Artık korkmaya başladım lütfen bana yardımcı olur musunuz?

Psikolojiden anlayan üyeler cevap verirse sevinirim. 7 ay önce terk edildim. İlk zamanlar çok acı çektim. Yavaş yavaş daha az hatırlamaya başladım acım azalmıştı. Ama son 1 aydır her dakika her an aklıma geliyor. Çünkü sevgili olduğumuz zamanlar beni sevmediğini sadece eski sevgilisini unutmak için yara bandı olarak kullanıldığımı öğrendim. Sindiremiyorum bu durumu aldatılmak bile daha hafif kalıyor bu durumun yanında. Çünkü beni hiç sevmemiş bile. Ona benzeyen birisini görünce acı çekiyorum onu hatırlatan her şey bana acı veriyor. Çok özlüyorum. Hep derdim ki zamanla unuturum ama unutamadım. Peki bu takıntıdan nasıl kurtulabilirim sizce zaman deseniz 7 ay geçti kafayı meşgul et deseniz onu hep yapmaya çalıştım ama işe yaramadı. Boş olduğum her saniye aklıma geliyor çabalamaktan da yoruldum. Unutmak istiyorum. Bu durumda ne yapabilirim sizce? 🥺
Artık korkmaya başladım lütfen bana yardımcı olur musunuz?
Cevapla