Yalnızlığınızı nasıl tanımlarsınız?

Bu çağın en büyuk sorunu yalnızlık. Kalabalıklaştıkça birbirimize mecbur kaldıkça yalnızlaşmamız. Herkes herkesle kendi iç dünyasında yaşıyor. Bu yüzden yine en sahici, en güzel yalnızlık yine bir dağ başı yalnızlığı değil mi? Peki en kötüsü sevdiklerine ve yakınlarına rağmen yalnız kalmak değil mi? İlk durumda yanınızda kimse yokken ikinci durumda içinizde kimse olmaz. Peki gönül yalnızlığınıza iyi gelen kimseler var mı? Onların gönlü ne durumda hiç düşündünüz mü? Siz onlara ne kadar iyi geliyorsunuz? Kendi içimize döndüğümüzde ya biz birilerini yalnız bırakıyorsak... Aslında yalnızlık güzel bir şey, tabi sadece yanında hiç kimse yokken hissediyorsan...🍂🍃

Kendinizi de sevdiklerinizi de yalnız bırakmayın💌🌱

Sizi yalnızlığınızı nasıl tanımlarsınız? kimisi rotasını şaşırmış gemi gibi kimisi yuvadan düşmüş kuş kimisi de dağ başı yalnızlığı... Peki sizin ki ne?🍃

(Video, görsel, özlü söz, yazı istediğiniz şekilde tanımlayabilirsiniz)

Güncellemeler
+1 yıl
Begenen herkese teşekkurler 🌺🌹🌷
Yalnızlığınızı nasıl tanımlarsınız?
Cevapla