Sınavdan kötü not mu aldın? İş yerinde senden yapman beklenilen bir tabloyu yapamıyorsun; Çok hazırlandığın bir iş başvurusunda neler diyeceğini mi unuttun? Hemen kız kendine! Ben nasıl bunu yaparım, nasıl unuturum, beceriksizim, değersizim, başarısızım vb. Hiç sonu gelmez bir de. Kızdıkça daha kabarır o öfke.
Neden? Bu kadar kolay mı bu ana kadar yetiştirdiğiniz, getirdiğiniz bir olayla ya da durumla acımasızca yargılamak?
Kendinize de yakınlarınıza yaklaştığınızı gibi sevgi ve şefkatle yaklaşmayı deneseniz mi? Bir şeyi yapamadığınızda kendinize kızmak yerine;'Tamam bunu yapamamış olabilirsin ama elinden geleni yaptın aferin. Bir dahakine daha iyi yapacaksındır. O defa da yapamayabilirsin, unutma;hiç problem değil. Belki bu konuda değil de başka bir konuda iyisindir.' Deneyip görelim bakalım'anlayışıyla yaklaşabilirsiniz... O zaman daha iyi hissetmez misiniz? O zaman motivasyonunuz daha yüksek olmaz mı? Kendinize gösterdiğiniz sevgi ve şefkatle yapmak istedikleriniz daha kolay olur.
Haydi bugün kendinize şefkat dolu bir cümle kurun 😊
Kimse gayretlerini fark etmese bile, bir hayaliniz yok olsa bile. Vazgeçmeyin! Yeniden başlayın🌹🌹🌹
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer