Laf ebeliği yapmak kişinin çok bilmesinden mi yoksa bildiğini sanmasından mı kaynaklanır?

Selamlar, güzel akşamlarınız olsun ☺️🦋

Laf ebeliği dediğimiz şey söyleyecek sözü bol olan, herkese laf yetiştirene denir. Kimisi der ki bilgisi var o yüzden böyle kimisi ise boşa sallayan laf olsun torba dolsun diye yapar der.

Size göre ne peki?

Laf ebeliği yapmak kişinin çok bilmesinden mi yoksa bildiğini sanmasından mı kaynaklanır?
Laf ebeliği yapmak kişinin çok bilmesinden mi yoksa bildiğini sanmasından mı kaynaklanır?
Laf ebeliği yapmak kişinin çok bilmesinden mi yoksa bildiğini sanmasından mı kaynaklanır?
#MustiEmre
#Kişilik&Karakter
#Lafebesi
Laf ebeliği yapmak kişinin çok bilmesinden mi yoksa bildiğini sanmasından mı kaynaklanır?
Cevapla