Aynı erkeği seven iki kızdan birinin sabah buluşması olduğunu bilerek, diğer kızın içeceğine geceden uyku ilacı ekleyerek onu gün boyu uyutması gayet değişikti.
Kıskançlığın yüzünden yaptığın en çılgın şey neydi?
Eşim öğrenciydi ben mezun olmuştum. O zamanlar nişanlıydık. Harçlık çıkarmak için eşim o dönemde akşamları okulun kantininde fotokopicide çalışıyordu. Kantinde çalışan kızlardan biri buna asılıyormuş. Bana söyledi. Akşam saatleriydi dedim ben gideceğim... Bucada cezaevi vardı. İsyan çıkmış yollar kapatılmış. Dedim umrumda değil. Göreceğim onu. Düştüm yollara. Okula gittim. Gördüm sevdiceğimi. Kendimi de gösterdim. Geri eve geldim 😄
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kıskançlık yüzünden bir şey yapmadım sadece eski sevgilim bana birkaç şey anlatmıştı eski sevgilisiyle yaşadığı bir şeyi anlattığında uzun süre dargın kaldım ama haklıydım :(
Kıskançlığım bana en çılgın telefonumu parçalatmıştı.
"Böyleleri bir nedene göre kıskanmazlar ki, kıskanç oldukları için kıskanırlar. Bu kıskançlık denilen şey, kendi kendini peydahlayan, kendi kendini doğuran bir canavardır." Othello / William Shakespeare
Ben hiç bişey yapmıyorum ya :D kıslançlıktan günlerce nefes alamadım resmen ama sen bunu yapamazsın bile demedim buna rağmen neredeyse kızdığımı kıskandığımı anladığım her dakika yanımdaydı