Bu mesajın anlamı ne sizce? Hoşlanıyor mu aşık mı oldu?

Sana artık yazmayacaktım, ama ne oldu bilmiyorum , dayanamadım. Ben seni çok özledim. Sen benim çok kıymet verdiğim bir arkadaşımsın ama ben senden çok hoşlanıyorum, yükseliyorum, senden çok etkileni. Bu itirafları sana yüz yüze yapmak isterdim ama hiç gelmedin yanıma, eğer kendimi ifade etmek için bir şans verip kahve içmeye gelirsen sana daha itiraf etmek istediğim çok şey var. Yıllardır söylemek istedim hep kursağımda bıraktın, derin izler bıraktın bende. Benim şu saatten sonra yanlış doğru ile işim yok. Umrumda değil. Durumunu da biliyorum. Yaşadıklarıma yaşayacaklarıma değer mi diye bakıyorum. Sen kıymetlisin, sana değer bütün bunlar. Sana bunca zamandır sitemlerim, küsmelerim , saçmalamalarım hep bu yüzdendi. Sende kendine bile itiraf etmedin ama ben herşeyin farkındayım, küsüp kaçacaksın yine benden biliyorum ama bana geleceğin günü bekliyorum ben biliyorum, her şeyi görüyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Yardım
Güncellemeler
+1 yıl
Kardeşler yardım
Bu mesajın anlamı ne sizce? Hoşlanıyor mu aşık mı oldu?
Cevapla