Her zaman sıcaklamayı mı yoksa her zaman üşümeyi mi tercih ederdin?

BAŞLIKTAKİ GİBİ.

Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen sorumu daha fazla puan almak veya xper neticesinde belirli bir mertebeye yükselmek için kaldırmayın iki kelimenin büyük yazılmasından da rahatsız olmazsınız herhalde! Yanlışlıkla oldu. Moderatörler bakın soru hakkımı buraya koydum delircem yapmayın üğhüühüh
Her zaman sıcaklamayı mı yoksa her zaman üşümeyi mi tercih ederdin?
Cevapla