Laf ebeliği dediğimiz şey söyleyecek sözü bol olan, herkese laf yetiştirene denir. Kimisi der ki bilgisi var o yüzden böyle kimisi ise boşa sallayan laf olsun torba dolsun diye yapar der.
Size göre ne peki?
Laf ebeliği yapmak kişinin çok bilmesinden mi yoksa bildiğini sanmasından mı kaynaklanır?#MustiEmre #Kişilik&Karakter #Lafebesi
Laf ebeliği yapmak kişinin çok bilmesinden mi yoksa bildiğini sanmasından mı kaynaklanır?
2 durum da söz konusu olabilir... daha doğrusu bu iki durum birbirinden çok da ayrılamaz. bilginin azı çoğu neye göre az neye göre çok? Bildiğini sanan kişi dediğiniz kişi yani çok konuşan biri susan ve bilgili kişiden daha çok biliyor olabilir... bilemeyiz...
ancak şöyle bir durum var: bilgisi çok olan gerçekten derin bilgisi olan kişi öyle çok kolay yorum yapamaz; bir şey dediği zaman onun antitezini de bilir; dikkat eder; oto kontrol yapar. zira insan bilgisi arttıkça askında bilmediği ne çok şey olduğunun da farkına varır...
En İyi Cevaplar