Arkadaşımın iyiye sahip olması için ne gerekiyorsa, elimden ne geliyorsa yaparım ama o iyiye sahip olunca da kıskanıyorum. Neden?

İkizler burcu da değilim ama hem bu kadar iyiliğini isteyip hem de bir o kadar kötülüğünü istemem çok tuhaf. Örnek verecek olursam, atanması için en iyi şekilde yönlendirme yaparım. İsteyerek severek yaparım ama eğer atanırsa da kıskanırım.
Güncellemeler
+1 yıl
Haklısın
Arkadaşımın iyiye sahip olması için ne gerekiyorsa, elimden ne geliyorsa yaparım ama o iyiye sahip olunca da kıskanıyorum. Neden?
Cevapla