#SheWolfWoman
#Hayatta öylesine mi, anlamlarını düşünerek mi yaşarsınız?
#KişilikKarakter
#💗🌾

#SheWolfWoman
#Hayatta öylesine mi, anlamlarını düşünerek mi yaşarsınız?
#KişilikKarakter
#💗🌾

Ailem var, tombik sokak kedileri var, mesleğim var, kendime has olan özel zevklerim var. Resim çizmek gibi. Bunların hepsi hayatımı anlamlı kılıyor. Daha fazlasında da gözüm yok. Her zaman yetinmesini bilen bir insan oluşumdur.
Bir gün mutlu olma düşüncesi
Cevap
14Cevap
Hayatın kendisinden keyif alıyorum ben şahsen. Umutlu ve neşeli biriyim. Tabi ki olumsuz durumlar yaşıyoruz ama yine de her şeye rağmen güzel..
Hayatima anlam katan Evlatlarım var kedim ve köpeğim var güzel bir aileye sahibim daha ne olsun şükürler olsun her halimize 🙏🙋❤️
Herşeye bir anlam yüklemeye çalışmam. Gelişine yaşarım hayatı
Allah'a olan inancım.
Ailem
Sevdiklerim..
Beklentiler , yeni yerler keşfetme hevesi , okumak daha çok öğrenmek
Ailem
Değerlerim
İnançlarım
Hayallerim
Hedeflerim
Sevdiğim kişiler. Onlar olmasa hiç çekilmez hayat.
şu an hiç-bir anlamı yok herşeyi sorgulamaya başladım
Dinler insanlar evren var oluş ölüm sonrası
Hayatıma anlam katamadım ömrümü eve kapalı geçiriyorum renksiz tatsız zevksiz bir hayat yaşıyorum
Ailem, sevdiklerim ve kedim
Ailem, arkadaşlarım ve evcil hayvanlarım
3 tanesini yazsak olur mu malum biraz uzunda
Sevmek sevilmek analamak anlaşılmak
Sevdiklerim ve ailem var bence yeterli
öğrenme tutkusu anlam katar
Yaşam herşeyi ile anlamlı...
çok cezbedici şeyler yok fakat sebepler var
Hiçbir şey
işim sanırım
Sağlıklıyım bu yeter
Sevdiklerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?