Karaktersizliğin vücut bulmuş hali dediğiniz birileri var mı?

Karaktersizliğin vücut bulmuş hali dediğiniz birileri var mı?

Oho o kadar çok ki hangi birini sayayayım.. gerek gerçek çevrem de gerekse sanalda bir çok karaktersiz insan tanıdım.. ama işin komik kısmı hepsi de birbirine o kadar benziyor ki fabrika üretimi resmen.. bunları üretip başıma salmışlar.
say be hepsini öyle olur zaten aynı bağdan farklı üzüm beklememek lazım
Cevap
6Cevap
Var da, beni buradan direkt Silivri'ye alırlar 🥲susayım
Hahaha sus sus :D anladım ben :D
🥲🥲
Sürüyle hem de sitenin 3-5 kişisi dışında hepsi desem yalan olmaz
o kadar da değildir 🤔
o kadar.
Çok var be kanka.
Denk düşsekte elek etsem onları diye fırsat kolluyorum
Bro elekten geçirmek için bahane arar mı oldun artık :o
Biraz öyle bro.
Bu aralar fazla gerginim , millete sarmaya yer arıyorum resmen
hayırdır lan o niye
Kanka başımız belaya girdi emniyete gidip ifade verdik.
Kimlik , ehliyet , pasaport ne varsa aldılar.
Banka hesaplarını dondurdular falan. Her gün gidip imza atıyoruz , hesaplar incelemeye alındı falan
İnsanların çoğu desem haksızlık etmiş olur muyum?
Hepsi demediğin sürece sorun yok bence :D
😂
var var olmaz mı 🙄
kim var :o
Var elbette olmaz mı?
olur tabi niye olmasın
ünlem yerine soru işareti koymuşsun üstümde alındım cevapladım 😒 ne kızıyorsun😒
Bu sitede baya var öyleleri.
Sitede yok yok :D sapıklık yapıp sapıklara savaş açanlar var :D
Var kocam dediğim insan :)
o zaman niye kocam diyorsun 🤔
Kağıt üzerinde kocam. da ondan
ben de onu diyorum madem karaktersiz niye kağıt üstünde kocan hala 🤔
Maddiyat boşanmami engelliyor. yetmiyor kazandığım para kiralara giderlere ondan 🤷
Bazıları var ve onlardan uzak duruyorum
Var ve şu an karşımda o gereksiz 😒
O da soru mu en çok onlar var loo
var varr olmaz olur mu
Saymakla bitmez
Akrabalarm
Akrabaların dedikodu yapmaktan başka bir şey yaptıklarına daha denk gelmedim ben 🤔
Furkanlar
Furkanlarla ne alıp veremediğin var 🤔
Tabiki var
Var bir iki kişi
Ben 💅
Olmaz mı var elbette
Var evet
Ben tabii ki
bu kadar dürüstünü ilk kez görüyorum :o
Öyleyim vesselam
Ne diyelim yakınlarına sabır :D
Bana kurban olsunlar
bilemem o kadarını artık :D
Etiket mi yapim 😂😂
Çok var hemde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?