Sen hangisisin?
Çok eğlenceli, yeni kişilikler keşfediyorum
Çok yorucu, yeni birini tanımaya artık takadim yok
Tanımak için şans vermiyorum merhaba merhaba yeter!
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sen hangisisin?
Aslında çok kişiyi tanıyorum ve bunda üniversitenin etkisi büyük ama samimi olmuyorum. Sadece farklı şehirlerden tanıdığım insanlar yani. Hayatıma almak zorunda değilim ve istemiyorum da zaten. Az öz insan yetiyor bana.
Cevap
5Cevap
Benim için aşırı yorucu zaten istemem
Bence heyecanlı oluyor yeni biriyle tanışmak iletişim kurmak
Gayet eğlenceli seviyorum.
Yorucu artık
Yorucu net
Yorucu bea.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?