AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
ben görmeden olmaz der :) hemen olayı evliliğe getirir hofff
mutlu ol yavrum. ama kim bu kız neyin nesi vs. klasiktir bizde.
yani her yerde :D
:))
Kız olsam belki laf ederlerdi ama malum erkekler bu konuda torpilli :) sıkıntı olmuyo
yani :D gerçekten torpillisiniz :D
Annem bişey demedide babam kemerle dövdü ama yine vazgeçmedim şu an da sözlüyüz beni yine verdiler ne gerek vardı can yakmaya?
Benimki bişey demez. Genelde fotoğrafını görmek ister.
tepkisi iyi olur mu peki? :D
Sevgili değil de ona yakın bir vatandaş vardı. Beğenmemişti :D
bir takım sorular sordu sonra da hayırlısı dedi...
anne klasiği :)
Benim oğlumun sevgilisi mi olurmuş yerim been deyip beni utandırıyordu her dakika :/ ayrıca o kıza burdan beddua ediyorum.
Hiç sevgilim olmadıki :(
ay :) ne güzel :)
Neresi güzel :(
valla kardeşim en güzeli yahu :)
İyi yanları var bida kıza yemek yedir sinama filan derken epeybi para gidiyo doğru söylüyon knk adamsın :)
devir tasarruf devri kardeşim :D
Evelnmeyi de düşünmüyom karıya paramı yedirecem cocuk olacak ona para ooo en iyi sen yaşamim ya 2 dakka yok ettin beni
ahaha :D halkla ilişkilerim ben halden anlıyoruz sonuçta kardeşim :D
:) iyi geceler sohet için teşekürler fazla saçmaladım :)
Ne isin olur kizla once para
tamam parada önemlide herşey para değik ki ya :)
aaynen banada :)
Para hersey
Ciddi bir niyetin var mı? diye sorar hemen :)
ahah :D olsa direk evlendirecek seni yani :D
Ya şimdi çok falsolu bir soru o :) kızı gözü tutmadıysada soruyor ki fişlesin beni :) gözü tuttuysada soruyor ki başımı bağlayıp kurtarsın hemen :)
Beğenmediyse kızı hemen şey mesela boşver oğlum sen gelip geçer gönül işleri dengin değil senin bak kardeşinin bir arkadaşı var onun ablası öğretmenmiş nasıl hanım kız birde ailesi felan çok iyi insanlar. ben çok beğendim vallaha :D ahhahaha annesi nasıl hanımefendi bir kadın... Bana kız beğendiği yok.. Günde eküri olur mu anası onun derdi o ahahahahah
ahahah :D ne güldüm ya :D
benden duymadığı için tepkisini bilemiyorum.
:) senden duyması en güzeli :)
evet ama maalesef öyle olmadı.
Allah o kıza sabır versin demişti en son :D
:D niye o kadar kötü müsün ki :D
Agresiflik var biraz ondan sanirim :)
Üst kat boşya ne gidicem evden!
:)))
sevgilim olmadı ki tepkisi olsun :D:D
Hiç
sanal oldu onuda ben şeyapmadım :x o da bir kerecik :x
bana bir yazar mısın :D
Bu nike kim gelsin be:)
:)) ne güzel işte :)
i. hizliresim. com/mr532y. jpg
hahahah :)
bu kızlar salakmı ne buluyolar sende :D
:D ahahah :D benim annemin tepkisi şurdaki elin oğlunu bana damat olarak getirme güzelliğinizi mahvediyorsunuz felan dedi :D :D ama bu anneler insanı öldürür :D
valla yaa telefonla görüsürken odama gelmeyen kadın 2 dk da bir gelir :D allah bilir kapıda dinliyodur kıskan bir annem var :D
aynen benimkide yapıyordur :D :D
anam uyumadan bana rahat yok :D
valla banada :D
simdi sevgilim yok anamda rahat bende bazen gene arasıra bir yokluyor :D
Evlenince evde sen tom o jerry olsun demişti..:))
:D ahahah :D çok güzel :D
"O kizin günahı neydi ki sana aşık oldu" dedi :D
ahahah :D ah şu annelerimiz :D <3
<333
iyiki varlar dimi dimi :D
Tabikide :D onlar olmasa ovvv :// düşünemiyorum bile
:D :))
Annen= ben
Seni yerim fistik <333
@yodostum
Amelieyi yiycem bende :d cok tatli olom <333
Mesaja bak bakalim kim daha tatli :))))
@yodostum
Kanka biliyorum da amelie daha bir baska benim icin daha bir ozel can o ya cok sapsik oys amelie <33
Hola amelie hola amelie <333 :D:D:D
@yodostum :))
yakında kocayada kaçarsın sen
hıı eminim vardır he he kesin der :::(((( ahahah
Yine hangi oros... la konusuyosun
:O bu nasıl bir tepki böyle
Biomiyorum fazla dine duskun ;)
Hic öyle sorunum olmadı :D
ne güzel :D
Kiza yazik olmus demisti #D
aahaha :D
Ama sen olsaydin sevinirdi sansimi kaybettim #D
:D gibi gibi
Bir umut bekliyorum hala #D
Hic olmadi o yuzden bilmiyorum.
mekanı cennet olsun
Ne zaman tanıştırcan ne iş yapıyo
Olmadi herseyi direk anlatırım.
çalışmadığım yerden sordun, kabul etmiyorum.
peki teşekkür ederim bir daha ki sorum çalıştığın yerden olsun :D
Senin gibi anormali seven biri. İlginç dedi :DDD
ahaha :D :D
:D :D :D sfsd
sevgilim yok duysa da kötü bir şey demez
ne güzel :)
allah o kıza sabırlar versin demişti :))))
ahahah :D çok güzel :D
:))))
"kimin gızıymış o " :D:D:D
ahah :D söylesen kesin tanır yani :D
Olmadığı için duyamadi hiç
:))
Olsada söylemem gibi hiç duyamayacak
:D :D ahgahahah
Bisey olmaz be her insanda 2 tane var zati
:O o nasıl tepki :D
korunuyosunuzdur umarım demişti :D
kızlara tek soruları zaten bu :D
aynen bide hamile falan kalırsan kimseye söyleme bana söyle direk diyo :(
çok abartıyorlar canım ya :D
evet bencede ama iyi yani çoğu kız ailesine falan söyleyemez sevgilisi olduğunu
VAYY anasına
Hic bir tepkisi olmaz, istemedigi biri bile olsa
İlk sorduğu soru nereli oluyo :D
Duymadı ki. Hiç olmadı zaten.
Daha hiç yakalanmadım :D
Ne sevgilisi be yok öyle bisey :D
:D sevgilide kim? :D
Tanimiyorum ben oyle bisey. d
Getirsene tanisalim demişti #D
Anlayışlı olur heralde bilemedim 😊
Sevinir, sonra git derslerine çalış der. :D
Hadi istemeye gidiyoruz
vah vah acıdım kıza dmeişti bir keresnde :D
Annem değil ilk Amcam Duyar :)
neden peki :D
Sosyal Medya'dan İlşki yapinca görü işte
Bu kızla kaç gün sürecek.
ahaha :D
:))
Bende bilmiyorum ki
:O niye ki
Bu seferki kaç gün sürer dedi :/
ne kadar sürede ayrılıyorsun ki kadın böyle bir cümle kurdu acaba :D
Olmayınca olmuyor napalım :/ + olarak neden ben ayrılıyormuşum izlenimi oldu ki. :)
devrik cümle olmamış soru başlığında.
harbi :D
elli ayagı titredi fenalastı
Oğut verio
aynen :D
Hic bir kizi daha begendiremedim
Telefonu alır evden çıkarmaz ;)
fotoğrf gösterince fena değilmiş der :D
Oğlum bu hangisi :)
ahahah :D
Kim oluyor dedi :D
Sevinir
Sevgilim olmadı
benmde
en güzeli be kardeşim :)
avcı avında :D
Adı ney adı ney diyip soruyordu :D :D