazım onunda seninkine iletişim zorlayabilir yoksa..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun ne desen anlamaz yabancı dilde ama bilirim Rusça 😂 arada güzel şarkı söylerim çekerim

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      AA dile hakimsen güzel o bir artı tabiki.. Ama gönül seven evlensin başka milletle becerebilene helal ne diyelim. Fransiz bir bayan var instegramda. kurtle evlenmiş içli köfteyi yapmayı bile öğrenmis sevgi nelere kadir☺️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla bak o doğru sevgi herşeye kadir sen naparsin peki hadi bakım 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Okları bana niye ceviriyorsun yahu konumuz Rus kadınları😄eskiden çorabını giydiririm, ayaklarını yıkarım derdim 10 kez çayını koyarım derdim şu an bilemiyorum buna değecek adam var mı?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha vallami giydirirsn yıkarsın helal olsun sana valla oklar sana döndü 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Çok sevince geysalik çıkıyor otomatikman. Bence bir çok kadın da sevilince yapar çok bencil değilse. Bencilse hep bana der😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ama sen iyi bakıyorsun işte ankaranin havasını almışsın ondan değerini bilirim diyosun 👏

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Ya ben ya çok seviyorum ya hepten siliyorum ayarim yok😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman sen demekki titriyorsun üstüne helal 😌

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Çok seversem evet..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle bir erkekte olmadı doğru mu

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Olmadı henüz doğmadı bekliyorum😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğmasını bekliyorsun

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Peki senin hiç değer verdiğin olmadı mı sahiden?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok olmadı değersiz geziyoruz biz ıssız adam gibi 😌

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Bu yaşa kadar hiç mi olmaz ilginç?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oldu ben sevemedim ben

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Çocukluğuna inmek lazım senin 😄bağlanma korkusu mu acaba?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok ben baglanmam çocukluk napcan piskolog hanım 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Peki girmiyoruz derinlere sende kalsın. Bogulmayalim şimdi☺️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Boğulursun valla benim geçmiş güzel ama 😌

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Ruslar, Almanlar sende hikaye çok gibi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Uluslararası olduk maşallah ben kimseye yüz vermezdim onu soleyim

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Almanlar da güzeldir sendeki irade saygı duydum hocam

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla bende öyle iyi ama ben öyle kolay seven adam değilim soleyim

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Peki zor adam. Bende ıssız kadın Olcam karar verdim🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam bak güzel oldu ıssız kadın sana 😂 yapalimmi

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Olur hocam ordan bı kilo ıssız kadın alayım ben😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Verim hemen paketmi olsun evde yersiniz 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Sole aylık paket olarak alayım ben yaninda gamsizlik, hissizlik okuzluk promosyonu da olsun lütfen

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Okuzluk elimizde kalmadı 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Peki biraz nezaketim kalsın o vakit çok insanlıktan cikmayayim☺️bu arada iyi geceler ıssız kardeş ben yatiyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam o kalsın bize okuzluk olmaz güzel uykular sana dikkat et kendine 🌹

      Yorumla
  • Adeliina u
    Adeliina Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 588 cevap paylaştı.

    Ne bıraktım ne de bırakıldım.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

23

Cevap

10

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Hayır ama insanların çoğu bende hayal kırıklığı oldu maalesef..

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O insanlar tehlikeli barış herkese güven olmaz her güvendiğin bir darbeye hazırlanır unutma

  • Saddov
    Saddov Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı.

    Umut vermedim ve yarı yolda bırakmadım. Orası yolun sonudur.

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzelini yapmışsın kardeşim umut verip yarı yolda bırakmak bize yakışmaz

      Yorumla
    • Saddov
      Saddov
      +1 yıl

      Herkes bir şeyi hak etmiştir. 😃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hakedenler ayrı 😂

      Yorumla
  • Alcyone__
    Alcyone__ Takip Et
    Guru Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiçbir zaman bırakılan bir insan olmadım.. Bitirmemek için çok çaba sarfederim.. Sabrım tükenirse ve karşımdaki insan kotasını doldurduysa tüm gemiyi ateşe verip terketmesini bilirim.. İpleri hiç acımadan kopartırım..

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla senin izlenimin güzel senden şunu hissediyorum kimseye acimazsin bu özelliğin güzel 😌

      Yorumla
  • Linalizzz
    Linalizzz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Kimseyi yari yolda birakmadim.. olanı olduğu yerde hak ettiği yerde bıraktım

    2
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel laf ozaman bu olanlar tehlikeli diyelim bu arada iyi bayramlar ☺️

      Yorumla
    • Linalizzz
      Linalizzz
      +1 yıl

      İyi bayramlar:)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tskrler 🌹

      Yorumla
  • _Justimagineit__
    _Justimagineit__ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Kimseyi ne yarı yolda bırakırım ne de boş umut veririm.
    Ama yarı yolda bırakıldım.

    3
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O kötü olmuş işte o yari yolda bırakan hakkına girmis senin

      Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Yarı yolda bırakıldım ama kimseye umut vermedim o kişi halende hevesli benden ümidi kesip yoluna devam etsin

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Üzüldüm o kaybetmistir emin ol bu arada iyi bayramlar

      Yorumla
    • Korıdorlar
      Korıdorlar
      +1 yıl

      Evet öyle oldu teşekkürler iyi bayramlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim ☺️

      Yorumla
  • LALOGLAN
    LALOGLAN Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 61%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Anlasarak bosandim. Kalp kirmayi sevmem, cünkü insan oldugumu her daim hatirliyarak yasadim ve yasiyorum.

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama seviyosun hala sanırım

      Yorumla
    • LALOGLAN
      LALOGLAN
      +1 yıl

      Hayir. Sevsem bosanmazdim. ;)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sevmedin ozaman kurtulmussun diyelim ☺️

      Yorumla
  • KahveMavim
    KahveMavim Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Bırakıldım hayatım da hep vazgeçti herkes benden😄

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden herkes senden vazgeçti bakım

      Yorumla
    • KahveMavim
      KahveMavim
      +1 yıl

      Bende bilmiyorum şansız nasipsiz olduğumu düşünüyorum başka açıklaması yok uyumuş uyanmışım neyse

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok öyle düşünme üzülme ok seninde nasibin var birgün çıkar 😌

      Yorumla
  • Başak6419
    Başak6419 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Umut verip kimseyi bırakmadım ama çok bırakıldım

    1
    86 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seni kim bıraktı more

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Okadar çok bıraktılar ki yavru saymakla bitmez hahahhahah

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Vallami kaç tane more 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Sen de 50 ben deyim 100 😂😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yokkk okadarda yoktur 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ahhahahah yok ama kimseye umut aşılamadım içim rahat yavru boş ver yolda kalalım dimi vebal almaktansa

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani 100 fazla ama more 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Yok morem okadar degil sen bilirsin bşr tane ciddi ilişkim oldu o bıraktı ama oda geri dönmek istedi neymiş kimsenin ahı kimsede kalmıyormuş

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani kalmaz iyi eglendin bugün more

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Anhahahha valla eylendim tanıyorum sanatçıyı ama baya coşturdu😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla benmi güzel söylüyor omu 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hahahahha güzel sordun ama zor sordun 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sorarım ben bilirsin 😌

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Sesin sesini tercih ederim bilirsin tabiki sen morem😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani morem şimdi ben ondan daha iyiyim sestede 😌

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Tabiki morem kendini kıyaslaman hata yavru senin tırnagın olamaz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kıyaslamadim morem sesi dedim 😌 iyimiydi orası peki

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Şimdi bu arkadaş laz ve kemençe bana çok yabancı işte kalbalık coştukmu evet😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ee laz bu demekki Karadenizli

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ekin uzunlar dı adı bana biraz uzak biliyosun 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Biliyorum normal Karadeniz havaları değişik olur 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ahu ahu diyerek bagırmak nedir kız😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ahu ahu diye bağırıyor yok ya 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ben serdar diye gittim ekin çıktı hqhahahahhsb😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Vallami nasıl ekin 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Şimdi bişey diycemde olmuycak hahahhahahbababab 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha ne dicen kız 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Serdar bizi ekinle ekti resmen hahahahhab 😂😂☺️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Serdar ekinlemi kaçtı baksen😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ya rahatsızlanmış napak hastalık bu 😂 benim harçlığım hazırmı bakıyım kaçta geliyim el öpmeye

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      El öpmeye benim eli 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Heralde sen benden büyüksün şimdi
      Napıyım el öpmeyeyimmi😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben ama genç gosteriyorum biliyosun 😌

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Göstermen önemli degil benden büyükmüsün evet büyüksün hahahhahahhs 😂evet kaçta geliyşm kaçta uyanırsın😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen ama büyük gosteriyon 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hadi ya bunu söyleyen ilk kişi sensin ben 33 dediğimde millet şaşırıyor😂bi harçlık vermemek neler söyledin ya😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Harçlık veririm sıkıntı yook ama sen büyük gösterdini kabul et 😌

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hadi len ordan nerde büyük gösteriyorum bebden küçükler teklif ediyor bana teklif ediyor senin böyle düşündüğünü bilmiyordum iyi oldu bildigim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha kız şaka öyle düşünmüyorum 😂 şu an büyük küçük tartışması yapıyoruz 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hahahabba hemen şaka bırak ya 😂😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen şuna iyi bayramlar 😌

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      İyi bayramlar yavrucum şeker gibş bayram geçirmen dileğiyle

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Saol kuzum sanada şekeri sevmem 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hahahhabab imamı anlamamışsın sen hababbabs giydinmi cicilerini😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha yok cicide sevmiyorum bugün gene somurtkanlim üstümde 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Huysuzum diyosun bugün bayram gülümse biraz uyuzcum😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla eski bayram yok çocuk bile gelmiyor şeker verelim haha

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bayram tatil mod çünkü çocuklar salınmıyor malum kaybol ma ihtimalleri var seninden agzından bal damlıyor bugün bakıyorum gömüş mldundasın

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok kız ne gomusu takiliyorum biliyosun 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      He he görüyoruz 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyiyim kız bomba gibi sende beni sınırlı yaptın hepten 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Sen dedin suratsızım ama ben napıyım 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani var az suratsızlik bende bayram sanki yok gibi eskiden ne bayram olurdu millet artık eskiyi arıyor

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Eski bayramı bırak yenise odaklan yavru

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yenisi dahada kötü oluyor

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Napalım yavru biz seninle dünyanın sonuna dogmuşuz☺️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani kuzu bizim zaman güzeldi harbi

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ama çocuktum ozaman bi heycan vardı yeni kayefetler ayakkabılar bayram harçlıkları kalabalık ortamlar masalar şimdi herkes kendi halinde yavru

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla kendi halini bırak piyasada çocuk kalmamış gibi sokaklar bile boş

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Güvenmiyoruz artık şeker toplamamı kaldı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani oda kalmadı şeker yenmezki çocukkende sevmezdim

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Sen be seviyodun acaba

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla bende bilmiyorum ne sevdimi

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Olur öyle şeyler takılma boş ver herşeyi seveceksin diye bi kaidemi var

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani herşeyi sevmeye gerek yok 😌

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Tabiki herşeyi sevemezsin bazı şeyler dışarda kalmalı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ondan somurtkan biri oldum napcez 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Güler yüzde bazen işe yaramıyor yapıcak bişey yok

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben burada gülerim emojide ama gerçekte öyle gülme felan olmam ciddiyim yerine göre Gülerim 😌

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bende öyle kahkalarla gülmem ama hep tebessüm vardır yüzümde sürekli ciddi somurtkanda olamam

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Varya benim sınırlı halim kötüdur more yanlisi sevmem 😌 bakma güleç bir adamım sinirim bombadir

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Aman ne sinirlencem be hayat bunlar için çok kısa somurtkan olmak içinde fazla şirin biriyim bana yskışmaz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sence ben nasıl biriyim😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Yakışıklısın şimdi ona lafımız yok ama şirin de duruyosun neden inatla sinirliyim falan diyosun onu çözemedim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sinirli değilim damarıma basılınca sinirliyim 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      orada hepimiz hükümsüzüz herkesi yeter dedigi bir nokta vardır

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bende o durumda uzak durulsun sinirim kendi kendime geçer

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ben uzaklaşırım dilimin kemiği yok çünkü kalırsam kırarım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen daha kötüsün kız bu durumda 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Tabiki kötüyüm sen beni iyi birimi sanıyodun

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi biri sanıyorum niye kötümü sanmam lazım

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ben bana kötülük yapana acımam özümde iyi biriyimdir ama bu iyiliğimi kerizlik olarak görürsen ciğerini sökerim adamın

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Vay ciğer sote severim yap yiyelim 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bende şişte severim yavru böyle mangalda olcak ama sıcak ekmek arası buz gibi ayran yanında mezesi en sevilen yeşilk rokayla birlikte tabiki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel bende severim öyle

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bende severim

      Yorumla
  • Melioraa
    Melioraa Takip Et
    Guru Yaş: 106 , eic 100%
    +1 yıl

    Umuda giden yollara esir olmadık.. En nihayetinde her şey olacağına varıyor..

    1
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok güzel bir söz esir olunca esir düşüyoruz 😌

      Yorumla
    • Melioraa
      Melioraa
      +1 yıl

      😌

      Yorumla
  • Alfia
    Alfia Takip Et
    Master Yaş: 106 , eic 100%
    +1 yıl

    Yarı yolda bırak zorunda kaldığım çok oldu. Napayım onlarda uslu dursalardı. 💅🏻

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani acımam diyosun bana acimayana güzel bak 😌

    • Alfia
      Alfia
      +1 yıl

      Bana acıyacakları bir durumda olmadım da zaten. 😅

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Biliyorum sen affetmezsin gözünün yaşına bakmazsin 😂

  • Dalgalarınsesi3
    Dalgalarınsesi3 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Kimseye umut verip yarı yolda bırakmadım, bırakmamda..

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seni peki bırakan oldumu

      Yorumla
  • StoneeCold
    StoneeCold Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Yarı yolda bırakmak huyum değil ama bırakılmışımdır.

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kötü olmuş diğeri kul hakkına giriyor sana yaptığı için

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      Bilmem ama umrumda değil. Sözler ve yeminlere inanmıyorum icraat yoksa.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      herkes bir yemin ediyor ama yapmıyor ne yazikki

      Yorumla
    • StoneeCold
      StoneeCold
      +1 yıl

      Ultra günaha girme seansları asjsj

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ultra cehennem diyosun 😂😂 kalbe girmeyin valla ne erkek ne kadın seveceklerse tam sevsinler ciddi bazıları aşkını içinde yaşıyor yazık oluyor görüyorum üzülüyorum ben taş kalpli olmuşum bende sevgi kalmamış 😂

      Yorumla
  • tugce082000
    tugce082000 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 582 cevap paylaştı.

    Yarı yolda bıraktım ama geleceğim için onu kurtardım iyi ki de bıraktım

    1
    42 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen iyi yaptın o dediğin olmazdı zaten

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Aynen öyle gencim daha kahır çekemem kimsenin dursam orada zaten ordanda kaçardım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kaç zaten ama evinde dur normal şekilde

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Giderken o evden kapıyı falan açık bırakıp gitmiştim 😄😄😄ohhhh sefam olsun

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi kurtulmussun ben düşün senin yerinde olsam o yüreği yemezdim soleyim

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Evde de bunalınca işte birde boşluğa düştün mü her şeyi yapıyorsun

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla yapmican onu soleyim yanlışa düşme düşürmeye çalışan çok olur

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      İşte çok çakal insan var bunu kolluyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru çakal çok kurtta çok ama sen tabiki kendini yipratmican uzmucen o cakallara yem etmicen

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      O yüzden çok insan tanımak lazım tecrübe için

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ee boşa tecrübe demiyolar ama bir zamandan sonra tecrübeli insanda biliyor yıliyor herseyden

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Tabi öyledir ama tecrübe etmek zorundayım yoksa herkese kanarsın anlamazsın

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bak abisinin gülü ben sana öğretecem iyiyi kötüyü

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Sağol len 🤣bir kitap gibi insanı da okumak lazım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ben okurum notu ona göre veririm

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Öyle olmak lazım şu dönemin insanı çok kötü

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hemde nasıl kötü bomba bomba patlayabilir

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      İstanbul da hep kavga dövüş var mesela adam baltayla dolanıyor bugün haberde gördüm dedim Amasya insanı medeni burada öyle olmaz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Orası Esenlerdir 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Duymadım neresi olduğunu ama sıkıntılı yer İstanbul ben yaşamam orada sadece gezer gelirim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İst bir sürü ırktan insan var sikinti ama güzeldir İstanbul

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Çok kalabalık gittim gördüm bir sürü bina falan bir kere kardeşimle konuşurken demiştik bizde şans yok kesin eli bıçaklı adamlar bizi bulur 🤨🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle derseniz sizi kesin bulur az pozitif düşünün len 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      😅 üç beş koruma lazım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Koruma lazım onsuz çıkamıyormusun

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      😅olmaz tek çıkmam korkarım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Adam öldürmezler öleceksen her halükarda ölürsün 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Olsun tedbir bizden takdir Allah'tan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama koruma kendini koruyamazsa napcan

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      😅vay canım derim seni ne diye aldık derim

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Yaaa KS düzeltti ay deli olcam

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Noldu neyi düzeltti

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Ger*zekalı kelimesini 😑😑

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onu düzeltir İngilizceye bile karşı site 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Niye acaba

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Türkçe dil istiyolar aslında uluslararası yapmak lazım 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Aslında bu yabancıların sitesi ordan almışlar böyle yapmışlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Biliyorum ama normalde o dil yasak olmasa gelir çoğu Türkçe bilmiyor ama ilgisi var

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Iraklı vardı bir ara 😅😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Burdami vardı

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Evet burada erkekti

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Görmedim Iraklı burada

      Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    İkisi de olmadı...

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel bak böyle olması acid senin adına sevindim bu arada iyi bayramlar ☺️

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      İyi bayramlar...🍬🍬

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Saol can 🌹

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı.

    Umut verip yarı yolda bırakmadım kimseyi , ama yarı yolda bırakıldım Rabbime havale ettik

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seni bırakanlar ne diyim ben 😌

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Sıkıntı yok be dostum bir onlar iyi biz kötüyüz 😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Biz kötü olalim en iyisi iyi onlar olsun gerçi biz niye kötü oluyoruz iyi biziz kardeşim 😌

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Allaha şükür adamız 😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani adamızda bizi bozmasinlar sinirlerimizi kardeşim 😌

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Hak edene hak ettiği cevabı vereceksin 😌

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede veriyoruz kardeşim hiç acima yok 😌

      Yorumla
  • TsukuyomiEnkai
    TsukuyomiEnkai Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Hiç umut vermedim. Baştan sınırı koydum zamanla uymayarak onlar bitirmemi sağladı. Bazen de umursamıyorum diye onlar bıraktı

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani seni soğuttular sende bıraktın

      Yorumla
    • TsukuyomiEnkai
      TsukuyomiEnkai
      +1 yıl

      Aynen öyle büyük bir yanlış yoksa kolay bırakmam. Başka bir erkekle konuştuğunu görürüm bana arkadaşım der falan canım yerine koymaya çalışırsa direkt uçururum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli yapiyosun cidden

      Yorumla
  • Üy3ißmin3g3r3kyoK
    Üy3ißmin3g3r3kyoK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 83%
    +1 yıl

    Hiç bana göre değil umut verip sırt üstü bırakmak.

    2
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama birakanlar oluyor biliyosun umuduyla

      Yorumla
    • Üy3ißmin3g3r3kyoK
      Üy3ißmin3g3r3kyoK
      +1 yıl

      Kötü bir karakter özelliği.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede karektersizlik cano

      Yorumla
  • Wineandorange
    Wineandorange Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bıraktığım oldu bırakıldığım da oldu

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Üzüldüm bak ikiside olduna göre ama bundan sonra güzel olsun bu arada iyi bayramlar ☺️

    • Wineandorange
      Wineandorange
      +1 yıl

      Teşekkürler. İyi bayramlar

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Teşekürler🌹

  • bayanagresif99
    bayanagresif99 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Kimseye umut vermedim 😔

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzelini yapmışsın umut vermek birisine tabiki tehlikeli iyi bayramlar bu arada

      Yorumla
    • bayanagresif99
      bayanagresif99
      +1 yıl

      Mutlu bayramlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tskrler ☺️

      Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Tabi ki yaşadım😬

    1
    4 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yaşadın sonu güzel oldu sanırım bu arada iyi bayramlar kalbi güzel 😌

    • Esrihbaenl
      Esrihbaenl
      +1 yıl

      Aynen öyle sonunda daha iyi oldu. Teşekkür ederim ☺️

    • Esrihbaenl
      Esrihbaenl
      +1 yıl

      İyi bayramlar 🍬🍬

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tskrler sanada güzel bayramlar 🌹

  • Dark_quenn
    Dark_quenn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl

    Ben umut vermek istemeyen tarafım

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama sana umut veriyorlar

      Yorumla
    • Dark_quenn
      Dark_quenn
      +1 yıl

      Gibi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman verenler sana hitap etmiyor

      Yorumla
    • Dark_quenn
      Dark_quenn
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kötü napcan bu durumda

      Yorumla
    • Dark_quenn
      Dark_quenn
      +1 yıl

      Aslında ne ben karşı tarafı umutlamdırıuorum ne de ben umutlanıyorum. İki tarafta eşit

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman güzel en güzeli biliyomusun senin açından bu arada iyi bayramlar ☺️

      Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.

    Yarı yolda bırakıldım.

    1
    19 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden peki

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Anlatmayayım şimdi.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlatma tamam özel demekki seni görmüyorum bu aralar neler araştırıyon bakım bu kez 😌

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Yok. Buradayım aslında. Pek bir şey araştırmıyorum şu sıralar.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye seni araştırıcı olarak bilirdim ben neden görmedim peki seni

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Denk gelmemişsindir.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Soruda sormuyorsun doğrumu benidemi görmedin

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Seni gördüm de sorular pek benlik değildi. Soru sormuyorum evet.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende hep bu tarz oluyor sorular biraz slow gibi haklısın bu aralar değişik bir soru sormak lazim

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Bu soruyu sevdim. Tam benlik.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Senlik ama senlik olay şu an özel 😌

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Bizim de üzüntülerimiz var ama anlatılmaz işte. Bazen öyle olması gerekir.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun var herkesin bir derdi ama takma geçer her şey gibi senn şu araştırmalari niye bıraktın

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Kafa olarak ve ruhen yorgun hissediyorum.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sana noldu bakım herkes bir dertli

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Bana çok şey oluyor da m boş ver. Çözümü yok.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi bir ara anlatmak istersen dinlerim

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      +1 yıl

      Teşekkür ederim.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim 😌

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Yolun sonunu görüp ayrıldık o kadar

    1
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O kötü olmuş yolun sonunu görüp ayrılmak

      Yorumla
    • sessizadaminbiri0
      sessizadaminbiri0
      1 yıl

      İsmin ney

      Yorumla
  • pinkflowerlover
    pinkflowerlover Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 398 cevap paylaştı.

    ne umut veririm ne umut alırım kafam rahat

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani relax yaşarim diyosun yani

      Yorumla
    • pinkflowerlover
      pinkflowerlover
      +1 yıl

      ilgilenmiyorum kimseyle bekarlık iyi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benim kafa değilmi no dırdır no yaşlanma 😌

      Yorumla
  • kıvancc1903
    kıvancc1903 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Konuşsam bi dert konuşmasam ayrı dert

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozelse tabi konusma ama ben anladım

      Yorumla
    • kıvancc1903
      kıvancc1903
      +1 yıl

      Anlarsın sen kardeşim benim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım kardeşim takma kafana sen

      Yorumla
  • Alfamsı_Tuçiş
    Alfamsı_Tuçiş Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Umut verip bırakmadım da birakilmadim da

    1
    0 Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bırakılmıştım

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hep öyle genelde yanlış yapiyolar ya neyse delikanlı adamsın sen belli

      Yorumla
  • MarllboroRed m
    MarllboroRed Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı.

    Olmadi

    1
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olmaması güzel kardeşim iyi bayramlar bu arada

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      +1 yıl

      Eyw.

      Yorumla
  • Nonameoo
    Nonameoo Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    İkisi de hiç olmadı.

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak ozaman güzel yanı yarı yolda kalmamak karşılıklı sevmek peki sevgiye inaniyomusun şu an

      Yorumla
    • Nonameoo
      Nonameoo
      +1 yıl

      Şuanki sevgilere inanmıyorum 🤷🏻‍♀️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende inanmıyorum yalan dolan gibi hepsi

      Yorumla
    • Nonameoo
      Nonameoo
      +1 yıl

      Öyleler saygı yok sevginin içi boş. Gereksiz yere zaman kaybı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede sende ben gibi olmuşsun napcaz😌

      Yorumla
  • Şişkolettaa
    Şişkolettaa Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiçbiri

    1
    9 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İkiside olmadı yani sende

      Yorumla
    • Şişkolettaa
      Şişkolettaa
      +1 yıl

      Şükür olmadı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama bak sende bir yarı yolda birakma hissi alıyorum acımaz gibi doğrumu

      Yorumla
    • Şişkolettaa
      Şişkolettaa
      +1 yıl

      Doğru değil ama hakediyorsa bırakırım kimseyle ömürlük bir sözleşmem yok olamaz da ama gönül ister ki ömürlük olsun tabi ki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman bak senin düşünce güzel yanı bir sevdin olursa bebek gibi bakarsın ozaman sen ama iyi kızsın kendinden emin belli ediyosun

      Yorumla
    • Şişkolettaa
      Şişkolettaa
      +1 yıl

      Teşekkür ederim fena sayılmam😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim fark ediyorum arada dikkat cekiyosun 😂

      Yorumla
    • Şişkolettaa
      Şişkolettaa
      +1 yıl

      Arada dikkat çekmek güzel 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani arada yani fazla çekme dikkatler dağılır ona göre 😂

      Yorumla
  • KasiKesh u
    KasiKesh Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Girmedim o işlere

    1
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende yanlış olmaz diyorsun kardeşim 😌

      Yorumla
    • KasiKesh u
      KasiKesh
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Allah hesabini sorar

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede günahı büyük

      Yorumla
Devamını Gör(18)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Umut verip yarı yolda bıraktınız mı yoksa bırakıldınız mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hiç umut verip yarı yolda bıraktınız mı ya da bırakıldınız mı? 53 cevap verildi
Umut verip yarı yolda bıraktığınız oldu mu? 21 cevap verildi
Karşı cinse umut verip yarıda bıraktığınız oldu mu? 56 cevap verildi
Hiç bir insana umut verip de yarı yolda bıraktınız mı? 22 cevap verildi
Size de umut verip yarı yolda bırakan oldumu? 24 cevap verildi
Birine umut verip yarı yolda bıraktınız mı? 50 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨