
Karşı tarafı çok üzecek olsa bile, gerçekleri onun yüzüne söyler misiniz?

Karşı tarafı çok üzecek olsa bile, gerçekleri onun yüzüne söyler misiniz?
Kimsenin kalbini kırmak istemem ama sırf mutlu olsun diye de yalan söylemem. İnsanlara duymak istediğini değil gerçekleri söylemek her zaman daha mantıklı.
Hayır asla karşımdaki kişi benim yüzümden kalbi kırık ağlarsa ben hayatım boyunca yatakları düşüp hep ağlarım ona tatlı dille söylerim asla kimsenin kalbini kırmadım kırmayacam da🥺
Gerçekleri acıtmadan Daha nazik bir yolla söylemeye çalışırım. Üzülebilir ileride daha çok üzülmesinden iyidir. Üzülmesin diye İnsanlara bir şey Söylemeyenleri anlamıyorum.
Olaya bağlı ama genelde realist biriyim kendime de soylenmesini isterim
Ne demek 😁
Cevap
12Cevap
Evet mutlaka söylerim..
Gerçekler saklanmasından daha az acı verir insana gadası
Gerçeğin ne olduğuna ve karşı tarafın hangi hal içinde bulunduğuna göre değişir. Gercegi söylemek en doğru olandır ama doğru uslub önemli
Bendeki yerine, konunun ehemmiyetine bakıyorum. Aldatıldığını söylediğimde oldu, öleceğini söyleyemediğimde.
Çok üzülecekse söylemem o üzüntünün nasıl bir tahribat yapacağını bilemem, sonrasında öğrenebilir ama en azından benim tarafımdan olmasın bu..
Gerçekler ve doğrular önemlidir... Karşımdakini üzecekler belki ama ne olursa olsun gerçekleri bilmesi gerekir...
Acıtmayacaksa gerçekleri söylemenin ne anlamı kalıyorki hjkl
Olaylara bağlı birazda ama yumuşatarak söylerim
Duymaya hazirsa ve abartili tepki alacagimi dusunmuyorsam soylerdim.
Söylerim. Ne yapacağını görmek isterim. En azından ona karşı 2 yüzlü olmamış olurum.
Evet söylerim.
Başkasından duyacağına benden duymasını tercih ederim.
Söylemeye çalışırım pek başarılı değilim bu konuda.
Sevdiğim biriyse icimde tutarım söylemem.
Ama sevmediğim biriyse söylerim her şeyi
yalan söyleyip sonradan üzülmesini bilmek daha mı iyi?
yooook
vakti geldiğinde evet
Gerçekleri görmeyecek kadar kör olduysa söylerim.
kim olduğuna göre değişir ama söylerim
Uygun bir dille söylerim.
Söylerim. Saklama huyum yoktur pek
Bazen söylemek gerek aslında karşıdakine bağlı
Uzmesjne gerek yok bam bam bam 😂
Hiç çekinmem söylerim
Söylerim ama tatlı tatlı
Söylerim gerçekleri duyması gerekiuosa
evt söylenmesı tercihimdir
Bilemiyorum
Gerçek iyidir ya
Söyledim zaten
Gerçeğin önemine bağlı
Söylerim
Evet herkesin gercekleri bilmeye hakki var
Gömerim hem de
Söylerim
Söyleyemem
Söylerim
hiç affetmem
Söylerim
Evet söylerim
Evet söyledim
Söylerim evet.
Ay yoookkkkk
evet.
Söylerim
Vururummmmm
Evet söylerim
ben söylemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?