Asosyal misiniz diye sormak istemedim, çünkü bazı insanlar kendilerini asosyal olarak tanımlasalar da anonim olarak kullandıkları hesaplarda daha sosyal ve rahat iletişim kurabiliyorlar (onların sosyal yönlerini ortaya tam koyamadıklarını düşünüyorum).
Sosyal biri olarak ya da daha az sosyal biri olarak neler yaparsınız ve sosyal ortamlardan uzak kaldığınızda bu durum sizi nasıl etkiler? (pandemide bunu deneyimlemek zorunda kalmıştık ne yazık ki)
Sosyal biri olarak ya da daha az sosyal biri olarak neler yaparsınız ve sosyal ortamlardan uzak kaldığınızda bu durum sizi nasıl etkiler? (pandemide bunu deneyimlemek zorunda kalmıştık ne yazık ki)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sosyal bir insan değilim son zamanlarda
Dünyadaki en asosyal insanım sosyalleşemeden yaşlandım
:((( ne engel oldu peki size, kendiniz mi toplum mu?
Çocukluğumdan beri utangaç çekingen içe dönük sessiz biriyim hiç açılamadım çocukken sokağa çıkardım ama yeterince sosyalleşemedim ve ergenlikle beraber kendimi iyice kapattım ergenlik ve gençlik yıllarım hep eve kapalı asosyal yalnız geçti çocukluk ve ergenlik döneminde çok dışlandım aşağılandım dalga geçen alay eden lakap takan sataşan da çok oldu zamanla kendimi hayattan soyutladım senelerdir evden dışarı çıkmıyorum gençliğimi hep evde geçirdim hiç arkadaşım çevrem yok iş hayatım sosyal hayatım aşk hayatım olmadı gezemedim eğlenemedim kız arkadaşım sevgilim de olmadı hep asosyal yalnız biri oldum 35 yaşındayım hâlâ aynıyım
anladim, hakkinizda hayirlisi olsun gercekten, umarim sosyal hayati tadarsiniz en kisa sürede ve arkadaslariniz hatta kiz arkadasiniz olur 😌😌 hayat yasamaya değer ✨
Teşekkür ederim ama gençliğimi hiç yaşayamadım ki 35 yaşındayım hayatı hep kaçırdım hayata geç kaldım ve kendimi hayata karşı yetersiz güçsüz hissediyorum
burdan sonrası için en kısa sürede ufak ufak başlayın, ben sosyal biri olsam da maddi yetersizliklerden dolayı istediğim gibi geçiremedim gençliğimi ama pişman olmak zamanı geri getirmiyor, olabildiğince bir yerden başlamamız gerekiyor, bu hayatta herkes kadar özgür ve kendiniz olmak sizin de hakkınız (tabiki de yasal çerçevede) aklınıza gelen basit birşeyler başlayın derim belki devamı gelir 😌
Kendimi hiç özgür gibi hissedemiyorum senelerdir evden dışarı bile çıkamıyorum yaşadığını unuttum hayatım evden ibaret dışarıya yabancı kaldım çocukluğumdan beri utangaçlık ve çekingenlik hayatımı olumsuz etkiledi maalesef aşamadım aşamıyorum okula gittim askere gittim ama açılamadım değişemedim ergenlik ve gençlik yıllarımı da eksik yaşadım kendimi tamamlayamadım hiç sosyalleşemedim işe giremedim gezemedim eğlenemedim arkadaş çevrem olmadı kız arkadaşım sevgilim olmadı hep yalnız kaldım kendimi geri çektim hep eve kapandım gençliğim hep eve kapalı işsiz parasız asosyal yalnız mutsuz geçti gitti hiçbir şey yaşayamadım hayallerim gerçekleşmedi gençliğime dair hiç güzel bir gün yaşayamadım zamanla kendimi iyice kapattım öz güvenim yok sosyal ve iletişim becerilerim gelişmedi kendimi yetersiz hissediyorum evde yaşlanıyorum maalesef
Kendi çapımda sosyalim
Asosyal.
Belli olmuyor