Bağlanmak bazen bir insana bazen bir hayvana bazen bir çocuğa. Güzel bir duygu mu değil mi en tartışılası duygu olsa gerek
Bağlanmayı becerebiliyor musunuz?
Bağlanmak bazen bir insana bazen bir hayvana bazen bir çocuğa. Güzel bir duygu mu değil mi en tartışılası duygu olsa gerek
Bağlanmayı becerebiliyor musunuz?
Evet var
Kedimm
Cevap
4Cevap
Hayır yok maalesef.. özlediğim kimse
Hayatım boyunca özleyecem ve teslim de olmayacam💫
Ailem
Şu an için yok.
Hiç bağlanmam...
Bir kere becerdim içine ettiler
Yine de güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar