Ben çabuk sevinen ve göz yaşı çabuk akan bir insanım sanırım 🥺🥺
Yani biri kızsa hemen ağlaya bilirim 🤔🤔
Ve Çabuk mutlu olurum çok tuhaf
ağlıyor iken 2 saniye sonra gülebilirim 🤯🤯
Ben çabuk sevinen ve göz yaşı çabuk akan bir insanım sanırım 🥺🥺
Yani biri kızsa hemen ağlaya bilirim 🤔🤔
Ve Çabuk mutlu olurum çok tuhaf
ağlıyor iken 2 saniye sonra gülebilirim 🤯🤯
Bazı duyguları hissedemiyorum. Duygusuz birisi olabilirim.
Bazen bir anlık hevesle, saçma sapan işlere kalkışıyorum. İyi olabileceğini düşünüyorum ama bakıyorum, eskisinden daha kötü bir hale gelmiş. Bu seferde, öfkemi çok yoğun yaşıyorum. Düşündükçe dişlerimi sıkıyorum.
Öfkemi yatıştırmak için, düşünmemeye çalışıyorum. Meditasyon yapmaya çalışıyorum. Moral ve motivasyonumu düzeltmeye çalışıyorum. Kontrol altında tutmak istiyorum ama bazen ipin ucu kaçıyor elimden.
Bende de böyle
Teşekkürler.
Rica ederim
Bu güzel bir şey inan ki 😂
Saatlerce ağlamak berbat olsa gerek
🥺🥺saatlerce ağlasam sesim gider ve ertesi gün hasta uyanırım
Sakın bak 🤨
Valla döverim 🤨
😅😅😅yok yokk ağlamadım yemin ederim
Güçlü ol 😊
🤗🤗😌😌😌her zaman
🥰🥰🥰🥰
Cevap
8Cevap
Benim duygularım kalmadı pek
Bende çok fazla var istersen biraz kargo ile göndereyim kapıyı aç gelişmiştir 😃😃🤗😅😅😂
Zamanında yaşadığım tecrübeler neticesinden bunu öğrenmiş oldum öyle diyelim.
Yani bunları yapma mesela olağan şeylerin tersini yapmalısın 🤷🏻♂️
Duygularım yok denecek kadar köreldi stabil ve monoton
Tam bir ponciksin 😀
😅😅😅
Kişilik bozukluğu mu var
Bilmem 🤔🤔
Tuhaf 🤔
Bencede. Tuhaf 🥺
Bencede 🥺
😂😅😅😅niye sen üzgün sun kii
😂😂😂😂 senin yüzünden
Ben ne yaptım ki🥺🤔😢
Ruh halin 🥺🤔😪
Ne olmuş ruh halime 😳🤯
Ne mi olmuş 😳🤯
Sakin kalmayı deniyorum
Yaşadığın şeylerin üstündeki etkisine bağlı
Çok üzülmemişsem bende öyleyim
Meditasyon
Kullanmıyorum ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar