Duygularınızı kotrol etmek için hangi yöntemi kullandınız?

Ben çabuk sevinen ve göz yaşı çabuk akan bir insanım sanırım 🥺🥺

Yani biri kızsa hemen ağlaya bilirim 🤔🤔

Ve Çabuk mutlu olurum çok tuhaf

ağlıyor iken 2 saniye sonra gülebilirim 🤯🤯

Duygularınızı kotrol etmek için hangi yöntemi kullandınız?
Cevapla