‘Kırgınlık ruhta , kızgınlık bedende yaşanır. Kırılırsan konuşturamazlar, kızgınsan susturamazlar.’ (Anonim)


Kırgınlık bence daha çok unutulmayan davranışlardır. mesela geçmişte yaptığı bir şey ya da hala özür dilemediği bir konu. ama kızgınlıksa anlık sinirdir. o an öfkelenmektir
kızgınlık geçer de kırgınlık geçmiyor
Bence de
Kırgınlık, kızınca geçer. Kızgınlık, kırılınca.
Birinde çözüm vardır diğerinde ölüm.
Kırılırsan ruhen incinirsin, soğursun kendini ifade etmek anlamsizlasir, kelimeler kifayetsiz kalır. Kizgin olunca tam tersi içte biriken ne kelime varsa yanardağ gibi patlama yaşar..
Kızgınlık ani ve geçicidir, kırgınlık ise kolay kolay geçmez.
Ara da sadece bir harflik bir fark var ama derinde çok büyük ayrışım bulunuyor.
Cevap
8Cevap
Kızgınlık geçiyor da, kırgınlık ya hiç geçmiyor ya da çok zaman alıyor ve maalesef tam anlamıyla geçip gitmiyor.
Aynen
Kırgınlık üzüntü duygusu verir. Ama kızgınlık öfke, saldırgan tavır ve hata yapmayı beraberinde getirir.
Kırgınlık, kızgınlıktan daha çok can acıtmasına rağmen neden kızgınlık kadar dışa vurulmaz ki?
Çok felsefik. Kadir geceniz mübatek olsun. Allah dualarımızı kabul etsin.
Kızgınlık; öfkeyi ifade ederken, kırgınlık; hayal kırıklığını…
Kızgınlıklar soğuyor bir süre sonra ama kırgınlıklar her akılda kalıyor kalpte kalıyor ruhu yoruyor
İnsan üzerinde kızgınlık anlık oluşan bir şeydir fakat kırgınlığı tabir etmek çok zor oluyor bazen
Kızgınlık geçiyor ama kırgınlık geçmiyor
Ben kırgın olunca muhatap olmam kızgın olunca ortalığı birbirine katarım.
Biri içsel biri tepkisel matmazel
Ben intikam modundayim valla abla
Kırgın olduğumda siliyorum herkesi
Yok gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?