İnsan öğrenmesi gerekeni kendisi mi keşfetmeli?

Hayatımıza giren çıkan, bir şekilde etkileşim halinde olduğumuz her insan bize bir şey öğretir. Ama öğrenmemiz gerekeni kendimiz bulmalı, öğrenmeliyiz.

Bugün biraz düşündüm, öğrenmek her zaman acı verici olmak zorunda değil. Ebeveynlerimiz, atalarımız şefkatle de öğretebilir bazı şeyleri, senin denemene de izin vererek.. Ama hayatımıza giren ruh eşlerimiz veya şanslıysanız kadersel bir buluşma yaşadığınızı başından itibaren hissedeceğiniz ruh ikiziniz zor yoldan öğretir.

Bu karşılaşmada öğrenmesi gereken kişi bensem kendimi ekstra şanslı sayarım. Siz ne düşünüyorsunuz?

İnsan öğrenmesi gerekeni kendisi mi keşfetmeli?
Cevapla