Bu çağın en büyuk sorunu yalnızlık. Kalabalıklaştıkça birbirimize mecbur kaldıkça yalnızlaşmamız. Herkes herkesle kendi iç dünyasında yaşıyor. Bu yüzden yine en sahici, en güzel yalnızlık yine bir dağ başı yalnızlığı değil mi? Peki en kötüsü sevdiklerine ve yakınlarına rağmen yalnız kalmak değil mi? İlk durumda yanınızda kimse yokken ikinci durumda içinizde kimse olmaz. Peki gönül yalnızlığınıza iyi gelen kimseler var mı? Onların gönlü ne durumda hiç düşündünüz mü? Siz onlara ne kadar iyi geliyorsunuz? Kendi içimize döndüğümüzde ya biz birilerini yalnız bırakıyorsak... Aslında yalnızlık güzel bir şey, tabi sadece yanında hiç kimse yokken hissediyorsan...🍂🍃
Kendinizi de sevdiklerinizi de yalnız bırakmayın💌🌱
Sizi yalnızlığınızı nasıl tanımlarsınız? kimisi rotasını şaşırmış gemi gibi kimisi yuvadan düşmüş kuş kimisi de dağ başı yalnızlığı... Peki sizin ki ne?🍃
(Video, görsel, özlü söz, yazı istediğiniz şekilde tanımlayabilirsiniz)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer