Birden Fazla DİL Bilen İnsanın Bir Ayrıcalığı Var mı?

1 Dil 1 İnsan, 2 Dil 2 İnsandır Şeklinde Bir Zamanlar Bir Söz Duymuştum, Sizce 1'den Fazla Dil Bilmenin İnsan İçin Ne Gibi Yararları Var?

İngilizce Dünya Dili Olarak Anılıyor Mesela Ve Dil Öğrenmeye Başlayan Çoğu Kişinin Öğrenmeye Başladığı Bir Dil, İngilizceyi 2. Bilinmesi Gereken Dil Sınıfına Koyarsak Bizim Yedekte 3. Bir Dil Tutmaya İhtiyacımız Var Ancak Bu Bizim İşimize Yarayacak Bir Dil Olması Lazım.

Örneğin: TÜRKÇE - İNGİLİZCE - ENDONEZCE Ne İşe Yarar?

Örneğin: TÜRKÇE - İNGİLİZCE - ÇİNCE Ne İşe Yarar?

Örneğin: TÜRKÇE - İNGİLİZCE - ALMANCA Ne İşe Yarar?

Örneğin: TÜRKÇE - İNGİLİZCE - RUSÇA Ne İşe Yarar?

Örneğin: TÜRKÇE - İNGİLİZCE - İSPANYOLCA Ne İşe Yarar?

Örneğin: TÜRKÇE - İNGİLİZCE - KORECE Ne İşe Yarar? Vs. Diye Devam Ediyor.

Birden Fazla DİL Bilen İnsanın Bir Ayrıcalığı Var mı?
Cevapla