Bunalimdayim. Hiçbisey yolunda değil. Yokmu çözümü?

Üzerimde bişey olduğundan şüphe ediyorum o derece bı insanun hayatında hicbiseymu yolunda gitmez bu hep böyle. Dışarı insanlara bakıyorum ne güzel seviliyor değer görülüyor mutlular dertleride pek yok. Hiçbisey olmasa bile arkalarında aileleri var imreniyorum. Benim ailem hiç sevmedi ki bilmiyorum nasıl bişey gerçek sevgi. Bazen intihar dusunuyorum Ama korkuyorum. Hayata tutunmak için bir sebebim bile yok. Kimse beni sevmiyor , arkadaslar var ama menfaat icin konuşuyorlar, okul bitse kimse kimsenin yüzüne bakmaz, bazı popüler kizlar hariç. Çok bunaldım daraldim yıllardır böyle hiçbisey yolunda gitmiyi napabilirm duzelmezmu?
Bunalimdayim. Hiçbisey yolunda değil. Yokmu çözümü?
Cevapla