anneniz sevgilinizi duyunca ne tepki verdi gerçekten merak ediyorum benle paylaşır mısınız annenizin tepkisini? :D
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDün arkadasima ses kayiti gönderiyordum, o ses kaytindada sevgilim üzeri anlatiyordum. Tam bitirdim ses kayitini, annem gelmesin mi odama. Sokdaydi, baya belliydi. Kim Sevgilin diye sordu, bende anlatmaya basladim. Biraz kizdi, ama iliskiyi bitir felan demedi. Bir kac sorular sordu, oglan kimlerden nereli felan diye, ben tabiki korkudan elim ayagum titriyor, annem 100% telefonumu alicak iliskiyi bitirmem lazim diye düsündüm. Ama tam tersi, abinler duyarsa nolacagini biliyorsun demi, babana söylersem görürsün dedi.. ama gercekten fazla kizmadi. Yasimin kücük olmasina ragmen, zaten hem fiziksel hemde karakter baya olgunum. Hala sorular soruyor sevgilim üzeri, konuyu bir kapatamadi. Benim Ailem cok sıkı, böyle seyleri izin vermezler, kapali giyinmem lazim felan, ama annemin buna izin verdigini inanamiyorum. Artik ben odamda olunca beni hemen asaga cagiriyor, önceki yapmadigim isleri bana yaptiriyor, ama olsun, ben yinede mutluyum. Bazen laflari koymaya calisiyor, ama benim kötü birsey yapmicagimi biliyor. Hem Sevgilim 3-4 saatlik uzaklarda zaten..
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBen ama daha 16 yasindayim.
Hahah hayali mi? Manyak ya hahah
En İyi Cevaplar
anneme sevgilimi anlatmıştm bayram da evlenmeyi düşünüyrz demiştim olumlu karşılamıştı ilk defa anlatmştm onunla bu kadar açık konuşmştm. her şey mükemmeldi 1 aya tanştrcktm ikisini hatta sevdiğim adamla dünyadaki en değerli varlıgı annem... tabiki daha bayram bitmedn sevglim vefat etti.. kader işte.. iyi k i diyorm anlatmşm yoksa o buhrandan nasl kurtulrdm:(
33 Yorumla- +1 yıl
allah rahmet eylesin kardeşim mekani cennet olsun kader kısmet işte ne yaparsın
+1 yılAdı Ne? Kaç Yaşında? Nereli? Ne İş Yapıyor? Anne Babası Nereli? Abisi Var mı? Kardeşi Ne İş Yapıyor? Nereliler Aslen? Eee Ne Zaman Tanıştıracaksın? Oğlum Bak Ciddi Değilsen Kızarım Sana Kızlara Umut Verme.. Yemek Yapar mı? Ütü Bilir mi? Becerekli mi? Temiz mi?
Hiç Güzel-Çirkin Sormaz ki, Bize Göre ALLAH (C. C.)'IN Yarattığı Her İnsan Güzeldir..60 Yorumla
+1 yılBizi dışarıda görmüştü mzlxkxk
Sonra yanına gitmiştik eve götürmüştü bizi konuşmuşlarsı kızla biraz sonra yabancı olduğu için hristiyan mısını aşşağılar gibi sordu kıza kızın gözleri dolmuştu bende anneme küfür edip gitmiştim o zamandan beri konuşmam annemle 4 yıl oldu cenazesinede gitmem08 Yorumla- +1 yıl
Bunun sebebi kızı kırması mı?
Haklısın işine karışmak da istemem anneler yeryüzündeki meleklerimiz olabilirler ama nasıl biz hata yapabiliyorsak onlar da yaparlar bide böyle düşün - +1 yıl
O zaman gelsin özür dilesin kızdan o melekse sevgilim tanrı benim gözümde
- +1 yıl
Hatalıysa tabi ki özür dilemesi şart. Ona lafım yok ama birazcık haksızlık ediyosun gibi geldi tabi ki işin içinde değilim aslını bilmiyorum ondan da böyle gelmiş olabilir
- +1 yıl
Kindarım özürleyene kadar unutmayacağım
- +1 yıl
annene mi söyledin bu lafları seni kırmaya kıyamıyan bir insanı kırmışsın keşke kırmasaydın
- +1 yıl
bana kıyamayan?
kız arkadaşımın gözleri doldu en azından onu kırmıştı hiç pişman değilim umrumda da değil - +1 yıl
peki nasıl diyorsan öyle olsun :)
- +1 yıl
:))
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
63
Cevap
76Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 768 cevap paylaştı.
+1 yılEe sen niye avanak abdi gibi siritiyorsun bir soyle bakayim diye girdi lafa. Anne benim bir sevgilim var surda okuyor su isi yapiyor ailevi durumu bu huyu boyle al bua resmi diye bir cirpida anlattim hepsini. Ay sonunda eli yuzu duzgun adam gibi birini bulmussun kizim gercekten tebrik ediyorum cok iyi cocuk tipi de yerinde okulu da yerinde isi de yerinde mukemmel denecek cocuk ama bisey sorucam bu kadar zeki basarili bide yakisikli bir cocuk senin nereni begendi bana bir onu soyler misin dedi :D
24 Yorumla- +1 yıl
:))))))
- +1 yıl
benim gibi tepki vermişsin :)) ama ben böyle bir tepki görmedim :D
- +1 yıl
bir insan kendi evladını o kadar yerebilir yani gerçekten :D
- Kişilik & Karakter konusunda 634 cevap paylaştı.
+1 yılbağırdı o çocukla olmaz okumuyo calısıyo sana nasıl bakıcak hemen ayrılıyosun (ben mühendis birinden ayrılmıstım) gittin mühendis okumusu bıraktınçiçekçiyi buldun çiçekçiden damat istemem ben dengini bul git gözüm görmesin seni dedi ayrıldım sanıyo 1 yıl olucak tam gaz devam :)
54 Yorumla- +1 yıl
Senin Bölüm ne Peki?
- +1 yıl
Ben fransızca mütecim ve tercümanlık okuyorum bölümüm iyi o da iyi gerçi ben mutluyum şimdilik takmıyorum ama ilerde söz flan olursa ailem sıkıntı cıkarıcak babam bilee
+1 yılNereli ne iş yapıyo kaç yaşında ailesi işe mi yaşıyo neden evlenmemiş bu yaşa kadar ıııı esmermi şişman mı göster bakim Şunun resmini ben adamı gözünden anlarım Amannn dikkatli ol kızım yanlız kalmayın ben sana güveniyorum yoksa topluma güvenmiyorum birsürü Tırıvırı tanıştırdım oğlum sen bunun neyini sevdin dağınıktır bu ama güzel yemek yapar 500 kg olursunuz Demişti ayrıldık :/
04 Yorumla- +1 yıl
kaç yaşındaki..
- +1 yıl
34 dü
- +1 yıl
bunun için mi ayrıldınız?
- +1 yıl
Yok vucuden 34 beynen 3 tü ondan :)
+1 yılBir arkadaşımı sevgilim zannetmişti, sorup duruyordu çocuğu nasıl aranız diye, böyle göz kırparak filan )) bizimkini söylesem durmadan sorar herhalde, sana güveniyorum ama insanlara güven olmuyor kızım dikkatli ol. zaten sen akıllı kızsın gibi şeyler söylüyor sevgili mevzusu açıldığında ))
00 Yorumlakizmaz ama 40 tane soru sorar... kimmis, bölümü ne , meslegi ne, kaçlı, annesi babasi ne is yapiyo, nereli, boyu kaç, aman kiziiiiim bula bula bunu mu buldun diye sonra bir de elestirmeye baslar... Sanki kizi Adriana Lima... 😐
62 Yorumla- +1 yıl
gözlerinde o kadar narin ve güzeliz ki kıskançlıktan kimseye yakıştıramıyorlar :)
en son çıktığım çocuğun tipini beğenmiyordu gerçi hiç bir çıktığım çocuğu beğenmiyor.. anneme göre ççok zevksizmişim anne bir çocuktan hoşlandım diyorum. ay hiç gösterme senin zevkinin ne b*k olduğunu biliyorum zaten diyo o denli :D:D
11 Yorumla- +1 yıl
aynen ya zevksiz yerine düşüyoruz :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılAgzima scti napcak :D gittim aptal gibi kendim soyledim bide :D anne 7 aydir biriyle sevgiliyiz tanismak ister misin dedim. Gizim okulu goydun da sevgili pesine mi takiliyon. Biz sen oku diye nasil cirpiniyoz. Utanmadan bide tanistirip yemek mi yedircen evde. Hemen ayeiliyosun. Baban duymasin. Ver cocugun teledon numarasini aricam falan. Bide 150 db sesiyle bagirarak soyledi binlari ahahah :D
10 Yorumla
+1 yılTepki vericek bir annem olsaydı keşke. Değerini bilin l*n annelerinizin. Bugün var yarın yoklar...
51 Yorumla- +1 yıl
mekanı cennet olsun kardeşim çok haklısın çok birşeyleri kaybetmeden anlıyamıyoruz işte değerini
Başta kesinlikle çok karşıydı olmaz falan görüşmiceksin dedi ama ben gizli gizli görüştüm devam ettim konuşmaya buluşamazsin falan dedi dinlemedim gizlice buluştum ve şu an nisanliyiz :D
34 Yorumla- +1 yıl
helal kız aferin :D
- +1 yıl
vavvvvvv çok güzel ben de devam ediyim bari inadına :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnneme erkek arkadaşım olduğunu söylediğimde (ilk erkek arkadaşım) dediklerini aynen aktarıyorum.
Annem:"Biri sana arkadaşlık mı teklif etti?"
Ben:"Biri bana ÇIKMA teklif etti."
Annem: "Yani arkadaşlık teklif etti."
Ben: "Offff. Tamam arkadaşlık teklif etti. oldu mu?"
Annem: "cinsel ilişkiye girmediğiniz sürece sorun yok."
Gerçekten böyle oldu10 Yorumla
+1 yılSevgilim gorusmek icin haber gonderdiginde anneme telefon acip anne boyle biyle biri var ne diyosun goruseyim mi diye sordum ve onun musadesini alarak gorusmeye gittim. Annemden saklamam.
01 Yorumla- +1 yıl
çok güzel en doğrusu bu zaten canım :)
Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Umrunda bile olmaz.. kucumsercesine agzini bukup ımmmmm der... hani aman da aman , kimbilir ne dercesine.. gicik midir nedir ya. Soylemiyorum ben de artik :)
03 Yorumla- +1 yıl
içindekileri bilemeyiz :D
- +1 yıl
ahaha :D
+1 yılresmini göstermeme rağmen inanmadı. kızsa daha az koyardı. inanmamak, tşak geçtiğimi sanmak nedir ya. "hadi canım senin sevgilin olmaz" dedi kim sana bakacak gibilerinden.
01 Yorumla- +1 yıl
:O o nasıl tepki ya
+1 yılAh seni gidi seni sen yokmusun senn hani ac bakayim goster guzelmi cirkinmi :D 5 dakika sonra fotografini gosterdim amannn be oglumm baska kizmi bulamadin bak bizim seren teyzen varya calistigim yerde onun kizi geldi yanima filinta gibi :D
00 YorumlaTanışmak istedi, begenmese bile ben kırılmayım diye söylemez. Ama ufak ugak hatalarını görmüşse laf çarpar arada. Ben anlarım begenmediğini. Annemin begenmediklerinden de hayır görmedşm zaten, bir süre sonra ayrıldım :D
00 Yorumla- 11 Yorumla
- +1 yıl
günah günah :D :D :D
+1 yılValla anneme söyledim telefonu verdim aradı konuştu onunla.. Önceliğiniz ders olsun, üniversiteye gidin ondan sonra olur her şey daha küçüksünüz dedi lisedeydik:D her neyse konuştuktan sonra da ayrıl dedi bana:D anneler iştee:d
01 Yorumla- +1 yıl
:O ah anneler ah şu anneler :D
+1 yılBenim aileden gizlim saklım olmaz bilmeleri gerekeni soylerim o yüzden tepki vermez hayırlısı olsun der geçer..
01 Yorumla- +1 yıl
ne güzel :)
Sevgilim olmasına tepki göstermiyor.
Fakat resmini gördüğü zaman triplere giriyor.
Heh bumu, bu olmaz, şu şöyle, bu böyle
Bir kerede kızım çok iyi bir seçim dediğini görmedim.01 Yorumla- +1 yıl
aynen :D ölürler zaten iyi derlerse allah korusun ama :D
- Kişilik & Karakter konusunda 571 cevap paylaştı.
+1 yılBir kızı da getir tanıştır diyor arada :)
Bizimki çok kafa dengi maşallah evleneceğimi kızı tanıştırırım sadece.01 Yorumla- +1 yıl
:D ne güzel maşallah size :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılHiç olmadı.. Olsada kesinlikle söylemem çünkü söylersem annem beni onunla tehdit edecek derecede bir kadın.. Gerisini siz düşünün.. Yani bak şunu şunu yapma yoksa gider sevgiline anlatırım.. Önceden yaptığım hatalardan bahsediyor herhalde ya da kavgalardan falan
00 Yorumla
+1 yılilk denizi duymuştu sonra bir kere kapının önüne gelmişti annemde işten geldiğinde görmüştü falan burdan denizinde mınakoyim ayrıca
32 Yorumla- +1 yıl
ırsıpı çıçı :Dd
Kişilik & Karakter konusunda 806 cevap paylaştı. Biz gorusmeye basladik ama net birsey yok demiştim annemden once babama soylemistim sonra annem ogrendi :)) sonra kesinlesince yine söyledim zaten 2 sene oldu nazar degmesin :))
02 Yorumla- +1 yıl
maşallah size :) allah ayırmasın :)
+1 yılYoktu sevgilim ama sordum ki: Anne sevgilim olsa napardin?
~> Sibel? Bu elimi görüyormusun? Yapistigi gibi Camdan firlarsin dedi :( :D42 Yorumla- +1 yıl
Hiiih :D @uncas71
böyle birşey olursa söylemem ama olurda agzımdan kaçırırsam kızı görürse aglar yolunun yol olmadıgı söyler onu mantıklı düşünmeye davet eder.
00 YorumlaOglum sewvmiyorsan boşuna cıkıp ahını alma diyor hep
de cinsel yaşam bölümü ne alakas :)03 Yorumla- +1 yıl
cinsel yaşam bölümü? :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞuana kadar sevgilim olmadı olmayacakta zaten ama ben hiç bir kıza teklif etmedim 5 10 tane kız bana teklif etti ama bende o da ayrı bir durum o değil yabancılar böle vardı yani
03 Yorumla- +1 yıl
bence kesin konuşma :)
Cevap sahibi+1 yılpeki tamam konuşmam :)
- +1 yıl
:))
Allah yardımcısı olsun o çocuğun kim bilir ne günah işledi dedi :))
02 Yorumla- +1 yıl
ahahah :DD
"Ayy gercekten mi fotografini gostersene nerden tanistiniz :)"
02 Yorumla- +1 yıl
:O ciddi misiniz sonunuz ne oldu peki? :D
+1 yılannem tutucu bir kadın ve ona bir sevgilim oldugunu söyliyemem gerek yok ztn ama garip bir şekilde beni kıskanıyo :)
01 Yorumla- +1 yıl
aynen ama hiç belli etmiyor sanıyor ama acayip derece kıskanıyor şu an biliyorum :D
+1 yılKim olduğuna dair birkac soru sordu. Daha sonra ben sana güveniyorum yanlış bir insan olduğunu farkedersen gerekeni yaparsın. Ama mutlu olmanı dilerim dedi.
01 Yorumla- +1 yıl
ay ne güzel benimki direk bana saf olduğumu söylüyor :D
Olum bak kız çok güzel sana da yakışır sakın onu üzme ağlatma eğer üzersen hakkımı haram ederim onun gururunu incitme dedi ama o beni bıraktı üzdü gururumu incitti ağlattı beni
04 Yorumla- +1 yıl
çok kötü olmuş annen ne dedi pekii?
- +1 yıl
yani
Kişilik & Karakter konusunda 380 cevap paylaştı. valide hanım- Gene mi oğlum bu kaçıncı?
ben -üçççç... beşşş boş ver ya anne ne var akşama?01 Yorumla- +1 yıl
:D boş ver ne var akşama? :D :D
+1 yılSevgilim hiç olmadı 21 senedir, olsaydı duymazdı ben belirtmedikçe sanırım, olumlu karşılaması çok muhtemel olurdu.
01 Yorumla- +1 yıl
21 senedir maşallah :O
Gizli Üye(30-35)+1 yıl'Yeter be kızım hep evlencez diyosun hala tık yok iyisimi sen okuluna devam et okumuş kültürlü birini anneeem ' bunu söyler ve sadece 3 erkek arkadaşım oldu duyanda kız 20 kişi getirdi sanar beni mi paylaşamiyo bilemedim ki :D
02 Yorumla- +1 yıl
ahah gözünde ne kadar büyüdüyse artık :D
Cevap sahibi+1 yılKim bilir :D
sevgilin var mı sorusuna, evet deyince elindeki soğanı, bıçağı bıraktı yanıma sokuldu.. adı ne? diye başladı... şaka yaptığımı söyleyince suratıma bakmadan soğan doğramaya devam etti... 3 senedir bir daha sormadı..
00 Yorumlaokulunu bitir derslerini çalış okulun bitene kadar beklesin seni seviyorsa dedi bide babana bize öldürtcen mi sen diyeeee ekledi
00 Yorumlaannem hiçbir şey demedi , çünkü malesef olamdı bu güne kadar, ama o da mutemelen isterdi olmasını
01 Yorumla- +1 yıl
belkide :)
+1 yılFotoğraf diye tutturdu, görünce daha neleri çıkar karşına dedi içine etti işin
02 Yorumla- +1 yıl
aynen klasik lafları :D
- +1 yıl
Daha da göstermem, onun için adriana ile çıkmam lazım :)
İnternetten görüştüğüm. biri vardı. " Bide beni kimse beğenmez diyon" demişti birde internettekilere güvenmedikleri için konuşma bidaha onla demişti falan. :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnnesi ne is yapiyor babasi ne is yapiyor ve zengin mi demisti ahahahahha :D:D
21 Yorumla- +1 yıl
:D zeniginse evlen hemen :D
- Kişilik & Karakter konusunda 448 cevap paylaştı.
+1 yılöğütler sıralanıyor içten içe olmasa daha iyi mesajı veriyor :D
00 Yorumla
+1 yılAnasi babasi ne is yapiyor guzel mi resmi var mi. benden bahsettin mi ne dedi bitmezzz
00 Yorumlakız seni kesin karanlıkta gördü hangi kız sana bakar kız kesin salaktır askerlik yapmadan evin işin olmayana kadar sana kız yok hic boşuna ümitlenme diyo :)
02 Yorumla- +1 yıl
ahahah :D çok güzel bu :D
+1 yılgenelde getir bir konusayım sununla. bu seferkini karcamana izin vermicem. kuran ıtanrınınkorudugu gibi bende gelin adayımı senden köroyacam gibi şeyler zırvalıyor. çok sever.
02 Yorumla- +1 yıl
ahah :) şebek annenin güzelliği bir başka :)
- +1 yıl
anlamadım şimdi anneme hakaret mi ediyorsun?
Hiçbirini bilmedi duymadi duymasında istemem bende söylemedim bir ara dedim desem mi iyikide dememsim yok simdi ailemi boş yere karşıma alıcaktımm:)
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 388 cevap paylaştı. Olduğunu duymak istiyor yok diyorum var zannediyor ama bir bilseki hiç olmadı.
11 Yorumla- +1 yıl
:)) ah anneler ah :))
ailem karşı sevigli olayına ya okul bitsn snra iş sonra eş diyolrda :D tınlayn yok sevgilim olsda hayr demem yn, :D
01 Yorumla- +1 yıl
:D :D
+1 yılAnnemden gizlim olmadı hiçbir zaman. Normal karşılar bana güvenir.
00 YorumlaSöyleyeceğim kadar önemli biri olursa söylerim zaten. Onlar da söylememi isterler. Pek büyük bir tepki vermezler yani.
00 YorumlaBaban duymasin madem seviosun bn bir tanisiim ama begenmezsem sana isaret yaparim gideriz begenirsem otrursunuz bn giderim demisti :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKomik olacak ama,
Türk asilliyim , ydsinda biriyim., anneme sevdigim oglani anlatmistim oglanin kültürü bizimkine uymuyormusta napcan elin hintlisini demisti ki oglan pakistanliydi cok güldürmüstü03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSimdi alakamiz kalmadi , söylemlerinden dolayi degil olmayacak vaka idi. Yani yürümezdi iliskimiz sadece hoslanti ve arkadaslik vardi biraz zor aska dönusurdu
Cevap sahibi+1 yılSon olarak tipi yerindeydi :)
- +1 yıl
sende yani elin hintlisini getirmişsin haklıymış annen :D
+1 yılArada ignelemede bulunmamasi icin son derece gizli turuyorum bu meseleleri..
01 Yorumla- +1 yıl
ne güzel keşke ben de tutabilsem :D
+1 yılAnnem olsaydı da tırım tırım bana hatun arasaydı. Bak şu kız çok hamarat diye kafamın etini yeseydi
13 Yorumla- +1 yıl
Babam olsaydı da bekarlığı dibine kadar yaşa oğlum sultanlıktır o gibi nasihatler etseydi
- +1 yıl
Babam olsaydı da sevgilimi görüp kafamı kırsaydı :/ hayat işte
- +1 yıl
Malesef hep toz pembe değil
kiz annesi
aferim kizim ailemizde bir dikici eksikti
erkek annesi
nerden buldun bu asifteyi02 Yorumla- +1 yıl
çok güzel olmuş :D
+1 yılDaha 19 yasindasin , universiteni bitir eline ekmegini al ondan sonra buluruz sana guzel bir kiz evlenirsin :D
01 Yorumla- +1 yıl
:D geleneksel anne sözü :D
+1 yılAynen aktarıyorum " bari bu sefer ağlatma " ya da " kim bu şansız kız " ve son olarak favorim "Kendisini cezalandırmak için başka yol bulamamışmı?"
04 Yorumla- +1 yıl
ahhaha :D artık ne kadar kızların kalbini kırıyorsan :D
- +1 yıl
Benim dışımdakilerin hepsi kırılabilir sakıncası yok
- +1 yıl
düşüncesiz olma bence :)
- +1 yıl
Birine değer verdiğim zaman o benim içimi oyarsa beni kim düşünecek. Zaten annem yanlış yaptığımı söylemiyor onların yanlış yaptığını söylüyor 😂
Çocuga sormadığı soru kalmamıstı :D ama cok sevmisti onu :))
00 YorumlaDüğün ne zaman evladım demişti, kahkaha atmıştım :D
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 416 cevap paylaştı. Anneme söylemem, yani en son söylediğimde aradan bir 7 ay geçmişti..
00 Yorumla- Devamını Gör (79)
Devamını Gör(124)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar