İkizler burcu da değilim ama hem bu kadar iyiliğini isteyip hem de bir o kadar kötülüğünü istemem çok tuhaf. Örnek verecek olursam, atanması için en iyi şekilde yönlendirme yaparım. İsteyerek severek yaparım ama eğer atanırsa da kıskanırım.
Güncellemeler
+1 yıl
Haklısın
Arkadaşımın iyiye sahip olması için ne gerekiyorsa, elimden ne geliyorsa yaparım ama o iyiye sahip olunca da kıskanıyorum. Neden?
Ama herkes eşit değil. Kimiai kimisinden daha üstün daha güçlü daha zengin. Kıskançlığın altında eşitlik olmadı gerektiği yatar. Burada arkadaşın buna sahip sen sahip değilsin diye arkadaşın suçlu değil. Adaletsiz doğa suçlu
Ve haklısın sonıçta1o da insan sende neden o daha avantajlıç neden mesela bazo insanlar daha zemgin daha yakısıklı doguyor da kimisi görme engelli doğıyor. Görme engelli birisi bizi kıskanmakta haksız diyebilir misin? Peki biz görme engelli değiliz dihe suçlu mıyız hayor o yüzden kişileri suçlamak yanlıştır bozuk olan doğa
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Arkadaşımın iyiye sahip olması için ne gerekiyorsa, elimden ne geliyorsa yaparım ama o iyiye sahip olunca da kıskanıyorum. Neden?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence kıskanma..
Haklısın kıskanmakta. Sende yoksa onda da olmamalı sonuçta
Ama herkes eşit değil. Kimiai kimisinden daha üstün daha güçlü daha zengin. Kıskançlığın altında eşitlik olmadı gerektiği yatar. Burada arkadaşın buna sahip sen sahip değilsin diye arkadaşın suçlu değil. Adaletsiz doğa suçlu
Ama doğru bir düşünce değil ki bu 😕
Olabilir evet
Ama insam egosunun bir sonucu onda vaesa bende niye yok diyosun
Ve haklısın sonıçta1o da insan sende neden o daha avantajlıç neden mesela bazo insanlar daha zemgin daha yakısıklı doguyor da kimisi görme engelli doğıyor. Görme engelli birisi bizi kıskanmakta haksız diyebilir misin? Peki biz görme engelli değiliz dihe suçlu mıyız hayor o yüzden kişileri suçlamak yanlıştır bozuk olan doğa
Buradaki daha bizfen daha üstün olan kişilere düşmanlık yapmak. Onların da bir suçu yokki. Bu yanlış bit bakış açısıö
Daha değil hata
Zenginlik vs değil aslında kıskandığım şey. Sadece insanlara yardım edeyim iyi olsunlar ama benden iyi olmasınlar mantığı var bende.
Herkes eşit olsun mu istiyorsun yoksa sen onlarfan üstün mü olmak istiyorsun
Eşit de olabiliriz
Salın artık şu ikizleri kdjdjdjd