#SheWolfWoman
#TheGamer
#İnsanlarla iletişim kurmayı zekice başarabilir misiniz?
#KişilikKarakter
#💗🌾

#SheWolfWoman
#TheGamer
#İnsanlarla iletişim kurmayı zekice başarabilir misiniz?
#KişilikKarakter
#💗🌾

Onun düşüncesinin geldiği yönü ben konuşurken anlarım, konuyu da ona göre şekillendirir; evet ya da hayıra gerek kalmadan bitiririm.
Soru çok güzel, beğendim. Böyle paylaşımlar kişinin zekasını ortaya koyuyor! 💫
Ben gerektiği zaman hayır gerektiği zaman da evet derim kimseyi kırmadan istediğimi söylerim çekinmem de
Cevap
8Cevap
Nasipte varsa
Eeee
Bu gadar... jdjsjsjs bakarız, tamam, olur, ınsaallah diyorum
Net olmak her zaman iyidir doğru üslup anlatımla fakat ksiine durumuna ortamına göre yine doğru beden dili ve anlatım sağlanabilir
Patavatsız ya da yalancı olmadan kendim evet ya da hayır derim
Kimseye kolay kolay hayır diyemem. Yapımda yok.
Direkt söylerim ya da beni iyi bilenler neye evet neye hayır diyeceğimi bilir
Net olmak her zaman iyidir.
Yok o kadar ilerlemedim henüz
direk bam diye derim
kandırmadan evet ya da hayır diyeblirim
iletişimim iyidir
Kararlarım nettir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?