İntihar etmek için bir binanın tepesinden atladın, ama yere çakılmadın ve uçmaya başladın. bu şimdi başarımı, başarısızlık mı?

Saçma soru olabilir. Merak ettim ondan sordum.

İntihar etmek için bir binanın tepesinden atladın, ama yere çakılmadın ve uçmaya başladın. bu şimdi başarımı, başarısızlık mı?
Cevapla