Kendi kendinizi gıdıklayabiliyor musunuz?

Kendi kendinizi gıdıklayabiliyor musunuz?

Araştırmalara göre kendi kendini gıdıklayabilen kişiler, ilerleyen yaşlarda şizofreniye yatkın kişilermiş. Bence kendi kendini gıdıklamaya çalışmak zaten şizofreni belirtisi :D

Siz kendini gıdıklayabiliyor musunuz?

Kendi kendinizi gıdıklayabiliyor musunuz?
Cevapla