Farklı bir takıntım (dini obsesyonum) var nasıl geçer?

Şimdi arkadaşlar size garip gelmesin ama bu bir dini Obsesif düşünce; ben namaz kılarken kapanıyorum normal hayatta ama asla kapanmam asla öyle görünmem ama şöyle bir durum var farz olduğu için günah yazılıyor bana diye kafaya takıyorum ama dediğim gibi asla kapanmam görüntü olarak hiç hoş değil bu yüzden kötü hissediyorum yetersiz hissediyorum asla iyi hissedemiyorum bu nasıp geçer nasıl kurtulabilirim bu histen
Farklı bir takıntım (dini obsesyonum) var nasıl geçer?
Cevapla