Sana artık yazmayacaktım, ama ne oldu bilmiyorum , dayanamadım. Ben seni çok özledim. Sen benim çok kıymet verdiğim bir arkadaşımsın ama ben senden çok hoşlanıyorum, yükseliyorum, senden çok etkileni. Bu itirafları sana yüz yüze yapmak isterdim ama hiç gelmedin yanıma, eğer kendimi ifade etmek için bir şans verip kahve içmeye gelirsen sana daha itiraf etmek istediğim çok şey var. Yıllardır söylemek istedim hep kursağımda bıraktın, derin izler bıraktın bende. Benim şu saatten sonra yanlış doğru ile işim yok. Umrumda değil. Durumunu da biliyorum. Yaşadıklarıma yaşayacaklarıma değer mi diye bakıyorum. Sen kıymetlisin, sana değer bütün bunlar. Sana bunca zamandır sitemlerim, küsmelerim , saçmalamalarım hep bu yüzdendi. Sende kendine bile itiraf etmedin ama ben herşeyin farkındayım, küsüp kaçacaksın yine benden biliyorum ama bana geleceğin günü bekliyorum ben biliyorum, her şeyi görüyorum.
Bu mesajın anlamı ne sizce? Hoşlanıyor mu aşık mı oldu?
Güncellemeler
+1 yıl
Yardım
Güncellemeler
+1 yıl
Kardeşler yardım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
olabilir ama sen bence çok da gğvenme durduk yere asik nasıl olsun belkide eski sevgilisini kıskandırmak için seni kullanmaya çalışıyo bilemezsin
Durduk yere mi? Biz aynı yerde çalıştık 2 sene. Bir ara ben onun amiriydim. Eski sevgilisini benle nasıl kıskandıracak ki bir kere bile buluşmaya gitmedim
hala calısıp birbirinizi görüyomusunuz
Hayır 2-3 sene önceydi. İlk sene görüşmedik 2 senedir de arada mesajlaşıyoruz. O hafiften yakınlık kurmaya çalışınca ben hep mesafe koydum. 2 kere izin istedi açılmak için duymak istemiyorum sen benim arkadaşımsın dedim. En son izin istemeden pat diye açıldı
ciddi düşünüyo olabilir evlilik falan kendini bilen karakterli bi adam mı çok tanıyomusun
Bence evlilik insanı olduğunu sanmıyorum
güzel bi kadın mısın yani dikkat çeker misin genelde takılmalık mı yaklaşıuo acaba
Beğenen aşık olan çok olur. Bakımlıyım, ortalamanın biraz üzerinde , neşeli bir insanım. Ama kimseyle takılmam öyle
anladım anladım dış görünüş olarak dikkat çekiyosun demekki adam senden hoşlanıyo sanırım yazmış sana ama bana ciddi dişünen biri değildir dedin gönül eğlendirmek için senle konuşuyo olabilir hemen güvenme bence vaşka olaylar olursa yaz buraya okurum
Ben sordum biliyor musun ne istiyorsun benden diye. Ben eğer yatıp kalkmak için birini arasam gece gündüz istediğim anda bana gelecek biri ile olurdum dedi. Sen kahve davetime bile gelmiyorsun , seni ben niye seçtim diye sorarsan senin ufacık bir mesajında bile ben deli gibi heyecanlanıyorum , sen de benden mesaj gelince heyecanlan istiyorum bu duyguyu beraber yaşayalım istiyorum dedi
anladım ama çok tanımıyo seni neden heycanlansın ki birde senle yatak muhabbeti konusunu açmış tanımadığı birine nasıl böyle yaklaşabilir ben çok haz etmedim ya sen tanıyon tabi adamı da ne desem bilemedim
Nasıl tanımıyor? Aynı yerde iki sene çalıştık, arkadaştık, mesajlaşıyorduk, yüz yüze 2 sene oturduk diyorum ya
ama sen çok ileri gitmedik dedin tanışıyomuşsunuz sadece hiç buluşmamışsınız neden kızdın sen de mi ona şans vermek istiyosun
Buluşmadık ama aynı iş yerinde iki sene çalıştık, ben onun niyetini tam anlamadan arkadaşça sandığım bir süre baya mesajlaştık. Öyle tanımama gibi bir durum yok onu diyorum. Bilmiyorum. İstiyorum da ben farketmedim o mu farketti acaba diyorum
bilemiyorum ama sen belii etsen çoktan açılırdı sana kaç sene geçmiş
Yazın seni seviyorum diye mesaj attı ben arkadaşlar Sever birbirini diye geçiştirdim. Aslında dediği gibi hep açmak istedi konuyu ama ben hep kaçtım
sen neden kaçtın hoşlanıyomuşsun o da boş değil
Of kendi saygınlığını yitirmiş beta erkek
Alfa betaya bakmam ben. Alfa da aramıyorum aslında. Ben sadece hislerde samimiyet derdindeyim.
iyi o zaman al sana beta. mutluluklar
Kardeş ben samimi öi diye sordum. Bu beta alfa kadınların gözünde sandığınız kadar önemli değil
SAMİMİ DEĞİL KARDEŞ
önemli 7 8 ay sonra sıkılıp bırakcan zaten kasma
Ben mi ondan sıkılcam