Harekete geçmek mi yoksa sonucu durup beklemek mi gerekir?

Güncellemeler
+1 yıl
Gizlediğim bir durum açığa çıktı ve dün öğrenen kişiyle oturup konuştuk. Durum 1 aydır belli olduğu için konuştuğum kişi sindirmis her yönüyle araştırmış ve karşıma çok sağlam çıkmıştı. Ancak ben bilindiğini bilmediğim için hazırlıksız yakalandım.
Güncellemeler
+1 yıl
Bana bayram dönüşüne kadar düşüneceğim sonra tekrar otururup konuşacağız ve ne yapılması gerektiğine o zaman karar verilecek dedi. Ama ben hazırlıksız yakalamdigim için sanki gerekli duyguyu açıklamayı yapamadım gibi. Tekrar konuşma talebinde bulunmalı mıyım? Yoksa bayram sonunu beklemeli miyim?
Harekete geçmek mi yoksa sonucu durup beklemek mi gerekir?
Cevapla