
Araştırmalara göre kendi kendini gıdıklayabilen kişiler, ilerleyen yaşlarda şizofreniye yatkın kişilermiş. Bence kendi kendini gıdıklamaya çalışmak zaten şizofreni belirtisi :D
Siz kendini gıdıklayabiliyor musunuz?

Araştırmalara göre kendi kendini gıdıklayabilen kişiler, ilerleyen yaşlarda şizofreniye yatkın kişilermiş. Bence kendi kendini gıdıklamaya çalışmak zaten şizofreni belirtisi :D
Siz kendini gıdıklayabiliyor musunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çok şükür şizofren olmaktan kurtuldum 😬
Hayır denemedim öyle şeyler.
Çok şükür böyle bir risk yok.. Test edildi onaylandı.. 😅
Senin yüzünden listeye şizofrenlik belirtisi ekleniyor. Hayır gıdıklanmıyorum.😅
O zaman yırttın 😅
Hiç denemedim aklımın ucundan dahi geçmedi dur deneyim
Dene sonucu yaz :D
Denedim başka biri daha dokunmadan gülme krizine girerken kendim gıdıklamaya çalışınca tepki vermiyor vücudum 🤧😂😂
Sorun yok o zaman :D
Çocukken yaptığım şey acaba şizofren miyim xhxhxh
Gıdıklanma gibi bir özelliğim yok benim, yüklememişler.
Hayır.
Ben zaten şizofrenim
Çaktırma sus :D
Pot kırdım 🙊🙊🙊🙊
Hiç denemedim desem
Deme inanırım :D
Hayır hiç denemedim 😀
Gıdığım yok benim :D
Şizofreniye yatkın değilmişim çok şükür shss
Evet