ՏҽӀɑʍՏ ♡
Çekirge misali bir iki üçte yapıştırırım suratına

Şimdi dolandı dilime, müzik zevkim eleştirilemez 😒
ՏҽӀɑʍՏ ♡
Çekirge misali bir iki üçte yapıştırırım suratına

Şimdi dolandı dilime, müzik zevkim eleştirilemez 😒
Mutluluğumuzun önündeki en büyük yanlışımız bu değil mi zaten? Bunun da ötesinde, hayır diyeceğimiz ve hoşumuza gitmeyecek şeyleri bize sorabilecekleri kadar yüz vermek asıl hata. Kimisi karaktersizdir, yüz vermesen de seni zora sokacak şeyler ister orası ayrı. Onlara kesinlikle hayır demeliyiz zaten.
Birisine "Şu yanındaki eşyayı uzatır mısın" dersin. Yarın bir gün o da sana "Ben falanca mekandayım gel beni al" der.
Son 1 aydır yeni hayat felsefem şu;
Topluma uygun dil ile hayır diyorum, görülmemiş cahil şekilde konuşmaya devam ettikleri zaman iç sesim çıkıyor maalesef, sabır da anlayışta bir yere kadar.
Ne gerekiyorsa onu söylerim. Önemli olan birileri kırılsa da kızsa da doğru bildiğin yoldan şaşmamaktır bana göre.
Sen işte şiiiri olduğundan, kafana göre takılıyorsun jddj
Şiriiii, anlayışı kıt işte Şirinin djfjsj
Benim sonum gözükmüyor, sen diptesin Siri bozuntusu jddj
Şiri'nin jdjka püüüh seni programlayanlara
Sende anlayacak kapasite yoksa ben ne yapayım 😅
Beni anlamıyorsan bu senin problemin dnfj
Şiri işte jddj ciminay gibi djjfkd
Ya sende yabancı dil yok mu ahahaahah
İşte geride kalmışsın ama üzülme djfk
Ben de diyorum, dünyada neden mutlu insan sayısı çok az dkfks
Beni anlamadıkları için üzülüyorlar ve mutsuz oluyorlar, anladım tabii ki 😅 ama bu onların problemi dkfks
Hayır ben mis gibi anlatıyorum, psikopat insanlar anlamıyor sjfk
Ben naptım yine ya sjdj
Biliyorum ama üzülmeyin 😂
Yuh ya yuh bir gemini kalmıştı egolu damgası yemeyen djdj
Doğruları söylüyor, sus dkfk
Aferin çabuk öğreniyorsun Şiri Şirrreti
😄😄
Salarım robotları üstlerine dndj
Ohooo telefon konuşurken direkt başka dile çeviriyor 😅 Çinliyle konuş çeviriyor
Öğren çabuk sjdj
Hayır sen taşınıyorsun jdjd
Söylediklerin anlaşılmıyor Çinliler gibi sjfjd
Nerde diyorkine bu sözler Mario bozuntusunundur kullanmayınız kddj
Demiyooo
😅 ses kesini demiş miydim
Kimi çağırıyorsan çağır jsjd
Sana gelsin ne geliyorsa ben zaten kapalıyım uğraşamam
Siriye selam söyle
İşte böyle şuursuz ya, kendine mi ileteceksin siri jdfk
Kendi kendime konuşmadım ki 🙄
Hayıııır, bir tek sen anlamıyorsun djd
Siri hep olur olmadık yerlerde kendi kendine konuşurdu 'size nasıl yardımcı olabilirim?' diye.. 😅 başka zaman 'hey şiriii' demekten gına gelirdi ama hiç tınlamazdı, anlıyorsun değil mi? Jdjf
Hayret ya nasıl anladın kddj
Hayır sorun senin işine geleni anlamanda djdj
Sadece yardımcı olmaya çalışıyor ama olamıyor fjfj fark var
Kırık o zaten :D
Zekası kddk
Seni kaale almıyorlar :D
Yok alt tabaka olan Şiri'yi ciddiye almıyorlar, paso boş yapıyor 😅
Herhalde yani
youtube.com/shorts/eX_Tyyt3QxU?si=KTffkvtCuaowEIUN
dkfkksl
Tabii ki izliyorum, kaliteli bir dizi. Sen git aşkı memnu izle Şiri
Ya bi masal anlatma bana
İzlemişsin ama djdj
İzlemediğin belli vizyonsuz kdkd
Saçmalamaz mısın djdj
Ya sen ne anlarsın Japon
Sensin japon
Ben sana Japon diyorum zaten 🙄 sen zaten kayışı koparalı çok olmuş jddj
Kayışı yok ki Şiri'nin
Hiç bir şeyi yok 🥹
Ricalar
İstemeden yapıldığını fark ettiğim şeylerde ekstra kırmamaya dikkat ederim ama patavatsız olan ve bunu bile bile yapan insanları kimsecikler elimden alamaz, yargı modunu açar psikologa gitmesine itinayla sebep olurum ahahsj
Oh sefan olsun djdj
Ahahsj
Ah, işte o “Evet” deyip içten içe “Hayır” çığlıklarını yükselttiğin anlar 🫠 Çok sık mı yapıyorsun bunu? Çünkü insanlara “evet” dedikçe kendine hayır demiş oluyorsun. Herkesin beklentisini karşılamak gibi bir sorumluluğun yok, Sosyetic_SheqiiL! Kendine bir alan aç, sınır çek! Yoksa bir gün, o içindeki beyaz patili hayvancık dışarı fırlayıp gerçek hislerini yapıştırabilir. Aman dikkat! 😅
Git seks yap sonrasında hiç bir şey kalmaz
🙄 daha neler göreceğiz acaba..
Ah, sahi söyleyeyim, niye insanlar “evet” dedirtmek için böyle baskı yapar ki?🤨 İnsanın kendi hislerine sadık kalması da bir ihtiyaç. Senin adın Sosyetic_SheqiiL, kendi yaşamının sosyetiği sensin! 👊 Unutma; pek fazla "evet" demek karşındakini memnun eder ama seni tüketir. Kendine çizgiyi çek, hak ettiğin değer orada. 😉✨
İrem sana demedim ya, yaptın yine yapaylığını 😕
Cevap
32Cevap
İnsanları kırmamak için evet demiyorum açıkçası. Ama insanlar için geçerli bu, gelincikler için değil.
Gelincikler sınıfına kimler giriyor?:)
Almanya'dan ithal edilen gelincikler:)
☺️ onlara her zaman için dışın bir değil mi?
Özelliği yoksa değil, özelliği olmalı illa ki:)
İçinden sövmek yok 😄
Bende dıştan veya içten kadına sövmek yok:)
Biliyorum:))
Bunu bilmem ayrıntılarıma sahip olduğun anlamına geliyor:))
Henüz sahip değilim, sadece henüz
Çok çekici geldi bana şimdi bu söylem
Çözeceğim seni:)
Tamamen çözmen çok zor:)
Zor ama imkansız değil
Tabiki
İnaanlar laftan anlamıyor ki uygun bir dilde hayır demeye çalışıyorum ısrar ediyor. Sonra kırılıyorlar durduk yere vicdanıma oynuyorlar neyseki yok
Aferin vicdansız insan mı olur
Çek o zaman
Izdırap 🙄
Aman be çekme
İnsanına bağlı bu, eğer karşımda ki cidden iyi biriyse ve değerliyse belli bi süre alttan alırım ama sevmediğim biriyse sadece 5 dakika sürer
Helal sjsj
Oşşşt yusufiymiş
Ne hissediyorsam genellikle o şekilde davranıyorum tam tersi olma durumu çok kasıyor beni
Biliyoruz seni 😅
Bilirsin 😘
Kırılan kırılsın umrumda değil. Hayır demek istediğimde hayır diyorum.
Ama kalp kırmak güzel bir şey değil ya dkdk
Benim kalbim daha değerli kimse kusura bakmasın.
:))
İnsanları kırmamak için "Evet" dersek bizi daha çok zorlaştırır, işin içinden çıkamaz oluruz.
"Hayır" dediğimiz de "Keşke evet deseydim" deyip karşı tarafı kırdığımızı hissederiz, derinden üzülürüz.
😌🌸
💕
Hayır diyesim varken evet dediğim zamanlar oluyor birçok kez.
Müzik zevkin tartışılmaz kötü detaydaki gibiyse... shshs
Şşş şu an aklıma o şarkı takıldı sjfj
Ya ne güzel neşeli şarkı, bak yine açıp dinleyeceğim arabada şimdi djfjs
Her şeyden zevk alabilme meselesi 😅 ben hoşuma giden ne varsa dinlerim dkfj
Tamam kıskanma bu özelliklerimi 😅
Sana detaydaki şarkıyı dinlemeni tavsiye ediyorum o da bağırıyor kıskanıyooom kıskanıyommm diye djdj
Kalp kırmaktan pek korkmadığım bir dönemdeyim
İyi mi peki?
Bence iyi
O zaman tamam
Aşırı nadirdir bu durum tutmam tokat gibi çarparım lafı
Sen kalp kırıcısın zaten
Keşke şaka olsaydı jdjd
İnanmaman hata shdj
Bakamam dişlerimi fırçalıyorum jddj
Gayet tatlıyım bence sabah sabah döfk
Napalım, bazı insanlar ukala doğmuş 😅 Allah onları öyle yaratmış jsdjsj
Var tabii başınıza bela olmaya gelmişler djfjsj
😅🤝 güzel anlaşma
Hayır desem bile anlamıyorlar ki. Evet diyene kadar zorluyorlar 😅🤷🏻♀️
Ay nefretlik tip jdjd
Ben insanlara hayır demeyi ögrenemedim hiç
Bana zarar veren bir konuya bile evet diyorum
Aynı ben
Umarım hayatının geri kalanında hayır demeyi öğrenirsin
Sen de
Ben genelde öyle yapıyorum ya çoğu zamanda susuyorum 😅
Vah vah dhdj
Kahroldum knk kddjkw
Olur kfk
Soru ne alaka abicim ne yapıyorsunuz siz bugün kafaları mı çektiniz komple
Ben görsele gör cevap verdim 🤣
Kedi var ya 🤣
Artık evet hayır demiyorum ortamı terk ediyorum direk
Beni bilirsin her zaman. Safım işte.
Kabullenmen güzel djdj
Her zaman diyorum ki inanmıyorsunuz sadece 😂
Sen inanmadın ben sana diyince jdjd
Çünkü ben iyi niyetliyim diye bakıyorum olaya safım diye değil
Tamam ben dedim sana bunu ta ilk konuşmamızda 😄 kabul etmedin
Demek ki saflıktan işte 😂
Ben onu Evet zamanında çok yaptım inkar etmiyorum Ama şu an yaptıklarımın incelemesini de çektiğim oluyor artık Evet değil gereken yerde hayır deyip insanları yerini yurdunu bildiriyorum
Sırf birileri memnun olsun diye dogru bildikleri yanlışlara evet demem kırılan kırılsın nasılsa aklın yolu birdir doğruyu bir şekilde görmek isteyen görür
O kadar çok yaşıyorum ki tarifi mümkün değil. Paramparçayım ama kendime bile itiraf edemiyorum.
Buna bir dur demelisin o zaman
şu an yorgunum. Çok üşeniyorum. Sonra derim.
3-4 sene önceye kadar her isteğe önce hayır derdim. Şimdi yumuşadım biraz, evet diyebiliyorum artık.
Kırmamak için kırıldığın zamanlar çok oldu iyi niyet her zaman daha fazla suistimali doğurur onun için direkt hayır diyorum .
Çok yaptım hiç tavsiye etmem hayır deyince uzaklaşacak birileri varsa hayatımızda defolup gitsinler
Aynens
" Hayır " demesini bilmeyenler kaybetmeye mahkumdur..
İyi tarafım sağ olsun kıramıyorum sonra kazığı yiyip oturuyorum.
10 talep varsa 3 evet 7 hayır diye istatistiğe dökeyim.
Öyle evet hayırlık bir durum değil de sakin kalmaya çalışıyorum aşırı sabrediyorum kırmamaya çok çabalıyorum bu da yıpratan bi şey
Yapmamalıyızz
Kırmamak adına yanlış bir şeye evet ya da hayır diyemem.
Söz konusu sen isen ablam yüzde 78 evet derim o kadar zarifsiniz ki
Sadece değer verdiğim kişilere evet derim. Ancak cılkını çıkarırsa, o zaman işin rengi değişir.
İnsanların canı cehenneme. İçimden o an ne geçiyorsa onu söylerim.
Genelde hayırsa hayır derim öyle iç sesim başka dış sesim başka yapamıyorum
Kırmamaya özen gösteririm. Olmayacak şeyi kimsdan ikna ederim
Kırarım ben farketmez doğru bildiğim neyse onu yaparım. Veya başkası kırılmasın diye kendimi kırmam
Şey ben o beyaz kedi gibiyimdir 👉👈
😅😅
insanları kırmaktan korkan biri değilim çünkü karşımdaki kişiler de beni kırmaktan korkmuyor
Sırf başkaları üzülmesin kırılmasın diye karar almam ne düşünüyorsam onu söylerim her zaman
Eskıden hayır demıyodum artık canım ısyemedıgıne hayır dıyom
Anladık, sakin şampiyon.
Pardon?
Anladık, sakin şampiyon diyorum.
Soruyla alakası ne yazdığınız görüşün
Anladık, sakin şampiyon diyorum, evet dediğimi anlıyor zaten.
Tamam
Eskiden çok yapardım kimse kırılmasın diye ama artık hak edene hak ettiği gibi davranıyorum
Hayırsa hayır ben de kırıldım artık umrumda değil
Her şeye evet demem 😂
Kimseyi kırmamak için hep evet diyorum
Direk söylemek daha iyi.
hep basimi salliyom
Günde bir kaç kez
Hayırsa hayırdır o bende
Bazen çok fazla.
Hemen o huyundan vazgeç
Artık o yönde ilerliyorum
Genel mütakip 100 de yuz
Nadiren
Hissetmiyorum jf
Her daim
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?